Onko joku oikeesti pannut kotiin tullutta putki/remonttimiestä?
Mietin vaan tässä aikani ratoksi, että onko oikeasti joku harrastanut seksiä kotiin tulleen remonttimiehen, putkimiehen, nuohoojan tms. kanssa? vai onko vaan monen fantasiaa ja legendaa koko homma? Pitäis koittaa nyt käyttäytyä :D Kauhea panetus ja kaiken kukkuraksi vesivahingon kosteusmittaaja tulossa käymään :D Noh, kosteutta on. Kai tässä sen verran kestää odotella, että saan tarkastajan ulos talosta. Harvoin on tämmöstä oloa, mutta miks just nyt, oiei!
Kommentit (387)
En ole virallisesti mikään remppamies mutta opiskeluaikoinan naispuolinen naapuri opiskelija-asunnoissa pyysi apua kattolampun asentamiseen. Sai samalla apua vähän muunkin kanssa...
Vierailija kirjoitti:
En ole virallisesti mikään remppamies mutta opiskeluaikoinan naispuolinen naapuri opiskelija-asunnoissa pyysi apua kattolampun asentamiseen. Sai samalla apua vähän muunkin kanssa...
Oliko sisä-, ulko- vai välikatto
En ole pannut, mutta opiskeluaikoina ihan mukava remppamies teki kylppäriin yhtä pientä korjausta yllättävän monena päivänä. Homma valmistui kuitenkin lopulta nopeasti, kun vikalla käyntikerralla minulla sattuikin olemaan vähäpukeista miesseuraa paikalla...
Nuorena metsurina olis ollu mahdollisuus, kun kävin puunkaatokeikalla maisterisnaisen kesämökkitontilla.
Tajusin vasta myöhemmin "vihjeet" .
Kertoi ukkonsa pettäneen ja oli kuuntelijaa vailla, mutta ihan hyväkin ettei menny "kaatohommiksi" toistamiseen.
Oon neljänkympin korvissa oleva rakennusalan yrittäjä tampereen kupeesta. 180 on pituutta ja komeaksikin on kehuttu. Pienet viikset ja leukapartaa… käsivarret tatuoitu olkapäistä kämmeniin asti… kullikin suht jees kokoinen, 18cm ja sopivan paksukin… oon ite huomannu että viimesen 5 vuoden aikana on työkohteissani ollut joka kuukaudelle ja ympäri vuoden joku nainen tarjoamassa seksiä aika suoraan asiasta kysymällä… varsinkin keskiikäisillä rouvilla on niitä klassisia fantasioita työmiehen viettelemisestä… ja melkein kaikki ollu suht hotteja milffejä… no onhan niitä sit pitäny nussia ainakin sen kerran… joitain nymfomaaneja jopa sit 3-4 kertaa viikossa… 4 viikon aikana… käy melkein jo työstä…😂 mun alue on tre- hml mistä otan töitä vastaan… en kauempaa… keittiöt on mun erikoisalaa ja siinä mut tunnetaan parhaiten… en mee yksityiskohtiin enempää ettei kaikki tunnista kuka oon… moni muikki kyllä tietää heti kuka oon… multa on aina saanut täyden palvelun ja parhaimmat remontit… whatsupil saa infoo… 0 4 4 väli ysi,kaks,kuus,yks,kolme,seiska,yks😘💋💋💋💋💋💋
Ei kukaan nainen halua miestä jolla on käsivarret hakattu mustiksi.
Ei ole legendaa, mutta ei tästä puhuta. Muistan jonkun remppamiehen haastattelun aiheesta.
Sen vain sanon, että asiasta olisi tullut jo haloo, jos miehet saisivat vastaavia palveluksia vaikka siivoojanaisilta..
Täällä liikunnallinen 30 v mukava mies. Voisin tulla mielelläni jollekkin kivalle kotirouvalle korjaamaan jotain ja auttamaan asioissa ihan suihinottoa vastaan. Kunnon suikkaria ei mikään palkinto voita
Vierailija kirjoitti:
Mieli on tehnyt monesti ehdottaa varsinkin näille flirttaileville naisasiakkaille varsinkin keski-ikäiset naiset kun olen työni puolesta ihmisten kodeissa vieraillut mutta en ole kehdannut koska ei tiedä mitä siitä seuraa. Sekin on sitten eri juttu kuinka moni naimisissa olevista alkaa panemaan remppamiestä
Onko tullut lisää puutteessa olevia rouvia vastaan???
