Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisiin mutta ei sormusta

Vierailija
24.08.2020 |

Onko kukaan täällä mennyt naimisiin hommaamatta lainkaan sormuksia?

En ole oikein koskaan osannut pitää mitään sormuksia, ja saan helposti ihottumaa käsiin ja sormusten alle. Mulla on ollut paha tapa hukata ne sormukset joita olen käyttänyt. Otan pois käsiä pestessä tai ihan vain siitä syystä että ärsyttävät, ja unohdan laittaa takaisin.

Käsittääkseni seremoniassa tarvitaan sormus? Mietin, josko käyttäisin äitini vihkisormusta, jota hän ei voi enää itse käyttää nivelrikkoa vuoksi, mutta se on minulle liian iso. En haluaisi käyttää rahaa mihinkään sellaiseen, mille ei ole todennäköisesti mitään käyttöä. Mutta onko jotenkin väärin olla naimisissa mutta käyttämättä sormusta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en sormusta hankkisi, kun töihin pitäisi ottaa se aina pois kuitenkin.

Vierailija
2/6 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole sormuksia, vihittiin maistraatissa ja etukäteen meiltä jo kysyttiin ”vaihdetaanko sormuksia?

Asia oli sillä selvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hyvin voit tehdä noin. Sormuksella ei ole merkitystä jo et itse niin halua.

Vierailija
4/6 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sormuksia tarvita. Avioliiton solmiminen on juridinen akti. En itsekään käytä sormustani.

Vierailija
5/6 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siviilivihkimisessä ei ainakaan tarvita sormusta ellei sitä halua.

Mun naimisissa olevista työkavereista korkeintaan puolet käyttää sormusta. Mä käytän yhtä sormusta arkena töissä, mutta otan sen aina pois kotona enkä juuri käytä sitä vapaa-ajalla. Mies halusi 15€ maksavan sormuksen ja on käyttänyt sitä muistaakseni 3 kertaa vihkimisen jälkeen.

Vierailija
6/6 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti saa käyttää jos haluaa. Olen sinkkunainen ja niin kyllästynyt sormuksettomiin (aina vonkaaviin) naimisissa oleviin miehiin, että en vaan enää välitä vaimojutuista, jos mies on ok eikä ole sormusta eikä mainitse vaimosta. Minä en ala varmistelemaan jos on kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän