Onko joku oikeesti pannut kotiin tullutta putki/remonttimiestä?
Mietin vaan tässä aikani ratoksi, että onko oikeasti joku harrastanut seksiä kotiin tulleen remonttimiehen, putkimiehen, nuohoojan tms. kanssa? vai onko vaan monen fantasiaa ja legendaa koko homma? Pitäis koittaa nyt käyttäytyä :D Kauhea panetus ja kaiken kukkuraksi vesivahingon kosteusmittaaja tulossa käymään :D Noh, kosteutta on. Kai tässä sen verran kestää odotella, että saan tarkastajan ulos talosta. Harvoin on tämmöstä oloa, mutta miks just nyt, oiei!
Kommentit (387)
Vierailija kirjoitti:
Moni remppamies on ollut kiiimassa ja antanut hyvät kyydit kun olen ottanut heidät vastaan seksihepenissä.
- Pasi 38 v.
Kerran panin yhtä transua kun olin asennuskeikalla. Hyvä oli ottamaan poskeen ja kakkonen puhtaampi kuin koskaan yhdelläkään oikealla naisella, mutta silti kerta tätä laatua riitti.
Vierailija kirjoitti:
Jos pyrkisi panemaan työmiestä,mitä ilmeisimmin tulisi turpaan,koettakaa nyt jo oppia,naiset ei pane mitään,vaan naisia pannaan.
Ehkä noiden transujen kanssa vähän toinen juttu 😂 Tuntuu tämän palstan perusteella melko tavalliselta että Anun sijaan mukaan lähteekin Panu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pyrkisi panemaan työmiestä,mitä ilmeisimmin tulisi turpaan,koettakaa nyt jo oppia,naiset ei pane mitään,vaan naisia pannaan.
Ehkä noiden transujen kanssa vähän toinen juttu 😂 Tuntuu tämän palstan perusteella melko tavalliselta että Anun sijaan mukaan lähteekin Panu.
Miksi Huuhtanen pitää tuoda joka ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Tääkin ois niin unelma putkimiehenä kun asiakkaaksi sattuis kuuma yksinhuoltaja tai varattu puuma mies töissä :)). Kertokaa lisää
Millainen on puuma mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Huuhtanen pitää tuoda joka ketjuun?
Ma luulen että se on Huuhtanen joka tulee joka ketjuun...
Olen antanut joskus kiinteistöhuollon miehille..Aamulla kun oma ukko on töissä.Ihanaa saada vierasta vähän
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohis. Olen itse kerran päätynyt panemaan baari-illan päätteeksi taksikuskin kanssa. Metsätiellä konepeltiä vasten ja lujaa. Itse tein aloitteen, kysyin suoraan että "naidaanko?". Kun päästiin lopulta minun osoitteeseeni, kuski ilmoitti ettei tarvitse maksua matkasta. :)
N27
Todellisuudessa lentää taksista samantien ulos jos tuollaista ääneen naispuoliselle taksikuskille ehdotat
Vierailija kirjoitti:
Tääkin ois niin unelma putkimiehenä kun asiakkaaksi sattuis kuuma yksinhuoltaja tai varattu puuma mies töissä :)). Kertokaa lisää
tätä odotan itsekkin mutta en todellakaan uskaltaisi seksin suuntaankaan ehdottaa ellei selkeä aloite ja merkki tulis naisen puolelta sillä muuten maine olis vaarassa t.mies 23v
Vierailija kirjoitti:
Saneerausurakointifirman pomona tulee käytyä paljonkin ihmisten asunnoissa. Valitettavasti tähän mennessä ehdottelijat ovat olleet yli kuusikymppisiä. Nuorempien flikkojen ei tarttis juuri muuta kun kahvikupillista tarjota vähän flirttailevaan äänensävyyn, niin kyllä peli olis selvä.
Ei tosiaan usein naisilla flirttailevasti kahvin ehdottaminen tarkoita seksiä lainkaan. Voi olla puhtaasti ystävällisyyttä ja eihän naisista ota selvää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni remppamies on ollut kiiimassa ja antanut hyvät kyydit kun olen ottanut heidät vastaan seksihepenissä.
- Pasi 38 v.
Kerran panin yhtä transua kun olin asennuskeikalla. Hyvä oli ottamaan poskeen ja kakkonen puhtaampi kuin koskaan yhdelläkään oikealla naisella, mutta silti kerta tätä laatua riitti.
mutta jos haluaakin naista transun sijaan??
haitaako teitä naisia remonttimiehen likaiset kädet ja vaatteet? eikö se ole epäseksikästä??
Vierailija kirjoitti:
Olen antanut joskus kiinteistöhuollon miehille..Aamulla kun oma ukko on töissä.Ihanaa saada vierasta vähän
Millaisia tilanteet on olleet ja oletko itse ehdottanut panohommia suoraan ääneen vai miten?? voi olla että vieras laukeaa nopeaa kun yllättäen tulee ehdotus. Usein ollut hankalampi pidätellä varattua naista pumpatessa
Vierailija kirjoitti:
En ole virallisesti mikään remppamies mutta opiskeluaikoinan naispuolinen naapuri opiskelija-asunnoissa pyysi apua kattolampun asentamiseen. Sai samalla apua vähän muunkin kanssa...
Oliko nainen reippaasti nuorempi ja uskalsiko tehdä aloitteen vai puristitko suoraan perseestä vai miten päädyitte??
