Onko joku oikeesti pannut kotiin tullutta putki/remonttimiestä?
Mietin vaan tässä aikani ratoksi, että onko oikeasti joku harrastanut seksiä kotiin tulleen remonttimiehen, putkimiehen, nuohoojan tms. kanssa? vai onko vaan monen fantasiaa ja legendaa koko homma? Pitäis koittaa nyt käyttäytyä :D Kauhea panetus ja kaiken kukkuraksi vesivahingon kosteusmittaaja tulossa käymään :D Noh, kosteutta on. Kai tässä sen verran kestää odotella, että saan tarkastajan ulos talosta. Harvoin on tämmöstä oloa, mutta miks just nyt, oiei!
Kommentit (387)
Vierailija kirjoitti:
Siivojaa olen muutaman kerran pannut. Paras oli sellainen melko nuori ja ujo, mutta yllättikin sitten sängyssä hyvillä otteillaan.
Kotona vai työpaikalla jossain ??
niin haitaako teitä naisia se että remonttimiehen kädet on aina likaiset vai lisääkö se vain kiihotusta ??
En ole. En tiedä miten sellaisesta voisi vihjailla ja suoraan asiaan käyminen lienee suuri riski. Mutta voisin kyllä joissain tapauksissa harkita.
Vierailija kirjoitti:
Jokunen viikko sitten terassinoven lukko meni rikki, ja sitä varten piti tilata lukkofirma paikalle. Sovitusti saapuivat vanha konkari ja tämän apupoika-harjoittelija. Hämmästyksekseni tämä vanha konkari sattui olemaan yläasteaikainen ihastukseni samalta luokalta, jonka kanssa jossain bileissä pussailtiinkin muutaman kerran.
Spontaani ilo ja hämmästys oli molemminpuolista, ja kaikki tapahtuikin siinä tosi nopeasti. Hän lähetti oppipojan etsimään jotain työkalua autostaan, ja välittömästi ulko-oven sulkeuduttua hän tuli lähelle ja alkoi suudella tosi kiihkeästi. Teiniajan kuumotus ja muistot palasivat salamannopeasti, ja pian olin avaamassa hänen työhousujaan ja hän viemässä kättään minun mekkoni helman alle jalkoväliini.
Otin tukea terassinoven raameista, kun vanha luokkakaverini työnsi kovettuneen kalunsa sisääni. Olin ihan kiimassa ja kostunut nopeasti kaikesta. Hän ei kestänyt kuin kymmenisen työntää, kun laukesi. Ovikello soi, ja kalu lurpsahti ulos pillustani. Nostin pikkuhousut spermaa valuvia reisiäni myöden ylös ja lähdin punaisena kohti ulko-ovea, koulukaveri sulloi kaluaan housuihinsa. Oppi-poika oli löytänyt työkalun.
Kyllä, meillä Porvoon lukkoasennus oy:ssä näitä tämäntyyppisiä juttuja sattuu päivittäin. Kalut lurpsahtelee pilluista tämän tästä, niin vanhat kuin nuoretkin luokkakaverit saavat ansionsa mukaan. Lähtiessä yleensä lasketaan kissa pihalle. Keskusvarastolle tullessa viimeistään herätään.
Kerran oli lähellä. WC-istuimen korjaaja testasi työnsä laadun isolla asialla. Koputin oveen ja jostain syystä komistus avasi. Mutta jatkoi asiaansa. En tiedä mitä hän oli syönyt (lihapiirakan?), mutta istuessani hänen syliinsä en pystystynyt kunnolla keskittymään. Nauroimme hetken päästä koko tilanteelle, ja komistus lupasi korvata kaiken tavalla tai toisella. En kuullut hänestä enää koskaan.
En tiedä miten moni on tai ei ole, mutta minä olen tasan yhden kerran antanut naida. Tai oikeastaan meni toisin päin. Vähän ujompi, karismaattisen oloinen komea timpuri ja vamppasin sen ihan tarkoituksella. Ei ollut mikään 'oho nyt putos pyyhe' juttu vaan ihan menin ja vamppasin sen. Mies oli reissussa ollut jo viikon ja mulle se aika, että panetti koko ajan. Herra nykersi jotain saunan lauteita ja menin kysymään josko haluaisi vähän välipalaa lounaaksi. Ei siinä mitään saippuaoopperajuttuja tarvittu, kun pikkareissa ja topissa tein voileipiä. Sänkyyn mentiin ja sain mitä halusinkin. Sen jälkeen jatkettiin päivän askareita, eikä asiaan palattu. Pyysin toki, että mieheni maksoi vähän tippiäkin hyvästä työstä kun lasku tuli.
Tää liippaa läheltä, nais taksikuski haki mut mökkibileistä aamuyöllä ja otti matkalla suhin kun pyysin. Kauniisti 😀. <--- ja on tosi tarina.
Taksihessu kirjoitti:
Tää liippaa läheltä, nais taksikuski haki mut mökkibileistä aamuyöllä ja otti matkalla suhin kun pyysin. Kauniisti 😀. <--- ja on tosi tarina.
eu kuulosta uskottavalta koska ei nais taksikuskit ota tuntemattomilta suihin pyydettäessä ?? kerro lisää miten tilanne eteni tuohon ?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten moni on tai ei ole, mutta minä olen tasan yhden kerran antanut naida. Tai oikeastaan meni toisin päin. Vähän ujompi, karismaattisen oloinen komea timpuri ja vamppasin sen ihan tarkoituksella. Ei ollut mikään 'oho nyt putos pyyhe' juttu vaan ihan menin ja vamppasin sen. Mies oli reissussa ollut jo viikon ja mulle se aika, että panetti koko ajan. Herra nykersi jotain saunan lauteita ja menin kysymään josko haluaisi vähän välipalaa lounaaksi. Ei siinä mitään saippuaoopperajuttuja tarvittu, kun pikkareissa ja topissa tein voileipiä. Sänkyyn mentiin ja sain mitä halusinkin. Sen jälkeen jatkettiin päivän askareita, eikä asiaan palattu. Pyysin toki, että mieheni maksoi vähän tippiäkin hyvästä työstä kun lasku tuli.
Tuskin se aina tarkoittaa että nainen haluaa seksiä kun alusvaatteissa tekee välipalaa tai kokkailee?? aikamoisen riskin mies ottanut kun lähestynyt. Tuskin teistä kovin moni allekirjoittaa sitä että haluaa seksiä ja on ok miehellä tulla iholle heti kun näkee teidän pikkareissa??
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut joskus kiinteistöhuollon miehille..Aamulla kun oma ukko on töissä.Ihanaa saada vierasta vähän
oletko suoraan kysynyt miehiltä seksiä vai miten tehnyt aloitteen ja miten juttu edennyt ?? huoltomiehen kannalta aika venäläistä rulettia kun naisista ei usein tiedä täysin varmaksi ovatko seksi mielessä sillä hetkellä
Vierailija kirjoitti:
Kattomyyjänä asiakas pyysi yläkertaan tarkastamaan makuuhuoneen katon kosteutta. Olin 27, asiakas 48v
Oli kyllä kostea katto :) tuli käytyä useamman kerran.
On vaan riskaabelia hommaa lähestyä asiakasta työaikana. Tämän takia pitäs aloite tulla täysin selkeästi ja suoraan naiselta koska riski on liian suuri menettää työpaikka tai saada muita ongelmia kun nainen ei satukkaan olemaan sillä mielellä ja tekee valituksen
Isännöitsijä kirjoitti:
Isännöitsijänä kävin muinoin vesivahinkoa tarkastamassa. Vahinko ei ollut kummonenkaan, mutta kyseinen puolituttu naimisissa oleva kaunis kevyesti pukeutunut rouva halusi keittää kahvit. Jo kahvien aikana puheet kääntyivät levottomiksi. Kemiat tuntuivat olevan kohdillaan.
Itse olin silloin sinkku ja ajatukset alkoivat kääntyä seksille suotuisaksi, kovista ponnisteluista huolimatta.
Olipa hyvät panot. Vieläkin muistan sen eläimellisen meiningin. Ilmeisesti työlle omistautunut miehensä ei ollut muistanut hoitaa kotihommiaan. Siihen kertaan se jäi.
Myöhemmin tavattiin milloin missäkin ja miehensäkin kanssa sujuvasti keskustelin ja samalla mietin, että eipä tuo arvaakaan. Toivottavasti jatkossa muisti hoitaa hommansa, koska on se sääli, jos niin kuuma nainen joutuu urvelon kanssa puutteessa elämään.
Ehdotteluja on ollut useitakin, mutta vain kahtena muuna kertana olen sortunut kovassa panetuksessa.
millaisia ehdotteluja olen saanut ja kohdannut naisilta ?? ovatko kysyneet ääneen petikaveria ?
No ei tiätenkään ole. Ooko nää ihan pölijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut joskus kiinteistöhuollon miehille..Aamulla kun oma ukko on töissä.Ihanaa saada vierasta vähän
oletko suoraan kysynyt miehiltä seksiä vai miten tehnyt aloitteen ja miten juttu edennyt ?? huoltomiehen kannalta aika venäläistä rulettia kun naisista ei usein tiedä täysin varmaksi ovatko seksi mielessä sillä hetkellä
No ei tämä kirjoittaja mitään ole antanut eikä ole edes nainen, vaan on itse kiinteistöhuollon mies.
En tiedä miksi täällä niin moni näitä juttuja haukkuu, kivaahan se seksi on ja mitä siitä jos vähän nauttii joskus. 'Ei kulu järvi soutamalla' lienee miestenkin viljelemä sanonta, jollen ole ihan väärässä.
Itselläni kaksikin kokemusta juuri tästä aiheesta. En kadu.
Teetin kotona pintojen uudelleen maalauksen virolaisella naisella. Maalausurakka kesti lähes kaksi viikkoa, ja sinä aikana tutustuin tuohon maalarinaiseen paremmin. Hänen aloitteesta myös päädyttiin sänkyyn, mutta urakan päätyttyä ei olla pidetty minkäänlaista yhteyttä.
Kotonasi käyvää siivojaa?