Miksei tuo Musk viime Trumpin kaudella näin kovasti lyöttäytynyt poliitiikkaan?
Oliko mitenkään mukana? Onkohan sillä nyt joku ratas lähtenyt pyörimään väärään suuntaan?
Kommentit (41)
Sillon trumpin siipimies oli se sammakolta näyttävä kukluxklanin äänitorvi. Steve bannon taisi olla nimi.
Se bromanssi ei kauaa tainnu kestää, nyt on elonin kanssa samanlainen suhde syttynyt.
Joe Rogan sano itsekin että oli aikoinaan demokraattien puolella mutta se meininki alko menee vuosi vuodelta hullummaks niin se vaihto kelkkaa ja alko tuomaan enemmän julki vastapuolen puheita. Ei kukaan ole syytön
Eihän se ole edes amerikkalainen. Mutta ei vissiin laeilla väliä jos on biljonääri.
Minä katsoin tuon oliko A-studio ja ei seljennyt yhtään tämän Muskin vaikuttimet. Pyrkii vaikuttamaan Euroopan politiikkaan, mutta miksi? Rahan takia, sanoivat, mitenkä se hänen bisneksiinsä vaikuttaa mitä täällä äänestetään?
Musk on mielestäni väärinymmärretty. Häntä mustamaalataan Suomessa armotta. Ihan ihme touhua! Hän tekee aivosiruja neliraajahalvaantuneille, aurinkopaneeleja, sähköautoja ja haluaa pelastaa maapallon. Onko tämä paha asia? Joo, hän vastustaa m-muuttoa ja kannattaa Trumpia, onko sekin rikos?
Musk on tehnyt enemmän maapallon hyväksi kuin joku Maria Linden koskaan. Toiset tekevät, toiset puhuvat! 🥳💥
Musk on itse kertonut, kuinka oman lapsen sukupuolen vaihtaminen sai hänet ns. ymmärtämään, kuinka vaarallista woketus on. Musk päätti, että tekee kaikkensa, jotta kaikenlainen woke-häröily loppuu usassa. Nämä siis Muskin omia ajatuksia ja sanoja.
Kuulostaa pelottavalta omiin korviini.
Vierailija kirjoitti:
Viime kaudella tää maailma oli ihan erilaisessa jamassa.
Mä oon sanonut monesti miten tää maailma pelaa eli näin:
Jos sä itse lähdet sooloilemaan niin jostain syntyy aina vastapuoli kuka alkaa vastamaan sun sooloiluun, eli kaikki on vastareaktiota
Nyt demokraatit vei koko maailman ihan tuhon partaalle joten se on ihan luontanen reaktio että nyt mennään ja lujaa toiseen suuntaan.
Pysykää aina keskellä ihmiset, keskellä!!!!
Haista slobo v..ttu
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole edes amerikkalainen. Mutta ei vissiin laeilla väliä jos on biljonääri.
Kyllä on. Muskilla on USAn, Kanadan ja Etelä-Afrikan kansalaisuudet. Mistä ihmeen laeista sinä tietämätön vihjailet? Saahan Selänteetkin äänestää siellä. Ainoastaan presidentin virkaan valittavan pitää olla syntyperäinen amerikkalainen.
Vierailija kirjoitti:
Joe Rogan sano itsekin että oli aikoinaan demokraattien puolella mutta se meininki alko menee vuosi vuodelta hullummaks niin se vaihto kelkkaa ja alko tuomaan enemmän julki vastapuolen puheita. Ei kukaan ole syytön
Eikö ne saa mitään järkevämpiä puolueita aikaan.
Jos itse olisin amerikkalainen, en äänestäisi republikaaneja vaikka demokraatit on alkaneet ajaa friikkien asioita. Republikaanien politiikka on kuitenkin useimmille amerikkalaisille täysin hengenvaarallista politiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Muskilla on USAn, Kanadan ja Etelä-Afrikan kansalaisuudet. Mistä ihmeen laeista sinä tietämätön vihjailet? Saahan Selänteetkin äänestää siellä. Ainoastaan presidentin virkaan valittavan pitää olla syntyperäinen amerikkalainen.
Rahalla saa ja hevosella pääsee, jopa valkoiseen taloon. Sinnehän Trump Elonin haluaa siipimiehekseen, kuten Steve Bannoninkin. Onhan se outoa ja laitonta kun ulkomaalainen soluttautuu valkoiseen taloon.
Viime kaudella Trump raahasi sinbe perheenjäseniään, joille antoi virat, sekin on USAssa laitonta, mutta Trumpiahan ei mutkään lait eikä säännöt koske, se on nähty.
Mitähän sille Bannonillekin kuuluu nykyään?
Piti myydä tesloja. Nyt alkaa olla riittävä asema, että voi parantaa maailmaa
Sen tytär ei ollut vielä woketransu vai miksi niitä kutsutaan.. Musk lähti sotaan wokea vastaan tuoj tapauksen jälkeen.
Aikoinaan koulukiusattu outo jätkä haluaa mainetta, kunniaa ja valtaa täyttääksen tyhjyyden sisimmässään.
Viime kaudella tää maailma oli ihan erilaisessa jamassa.
Mä oon sanonut monesti miten tää maailma pelaa eli näin:
Jos sä itse lähdet sooloilemaan niin jostain syntyy aina vastapuoli kuka alkaa vastamaan sun sooloiluun, eli kaikki on vastareaktiota
Nyt demokraatit vei koko maailman ihan tuhon partaalle joten se on ihan luontanen reaktio että nyt mennään ja lujaa toiseen suuntaan.
Pysykää aina keskellä ihmiset, keskellä!!!!