Vierailija kirjoitti:
Ei naitu, mutta suihin olen ottanut komealta timpurilta "ylityöpalkkioksi" ja kun suostui vauhdittamaan patioremppaa viime kesältä, että ehti valmiiksi rapujuhlille.
rva44
Pyysitkö itse saatko ottaa suihin vai vonkasko mies itse kun pyysit ylitöihin vai??
Vierailija kirjoitti:
kyllä, tosin tästä on aikaa ehkä 15 vuotta. Meillä tehtiin pesuhuoneremppaa ja sitä teki kaksi todella herkullisen näköistä kundia. Ja jotenkin siinä kävi vain sillee että toinen niistä jäi minun kanssa jutteleen. Eikä aikaakaan kun sain todella hyvää suuseksiä ja panon takaa keittiön pöytään nojaille.
Ja ehkä vajaa tunti siitä oma mies tuli kotiin. Oli todella kuumottava hetki olla toisen miehen soosit sisällä omassa kotona
teitkö aloitteen ?? valuiko reisille??
Vierailija kirjoitti:
Kyllä isojen kaupunkien kerrostalojen rempoissa on vähintään yksi asunto, missä nainen alkaa keimailemaan. Eikä yleensä edes mitään epätoivoisia harakoita, vaan hyväkroppaisia opiskelijoita, kotiin jääneitä vaimoja yms. Että kai se osalle naisista on semmoinen fantasia.
Itselle varmaan oli sykähdyttävin näky ikinä kuntosalin saunatilojen pikakomennuksessa, kun jumalaisen näköinen ja vartaloinen nuori nainen riisui aivan tarkoituksella suihkuun edessäni. Ehkä puolittain protestoi läsnäoloani naisten tiloissa, mutta se itsevarmuus ja hymy...
Katselitko sitä avoimesti ihan vai yrititkö katsella muualle ?? sanoiko se jotain katsomisesta? joskus ollut korjauskeikalla naisten pukuhuoneessa ja kyllä se on kiusallinen tilanne kun haluaisi niin paljon katsella ympärille mutta sitten kuitenkin joku nainen suuttuu " että tuijottelet pervona"
On sellaistakin tullut tehtyä, vaikka ei nyt ehkä ollut se "Wife of the year" action aikanaan. Muistissa on kirkkaana ja välillä nykyään jo omissa soolohetkissänikin. Mieheni oli yli 3vkon työkomennuksella etelä-amerikassa ja oma seksinkaipuuni tai oikeastaan sen tunteen kun mies on päälläni, ihollani, sisällä, koskettelee, puristelee mörisee korvaani jne oli aivan kamala. Uskon kyllä että hänellä oli siellä jossain vähän samanlaista menoa.
Kesähelteet päällä ja kaipasin miestä ja seksiä juuri silloin aivan hulluna, taisi kiertokin olla "kohdillaan" siihen halutukseen nähden. Keittiöremppamiehen piti tulla viimeistelemään työtasot vasta iltapäivästä ja olin aamupäivällä sängyssä itsekseni ja aloittelin omaa kivaa. Olin pääsemässä juuri alkuun, kun ovikello pärisi. Olin varmaan kilometrin päähän sen näköinen kiimanarttu, että ei voi erehtyä. Remppamies oli mukavan näköinen jörrikkä ja minä varmaan hänen mielestään tyrkyin bimbohutsu mitä nähnyt, kun siinä keimailin ja flirttasin. Aikomus ei ollut mitään muuta kuin vaan saada kaipaamaani huomiota.
Jotain apua pyyteli ja nostinkin niitä en tiedä mitä, ja annoin tahallani kyltykakkini aueta. Suusta häneltä tuli joku typerä oho ja jtn muuta, mutta katse jäi paikoilleen.
Saa koskeakin jos haluut, oli ne sanat josta homma lähti. Naitiin sängyssä pitkään ja hartaasti, mun puutteet lähti siltä erää kunnolla. Aivan uskomatonta, miten hyvältä tuntui miehen kosketus ja se miten hän halusi minua, vaikka remppahemmo ei ollut lainkaan normityyppiäni mistä edes kiinnostuisin.
Jokunen viikko sitten terassinoven lukko meni rikki, ja sitä varten piti tilata lukkofirma paikalle. Sovitusti saapuivat vanha konkari ja tämän apupoika-harjoittelija. Hämmästyksekseni tämä vanha konkari sattui olemaan yläasteaikainen ihastukseni samalta luokalta, jonka kanssa jossain bileissä pussailtiinkin muutaman kerran.
Spontaani ilo ja hämmästys oli molemminpuolista, ja kaikki tapahtuikin siinä tosi nopeasti. Hän lähetti oppipojan etsimään jotain työkalua autostaan, ja välittömästi ulko-oven sulkeuduttua hän tuli lähelle ja alkoi suudella tosi kiihkeästi. Teiniajan kuumotus ja muistot palasivat salamannopeasti, ja pian olin avaamassa hänen työhousujaan ja hän viemässä kättään minun mekkoni helman alle jalkoväliini.
Otin tukea terassinoven raameista, kun vanha luokkakaverini työnsi kovettuneen kalunsa sisääni. Olin ihan kiimassa ja kostunut nopeasti kaikesta. Hän ei kestänyt kuin kymmenisen työntää, kun laukesi. Ovikello soi, ja kalu lurpsahti ulos pillustani. Nostin pikkuhousut spermaa valuvia reisiäni myöden ylös ja lähdin punaisena kohti ulko-ovea, koulukaveri sulloi kaluaan housuihinsa. Oppi-poika oli löytänyt työkalun.
Siivojaa olen muutaman kerran pannut. Paras oli sellainen melko nuori ja ujo, mutta yllättikin sitten sängyssä hyvillä otteillaan.