Lue keskustelun säännöt.
En ole ikinä ollut sängyssä kuin suomen kansalaisen kanssa.
Kommentit (2)
Minulla on petikumppanina suomalainen ja saksalainen.
Sama ihminen tosin. :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänMinulla on petikumppanina suomalainen ja saksalainen.
Sama ihminen tosin. :)
Eiköhän suurin osa suomalaisista ole samassa tilanteessa? Itsellänikin ollut vain 3 kumppania eläissäni ja kaikki suomalaisia.