Onko joku oikeesti pannut kotiin tullutta putki/remonttimiestä?
Mietin vaan tässä aikani ratoksi, että onko oikeasti joku harrastanut seksiä kotiin tulleen remonttimiehen, putkimiehen, nuohoojan tms. kanssa? vai onko vaan monen fantasiaa ja legendaa koko homma? Pitäis koittaa nyt käyttäytyä :D Kauhea panetus ja kaiken kukkuraksi vesivahingon kosteusmittaaja tulossa käymään :D Noh, kosteutta on. Kai tässä sen verran kestää odotella, että saan tarkastajan ulos talosta. Harvoin on tämmöstä oloa, mutta miks just nyt, oiei!
Kommentit (387)
Vierailija kirjoitti:
Yleensä remppamiehet haisee. Likaiset vaatteet ja työn aikana tullut hiki haisee. Työkengät, jossa sukkamehut on lilluneet vuosia ilman pesua. Vähän sama kuin teinien urheilujalkineet, haisee ihan helvetisti. Tupakoinnista tulleet keltaiset hampaat. Eikä yleensä pestä hampaita muutenkaan. WC-käynnin jälkeen ei pestä käsiä koskaan. Piereskely, röyhtäilyt ja löllyvä kaljamaha tähän päälle.
Tällaisia on minun tuntemani remppamiehet ja duunaritason työkaverit.
Haluaako naiset oikeasti tällaisia, vai onko kyse enemmänkin fantasiasta?
-mies
Mulla on raksamiesfetissi. Parhaita on just keski-ikäiset, suomalaiset miehet joilla on iso ja kova maha. Työmies työpäivän jälkeen haisee kiihottavalle, paskaset kädet ja miehekäs hien tuoksu, ei taida parempaa olla ;) Yleensä hiukan flirttailen kaikkien kanssa joilla on komee naama ja työvaatteet päällä. Sen pidemmälle en valitettavasti voi mennä kun olen naimisissa..
Minä olen pannut kodinputkimiestä rööriin. Vartin päästä huuhtelin paikat. Kyllä sen jälkeen imaisi taas innokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Olin nuoruudessani Gigantissa roudaamassa ihmisille kpdinkoneita. Yleensä meitä oli aina kaksi miestä keikalla ja joskus oli näitä yksin tehtäviä keikkoja.
Tuli silloin todettua, että monet naiset viihtyvät kotonaan aika vähissä vaatteissa.
Enempää en paljasta. ;)
Kerrohan lisää oliko sellaisia tapauksia paljon jotka tahalleen kiusasi oikein tulemalla iholle tai heilumalla ihan nakuna tms??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä remppamiehet haisee. Likaiset vaatteet ja työn aikana tullut hiki haisee. Työkengät, jossa sukkamehut on lilluneet vuosia ilman pesua. Vähän sama kuin teinien urheilujalkineet, haisee ihan helvetisti. Tupakoinnista tulleet keltaiset hampaat. Eikä yleensä pestä hampaita muutenkaan. WC-käynnin jälkeen ei pestä käsiä koskaan. Piereskely, röyhtäilyt ja löllyvä kaljamaha tähän päälle.
Tällaisia on minun tuntemani remppamiehet ja duunaritason työkaverit.
Haluaako naiset oikeasti tällaisia, vai onko kyse enemmänkin fantasiasta?
-mies
Mulla on raksamiesfetissi. Parhaita on just keski-ikäiset, suomalaiset miehet joilla on iso ja kova maha. Työmies työpäivän jälkeen haisee kiihottavalle, paskaset kädet ja miehekäs hien tuoksu, ei taida parempaa olla ;) Yleensä hiukan flirttailen kaikkien kanssa joilla on komee naama ja työvaatteet päällä. Sen pidemmälle en valitettavasti voi mennä kun olen naimisissa..
Aijai onko meinannut lipsahtaa koskaan melkein yli flirttailun
Ei naitu, mutta suihin olen ottanut komealta timpurilta "ylityöpalkkioksi" ja kun suostui vauhdittamaan patioremppaa viime kesältä, että ehti valmiiksi rapujuhlille.
rva44
Hauskoja juttuja! Itse ihastuin viime kesänä hissiremonttimieheen mutten uskaltanut pyytää kahville :D
Siis kengittäjää kyllä! Ja yhä panen..
Mä kerroin tossa toisessa vireillä olevassa ketjussa kokemuksestani remppamiehen kanssa. Ketju löytyy tästä samalta sivulla nimellä "Nainen, elämäsi paras orgasmi? Oikeastaan, olis kiva kuulla miehiltäkin!" Remppamiehet ne taitaakin ollakin melkosia epeleitä:)
Vierailija kirjoitti:
Mä kerroin tossa toisessa vireillä olevassa ketjussa kokemuksestani remppamiehen kanssa. Ketju löytyy tästä samalta sivulla nimellä "Nainen, elämäsi paras orgasmi? Oikeastaan, olis kiva kuulla miehiltäkin!" Remppamiehet ne taitaakin ollakin melkosia epeleitä:)
Se oli kyllä hieno tarina..kantsii käydä lukeen..tämä nainen osaa nimittäin kirjoittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli kyllä hieno tarina..kantsii käydä lukeen..tämä nainen osaa nimittäin kirjoittaa
Miksi piti sukupuoli mainita erikseen. Kaikkihan täällä on naisia
Onnea ja menestystä valitsemallanne tiellä
Itse panin rehevää pölyimurikauppiasta. Pyysin tulemaan uudelleenkin esittelemään tavaraansa ;)
ukm51 kirjoitti:
Itse panin rehevää pölyimurikauppiasta. Pyysin tulemaan uudelleenkin esittelemään tavaraansa ;)
Mies varmaankin
kyllä, tosin tästä on aikaa ehkä 15 vuotta. Meillä tehtiin pesuhuoneremppaa ja sitä teki kaksi todella herkullisen näköistä kundia. Ja jotenkin siinä kävi vain sillee että toinen niistä jäi minun kanssa jutteleen. Eikä aikaakaan kun sain todella hyvää suuseksiä ja panon takaa keittiön pöytään nojaille.
Ja ehkä vajaa tunti siitä oma mies tuli kotiin. Oli todella kuumottava hetki olla toisen miehen soosit sisällä omassa kotona
Numerolle 226:
Kummallisesti on sulla aina samat kirjoitusvirheet näissä jutuissasi. Ja vähän hassua on, että ne taitaa olla jollakulla (sulla?) ylläpidostakin, kun tähän keskusteluun johtavassa linkissä on samat kirjoitusvirheet. Ehkä se on niin, että kissan häntää pitää ylläpidonkin vähän nostaa, jotta vireys keskustelussa pysyy... Ja voitaneen olettaa, että tämä postaus häivytetään nopeasti... Kannattaa opetella oikeinkirjoitus...
Vierailija kirjoitti:
Numerolle 226:
Kummallisesti on sulla aina samat kirjoitusvirheet näissä jutuissasi. Ja vähän hassua on, että ne taitaa olla jollakulla (sulla?) ylläpidostakin, kun tähän keskusteluun johtavassa linkissä on samat kirjoitusvirheet. Ehkä se on niin, että kissan häntää pitää ylläpidonkin vähän nostaa, jotta vireys keskustelussa pysyy... Ja voitaneen olettaa, että tämä postaus häivytetään nopeasti... Kannattaa opetella oikeinkirjoitus...
Sama huomio tehty..
Vierailija kirjoitti:
Ei naitu, mutta suihin olen ottanut komealta timpurilta "ylityöpalkkioksi" ja kun suostui vauhdittamaan patioremppaa viime kesältä, että ehti valmiiksi rapujuhlille.
rva44
ehdotitko itse suikkaria palkinnoksi vai vonkasiko se timpuri pitkään ja sai lopulta haluamansa ?? Harvemmin innokkaita imuttelijoita kysymättä löytyy ja suoraan ei kehtaa monesti kysyä kun voi loukata
Olin nuoruudessani Gigantissa roudaamassa ihmisille kpdinkoneita. Yleensä meitä oli aina kaksi miestä keikalla ja joskus oli näitä yksin tehtäviä keikkoja.
Tuli silloin todettua, että monet naiset viihtyvät kotonaan aika vähissä vaatteissa.
Enempää en paljasta. ;)