Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Myllytys - huonot tarjoukset.
11.09.2013 |
Pitkään aikaan en ole käynyt shoppailemassa ja nyt olin lähdössä Myllyyn, mutta siellähän on ihan onnettomat tarjoukset.
Mä niin odotan hulluja päiviä!
Kommentit (4)
Näkeekö myllytystarjouksia jostain netistä. Ärsyttää jos pitää paikan päälle raahautua
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vanhankin auton maalipinnan saa hienoksi myllyttämällä.
Näkee netistä. Myllyn etusivulla, hieman alapuolella oikealla on linkki.
Alue: Aihe vapaa
Juu, ei tarvi mennä.