Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 176cm lyhyt mieheksi?

Vierailija
24.08.2020 |

Olen tuon pituinen ja 16v poika

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle juuri sopivan pituinen mies.

N32

Vierailija
42/69 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyvä pituus. Pituus ei ole niin tärkeä. Mulla on ollut sua lyhempiä miehiä.

Kuitenkin olet joku vanha mummo. 70-luvulla ei miehestä oltu niin tarkkoja kuin nykypäivänä.

M34

Älä v/ittuile siinä. En ole mummo. Olen 50v.

En ole ap mutta mun äiti on 36 ja sekin on aika lailla mummo..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle juuri sopivan pituinen mies.

N32

Hienoa missä tavataan? Eiku nii oon elänyt täällä puolet siitä mitä sää oot.

Vierailija
44/69 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Jopa lyhyempi käy, kun persoona ja ryhti on kohdallaan. Olemus ja eritoten ryhti antaa kuvan lyhyemmästä tai pitemmästä. Kokemuksella sanon.

Vierailija
45/69 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin olet joku vanha mummo. 70-luvulla ei miehestä oltu niin tarkkoja kuin nykypäivänä.

M34

Mitähän tuo tarkoittaa? Ulkonäöllisesti? Mulla on paksu pitkä tukka. En pukeudu mummomaisesti. En käyttäydy mummomaisesti. En näytä naamasta mummolta.

Mutta whatever, voitte ajatella mitä haluatte. Ei tarvitse kuitenkaan haukkua toisia.

Vierailija
46/69 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin tuntemani naistenmies on 174 cm. Saa joka viikonloppu ihan mitä haluaa ja ihan kuinka paljon haluaa. Ja kyllä itse asiassa viikollakin. Koskaan ei ole pakkeja tullut pituuden takia.

Vierailija
47/69 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus: ON

Vierailija
48/69 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo vähän. Kannattaa vain katsella lähimpää sopivaa rautatietä, jossa pendolino kulkee lujaa. Itse olen 174cm enkä ole koskaan siedettävää naista saanut. Tod.näk pendolinon keulan kestävyyttä testaillaan parin vuoden sisällä

M34, 174cm.

Pöh, minä olen 176 ja upeita naisia olen saanut kaikin puolin. Voipi olla että jossain muussa mättää jos ei homma toimi.

Vierailija
49/69 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

176 on meidän naisen yleinen normaali pituus. Passeli ja käypä mies on 180 tai enemmän.

Ohoh, mistäs amatsonimaasta meillä on vieraita tänään? Latvialaiset naiset ovat keskimäärin pisimpiä naisia maailmassa ja heilläkin keskipituus on vain 170cm.

Vierailija
50/69 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manletti josta ei ole kuin minkin rehuksi.

Vierailija
51/69 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Mitähän tuo tarkoittaa? Ulkonäöllisesti? Mulla on paksu pitkä tukka. En pukeudu mummomaisesti. En käyttäydy mummomaisesti. En näytä naamasta mummolta.

Mutta whatever, voitte ajatella mitä haluatte. Ei tarvitse kuitenkaan haukkua toisia.

No ei ulkonäöllisesti koska hän näyttää melko nuorelta mutta ei biletä eikä oo tiukkaa persettä kuten20v naisilla

Vierailija
52/69 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
53/69 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

17,6 cm on ihan hyvä pituus. Olen nähnyt monta, monta lyhyempää.

Vierailija
54/69 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene ainakaan salille pariin vuoteen, jottei pituuskasvusi tyssää siihen, että kaikki energia menee lihasten kasvattamiseen. Vasta kun pituuskasvusi on loppunut parin vuoden päästä, niin sitten on hyvä aloittaa sali harrastus :)

Vierailija
55/69 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotias poika? 

Ja oikeesti kyselet täällä että oletko liian lyhyt?

Siis sähän kasvat vielä pituutta pari vuotta, ja oot jo nytkin ihan normaalimittainen. Vaikka et kasvaisi pituutta enää yhtään, se ei seurustelua estä. Oot mun miehen mittainen ja hän on ollut oikea naismagneetti nuorena. Koska on kiva ja seurallinen ja ihan mukavan näköinen, ja ystävällinen kaikille.

Lopeta se yliksen lukeminen, siellä on niitä häiriintyneitä ja katkeria aikamiespoikia jotka yrittää aivopesta ihan kunnon nuoria poikia naistenvihaajaksi väittämällä että jos et ole sitä ja tätä, ei kukaan nainen vilkaisekaan sinuun. Niihin ei kukaan nainen vilkaise koska ne on niin veemäisiä!

Vierailija
56/69 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on lyhempi, 168cm. Ihan tuolla oli vientiä ollu ennen kun mut tapas (ehkä senki jälkeen, hehe, mistäs minä tietäisin).

Vierailija
57/69 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 173cm miehenä elämä on lyhyyden vuoksi täyttä paskaa. Naiset pituuskiusaa ja silti pitävät itseään hyvinä ja suvaitsevaisina.

Vierailija
58/69 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitempi varsi sen himmeämpi lyhty,.

Mun 16-vuotias poika on n. 158cm pitkä.

Toivon kyllä, että pituutta tulisi hänelle lisää.

Vierailija
59/69 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin jo toiseen ketjuun kahdesta about 18+ pariskunnasta joita vilkuilin odottaessani perhettä kaupasta. Toinen nuorimies oli koko porukan lyhin, eli lyhempi kuin tyttöystävänsä ja lyhempi kuin molemmat tytöt. Se ei vauhtia haitannut ja hauskaa näytti olevan. Pariutuminen ei tasan olen pituudesta kiinni vaan asenteesta ja sosiaalisuudesta ja molempia voi kehittää. Tyhmintä mitä nuori jamppa voi tehdä on kuunnella palstan katkeria miehiä jotka valitsee naisettomuutensa syyksi helpomman selityksen kun eivät halua katsoa totuutta silmiin. Joka on se että luonne ja sosiaaliset taidot ei vaan riitä eikä ole mitään mielenkiintoa kehittää niitä. Jumitetaan vaan jauhamassa täysin normaalista pituudesta.

Vierailija
60/69 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin jo toiseen ketjuun kahdesta about 18+ pariskunnasta joita vilkuilin odottaessani perhettä kaupasta. Toinen nuorimies oli koko porukan lyhin, eli lyhempi kuin tyttöystävänsä ja lyhempi kuin molemmat tytöt. Se ei vauhtia haitannut ja hauskaa näytti olevan. Pariutuminen ei tasan olen pituudesta kiinni vaan asenteesta ja sosiaalisuudesta ja molempia voi kehittää. Tyhmintä mitä nuori jamppa voi tehdä on kuunnella palstan katkeria miehiä jotka valitsee naisettomuutensa syyksi helpomman selityksen kun eivät halua katsoa totuutta silmiin. Joka on se että luonne ja sosiaaliset taidot ei vaan riitä eikä ole mitään mielenkiintoa kehittää niitä. Jumitetaan vaan jauhamassa täysin normaalista pituudesta.

Oliks ne naiset hyvännäköisiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi