Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastapäisessä talossa yhdessä asunnossa on ollut 3 päivää putkeen verhot kiinni ja selvästi pöytälamppu päällä noiden verhojen takana

Vierailija
24.08.2020 |

En tunne talon asukkaita ovat tien toisella puolella, mutta hyvin pienen matkan päässä.

En muuten kyttää ihmisiä, mutta pari päivää sitten kiinnitin huomiota, että onpas tuolla suljettu verhot varhain kello oli silloin n. 14 ja ulkona oli kyllä sateen takia hämärää. Silloinkin tuon lampun valo kajasti sälekaihtimien läpi...
Selvästi pöytälamppu.. Olkaa kohauttaen unohdin asian... Kunnes tänään aamulla tajusin, että taas sama homma ja jatkunut kokopäivän...

Nyt en ole juuri varma, kun ulkona on sen verta valoisaa, mutta verhot ainakin ovat kiiinni...

Toki mielessä käväisi, että joku on ehkä kuollut sinne asuntoon jonain iltana.. Erikoinen tilanne..
Eihän tämä tavallaan minulle kuulu, mutta jos olenkin ainut joka on asian huomannut.. Pitäisikö ilmoittaa johonkin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on verhot kiinni aina. Tuijottele muualle.

Vierailija
22/24 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan näkee pikku-ukkojakin sängyn alla 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos siellä on jollakin terveysongelma eikä pysty liikkumaan? No poliisit sarjassa näytettiin joskus miestä, joka oli sairauskohtauksen takia ollut pari päivä lattialla ja poliisin tullessa tajuton. Kuitenkin pelastui viime hetkellä, koska hänen naistuttu oli epäillut onko kaikki hyvin.

Onko siellä aiemmin aina päivittäin verhojen asento ja valot vaihtunut? Mut tuskin olet huomannut. Vaikea tilanne, en oikein tiedä, mitä itse tekisin.

Vierailija
24/24 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä suljin nyt kesän mentyä sälekaihtimet ja avaan ehkä maaliskuussa. Ja satunnaisesti viikonloppuna. En ole juuri kotona valoisaan aikaan

Mä taas pidin melkein koko kesän sälekaihtimia kiinni, mutta nyt kun hämärtyy ja viilenee niin kiva taas avata ne.