Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 176cm lyhyt mieheksi?

Vierailija
24.08.2020 |

Olen tuon pituinen ja 16v poika

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lyhyehkö, mutta 16-vuotias ehtii kyllä kasvaa vielä pituutta

Vierailija
62/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanhempi poika 21v on 176cm pitkä, eikä mielestäni mitenkään lyhyt mieheksi.

Nuorempi poika 13v tällä hetkellä juuri tuon 176cm, hänellä pituusennuste 196cm, tuskin kuitenkaan kasvaa noin pitkäksi. Minä 173cm ja heidän isä 183cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keskimittainen mies ja se ei naiselle riitä, niin eipä sellaiseen kannattaisi tuhlata aikaa muutenkaan. Tämä pituusasia on sellainen mikä tuntuu pysyvän ja sen merkitys on jopa voimistunut. Jotakin alkaa olla pielessä, kun yhä useampi vaatii, että miehen on oltava +180. Aika monta hyvää matchia siinä menetetään, mutta minkäs teet.

Vierailija
64/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailussa alle 180 sentin pituus on jonkinlainen haaste, kun naisten enemmistö suosii "pitkiä miehiä" ja tuo vaikuttaisi olevan aika yleinen alaraja pituudelle, kun nirppanokat aloittavat metrin pituisen vaatimuslistansa. Tosielämän puolella tuo ei kuitenkaan ole este kuin pienelle osalle naisista, jotka todella vaativat pitkän miehen.

Itse ole 178 ja naisia on riittänyt, mutta muut ominaisuudet ovat toki myös kunnossa. Sinuna alkaisin jo nuorella iällä panostamaan sosiaalisen "räjähtävyyteen", mikä on Suomessa helpoin tapa erottautua massasta ja kerätä positiivista huomiota naisväeltä. Ulkonäön ohella tietenkin, mutta siihen ei voi juuri vaikuttaa. Itse olin nuorena aika sisäänpäin kääntynyt ja silloin ei naisjututkaan luistanut kovinkaan hyvin, vaikka hyvään suhteeseen päädyinkin. Sittemmin olen katkonut nuo pidättelevät kahleet ja nykyään tykitän mitä tykitän. Ja se tuntuisi toimivan, kun kiinnostuneita naisia parveilee ympärillä.

Vierailija
65/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et lyhyt, et pitkä. Mutta on todella paljon sinua lyhyempiä naisia, ei tuon luulisi olevan ongelma. Mä olen 178 cm ja olen ihastunut sinun pituisiin miehiin. Mutta hyväksytkö itse vähänkään pidempää naista?

Vierailija
66/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

176 on meidän naisen yleinen normaali pituus. Passeli ja käypä mies on 180 tai enemmän.

Höpö höpö. Monet naiset ovat alle 176. Missikisoissakin.

Olemme mieheni kanssa 168cm ja parasta seksissä sekö tanssissa on sama pituus.

Komea mieheni saa olla rauhassa pituutta ihannoivilta pissiksiltä.

Vierailija
67/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole :) Oma 16v on nyt 173 cm eikä näytä lyhyeltä vaan aika keskimittaiselta mieheksi, tosin kasvua taitaa olla vielä edessä.

Menepä joskus Prismaan sillä silmällä, niin huomaat, miten suuri osa kaiken ikäisistä miehistä on sua lyhyempiä.

Vierailija
68/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin jo toiseen ketjuun kahdesta about 18+ pariskunnasta joita vilkuilin odottaessani perhettä kaupasta. Toinen nuorimies oli koko porukan lyhin, eli lyhempi kuin tyttöystävänsä ja lyhempi kuin molemmat tytöt. Se ei vauhtia haitannut ja hauskaa näytti olevan. Pariutuminen ei tasan olen pituudesta kiinni vaan asenteesta ja sosiaalisuudesta ja molempia voi kehittää. Tyhmintä mitä nuori jamppa voi tehdä on kuunnella palstan katkeria miehiä jotka valitsee naisettomuutensa syyksi helpomman selityksen kun eivät halua katsoa totuutta silmiin. Joka on se että luonne ja sosiaaliset taidot ei vaan riitä eikä ole mitään mielenkiintoa kehittää niitä. Jumitetaan vaan jauhamassa täysin normaalista pituudesta.

Oliks ne naiset hyvännäköisiä?

Ahaa,ei riitä että saa naisen, pitää saada hyvännäköisen. Mutta oli! Molemmat oli oikein nättejä. Ja normaalipainoisia, kun sitä joku tietty kysyy seuraavaksi. Myös toisen miehen ulkonäkö poikkesi massasta, hän puolestaan oli pitkä ja laiha kuin kukkakeppi, ja hänellä oli vielä eräs piirre jota en viitsi tunnistamisen pelossa kertoa. Joka tapauksessa jos joku ehdottaisi että se on kehityshäiriö en panisi vastaan. Todellisuus on se, että saat naisen jos olet kiva ja hyvää seuraa, ulkonäöstä viis.

Vierailija
69/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, moni kasvaa vielä sinun ikäisenäsi ja kun oikean löytää niin pituudella ei ole merkitystä.

Itsellä on miespuolinen kaveri joka on 165cm. Tosi hyvä tyyppi ja hänellä on ihana ja nätti tyttöystäväkin eikä hänelle ole ”naisten saaminen” ollut mikään ongelma vaikka onkin oikeasti jo lyhyt.

On tympeää lukea aina näitä aloituksia ja varsinkin vastauksia siitä että pituudesta ollut aina kiinni saako ketään koskaan. Jos et kenellekään koskaan ole kelvannut, on vika todennäköisesti jossain aivan muussa kuin pituudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi