Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastapäisessä talossa yhdessä asunnossa on ollut 3 päivää putkeen verhot kiinni ja selvästi pöytälamppu päällä noiden verhojen takana

Vierailija
24.08.2020 |

En tunne talon asukkaita ovat tien toisella puolella, mutta hyvin pienen matkan päässä.

En muuten kyttää ihmisiä, mutta pari päivää sitten kiinnitin huomiota, että onpas tuolla suljettu verhot varhain kello oli silloin n. 14 ja ulkona oli kyllä sateen takia hämärää. Silloinkin tuon lampun valo kajasti sälekaihtimien läpi...
Selvästi pöytälamppu.. Olkaa kohauttaen unohdin asian... Kunnes tänään aamulla tajusin, että taas sama homma ja jatkunut kokopäivän...

Nyt en ole juuri varma, kun ulkona on sen verta valoisaa, mutta verhot ainakin ovat kiiinni...

Toki mielessä käväisi, että joku on ehkä kuollut sinne asuntoon jonain iltana.. Erikoinen tilanne..
Eihän tämä tavallaan minulle kuulu, mutta jos olenkin ainut joka on asian huomannut.. Pitäisikö ilmoittaa johonkin?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että täytyy ilmoittaa mihinkään.

Vierailija
2/24 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyylä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aina verhot kiinni, kun asuin kerrostalon alakerrassa ja naapurit ramppasi siitä ohi parkkipaikalle.

Vierailija
4/24 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lähes aina yöpöydän lamppu päällä kun parantelin itseäni selkäleikkauksesta. 

Vierailija
5/24 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kattolamppu päällä 12 vuotta, ja verhot kiinni.

Vierailija
6/24 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää!

Vierailija
7/24 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni.

Vierailija
8/24 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä joku on oikeasti kuollut, naapurit varmasti siitä aikanaan ilmoittavat, kun haju leviää rappukäytävään.

Vierailija
9/24 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas vai

Vierailija
10/24 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on alkanut pitää verhoja kiinni kun huomannut aloittajan kyyläävän aina sisään. Ei siinä tavallisen pöytälampun valossa hamppuja kasvatella jos sitä haet.

Vierailija
11/24 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suljin nyt kesän mentyä sälekaihtimet ja avaan ehkä maaliskuussa. Ja satunnaisesti viikonloppuna. En ole juuri kotona valoisaan aikaan

Vierailija
12/24 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se pitää verhoja kiinni kun porukka näkee asuntoon sisälle. Toki voi olla että jotain on sattunutkin, mutta en usko että isännöitsijä tai poliisi voi vielä noilla spekseillä mennä sisään. Mun yksi naapuri oli sellainen, joka ei vuoden aikana koskaan tullut rapussa vastaan, en ikinä kuullut että edes ovi olisi käynyt. Verhot olivat aina kiinni ja valo päällä. Muuttopäivänä sitten vihdoin näin kun joku meni asuntoon sisälle. Luulen että siellä asui joku totaalisen epäsosiaalinen nettiriippuvainen työtön nuori mies. 

Vierailija
13/24 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli lähes aina yöpöydän lamppu päällä kun parantelin itseäni selkäleikkauksesta. 

Miten se lamppu liittyi siihen selkäleikkaukseen ja sen paranteluun?

Vierailija
14/24 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetävät siellä nokkia kolmatta vuorokautta putkeen.

15/24 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätän pöytälampun päälle pariin huoneeseen kun lähdetään johonkin reissuun, kaihtimet alhaalla (okt). Ehkä pimän aikaan vaikuttaa siihen ettei murtovarkaat ensimmäisenä meille tulossa kun valoja päällä.

Vierailija
16/24 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo vähän hämärää. Kyllä niillä valoilla ja verhojen asennoilla on väliä. Saisi niitä joskus vähän vaihdellakin, että näyttäisi siltä, että on siellä joku elävä.

Mua pelotti asuessani pikkukaupungissa kun omakotitalojen pihat oli aina niin hiljaisia ja verhot oli samassa asennossa kaiken aikaa. 

Vierailija
17/24 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Joo, mulla on aika paha masennuskausi. Yleensä silloin eristäydyn neljän seinän sisään ja pidän verhot kiinni, jotenkin se auringonvalon määrä vaan masentaa lisää ja oon muutenkin itkuinen ja haluaisin vaan nukkua tän pois.

Lamppu on päällä, koska saan yöllisiä kauhukohtauksia, näen painajaisia ja on myös unihalvauksia, en uskalla nukkua pimeässä yksin.

Kiva kun kysyit, tuuthan kahville niin avaan verhot hetkeksi? 🙂

Vierailija
18/24 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ap:n kaltaisten idioottien takia meidän yötyötä tekevien elämästä on tehty varsinkin rivi-ja kerrostaloissa ihan helvettiä. Minulla on ne sälekaihtimet kiinni hyvällä lykyllä koko päivän, mutta kyllä, sieltä saattaa mm. terraarion lamppu tms vaikka paistaa vähän läpi.

Se mitä kotonani teen, ei kuulu paskaakaan naapureille.

Vierailija
19/24 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, että ihan oli hämärää ja jollakulla oli lamppu päällä? No olisikohan siellä sisälläkin ollut hämärää ja siksi sytytetty se lamppu? 

Vierailija
20/24 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap samanlainen kyylä kuin entinen naapurini. Kyyläsi toista naapuria koska tämä oli ylipainoinen ja ihmetteli kun ei ollut pariin päivään naapuria nähnyt että onko tuo kuollut. Ei hyvää päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi