Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

E-pillerien yliannostust

Vierailija
11.09.2013 |

Heippa olen ottannut yliannostuksen e-pillereitä ja olenkäynnyt lääkärissä sen takia. mietin vain että heikentääkö se tehoa jos olet edellisenä iltana harrastannut seksiä ja sitten suraavana päivänä ottanut sen yliannostuksen. Saattaako siitä tulla raskaakksi . Otin kolmen viikon tapletit samana päivänä 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tämän aikasemminkin mutta en löytännyt ja nytten kerroin vähän tarkemmin 

Vierailija
2/16 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sillon tuntu pahalta ja otin vähän mutia lääkkeitä. mutta olen hoitanut sen puolen jo kuntoon . mutta vaikuttaako se ? 

Vierailija
4/16 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta tuollainen kolmen viikon annos nimenomaan heikentää niiden tehoa, ja varmasti olet raskaana ja saat kolmoset.

Totta sait ajan psykologille??

Vierailija
5/16 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siihen varmaan pitää olla jotakin että tulee kolmoset. Mutta mietin että pitäsikö tehdä parin viikon sisällä raskaustesti, että onko mahdollista että oisin voinnut tulla raskaaksi. Juu kyllä olen saannut ja tänä aamun kävinkin siellä 

Vierailija
6/16 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siihen varmaan pitää olla jotakin että tulee kolmoset. Mutta mietin että pitäsikö tehdä parin viikon sisällä raskaustesti, että onko mahdollista että oisin voinnut tulla raskaaksi. Juu kyllä olen saannut ja tänä aamun kävinkin siellä 

Vierailija
7/16 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole itselläni enään semmosta hirmusta hätää , mutta mietityttää tuo asia 

Vierailija
8/16 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko mahdollista että kun olen harrastanut seskiä ja sen jälkeen ottanut yliannostuksen.

Vierailija
9/16 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö muuten käytä pillereitä? Mistä sait pillerit?

Vierailija
10/16 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän, omia pillereitä 

Vierailija
11/16 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin täällä kukaan tuohon osaa vastata.

Vierailija
12/16 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää muuten normaalisti ja yhtenä päivänä enemmän, se ei ainakaan lisää raskauden mahdollisuutta. Eri asia on, jos välillä on unohtunut ottaa.

Käytännössä jälkiehkäisypilleri = ehkäisypillereiden yliannostus.

Vierailija
13/16 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en yhtään tajunut sillä hetkellä että saataako se vaikutta pillerien vaikutukseen 

Vierailija
14/16 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai niin vaikuttaako se sen aikasemman pilerin ottamiseen , taitaa vaikutta ja heikentää sitä?

Vierailija
15/16 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei no se on hyvä tietää , mutta aina voi varmistaa. ja kiitos että sain kuulla tuon 

Vierailija
16/16 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpottaa kuulla tuo , vaikka ei vauvan saannissa mitään haittaa ole, mutta en ole ihan valmis viellä kuitenkaan