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan pannut mutta kerran meillä kävi niin söötti ja ujo sähkömiehen alku että en voinut vastustaa kiusausta ja ohimennessäni vähän hipaista etumusta. Poika punastui pahasti mutta näytti nauttineen tilanteesta. Tästä rohkaistuneena avasin häneltä housut ja otin kalun suuhuni. Rassukka laukesi melkein heti...naiminen jäi mutta molemminpuolin mukava kokemushan se oli. N49
Siellä ihana kotirouva :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan pannut mutta kerran meillä kävi niin söötti ja ujo sähkömiehen alku että en voinut vastustaa kiusausta ja ohimennessäni vähän hipaista etumusta. Poika punastui pahasti mutta näytti nauttineen tilanteesta. Tästä rohkaistuneena avasin häneltä housut ja otin kalun suuhuni. Rassukka laukesi melkein heti...naiminen jäi mutta molemminpuolin mukava kokemushan se oli. N49
Siellä ihana kotirouva :))
...joka päästi kissan ulos heti herättyään, ulkoilemaan Porvoolaiseen puistoon...
Myin ikkunoita kainuussa muutaman vuoden ja kerran tuli pantua maatalon emäntää.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluatte panna nii alkakaa ajamaan taksia. Kuumia humalaisia naisia riittää jatkuvalla syötöllä niin takapenkille, eteiseen, sohvalle ja kesällä konepellillekin. Nykyään vaan pieni riski, että jos palvelu ei tyydytäkään aletaan urputtaa, jostain ahdistelusta. Ennen Mersussakin ainoa sivuääni, joka sisällä kuului oli taksikuljettajan tyhjien pallien kolina.
Humalaisia naisia? Eli käytät asiakkaita hyväksi?
En oikeastaan ihmettele näitä juttuja.
Itse teen kans huoltotöitä ja kiertelen asunnosta toiseen. Useimmiten työn tilaajat naisia. Yhdeltä olen saanut treffipyynnön jälkeenpäin. Yhden kanssa muistan miten oli sähköä ilmassa. Ei ollut kovin viehättävän näköinen, mutta en tiedä mitä olisi tapahtunut jos olisi ollut.
Eräs nainen tuli aikoinaan (lähes kymmenen vuotta sitten) samaan tilaan makuuhuoneeseen köllöttelemään ja levittelemään jalkoja (vaatteet päällä). On varmaan paljon enemmänkin sattunut itelle mutta ei osaa lukea kaikkia vihjeitä ja ei viitsi asioita ylitulkitakkaan.
Nuorena vähän yli kaksikymppisenä kun olin kesätöissä ja tein maatiloille tiettyjä palvelujuttuja, kestoltaan tunti-pari, oli kerran eräs minua vähän vanhempi nainen yksin kotona. Vasta jälkeen päin tajusin ne erilaiset vihjeet, kehonkielen ja katseet, kun pyysi jäämään vaikka syömään ja tuli lähellekin välillä. Olisin taatusti saanut, vaan en tajunnut...
Hehehe poistetaan kaikki kommentit asiallisekin nenää pilluas vartija 😅🤭
Moni remppamies on ollut kiiimassa ja antanut hyvät kyydit kun olen ottanut heidät vastaan seksihepenissä.
- Pasi 38 v.
Kattomyyjänä asiakas pyysi yläkertaan tarkastamaan makuuhuoneen katon kosteutta. Olin 27, asiakas 48v
Oli kyllä kostea katto :) tuli käytyä useamman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Kattomyyjänä asiakas pyysi yläkertaan tarkastamaan makuuhuoneen katon kosteutta. Olin 27, asiakas 48v
Oli kyllä kostea katto :) tuli käytyä useamman kerran.
Sellaisia houkuttelijoita ne työttömät ukot on
Kyllä olen. Vieläpä niin, että on mieheni tuttu tai sellainen semi-tuttu. Hääräsi meillä yli viikon ja joka ainoa päiviä tuli kuin nakutettu 07.30. Mies oli menyt joka aamu töihinsa ja minä köllöttelin kun hän tuli (sauna remontti) ja hänelle aina ovi avoinna mieheni mentyä.
Kun homma alkoi olla valmis, niin eräänä aamuna tahallani makoilin ilikinakuna sägyllä kun hän tuli. Muka vahingossa menin oven rapistessa keittiöön 'juomaan' ja annoin katsella. Sänkyyn se päättyi ja naitiin oikein kunnolla. Salaa. Kaksi viimeistä päivää tai oikeastaan aamua alkoi samalla tavalla. tiedän joo, ettei ole hienoa, mutta elämää pitää elää enne kuin se menee...hän on iso siis ISO mies :)