Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä täytekakun tilalle lasten synttäreille?

Vierailija
11.09.2013 |

Lapsi ei halua kakkua, itse en halua sitä edes tehdä (muuten leivon kyllä melkein mitä tahansa mutta kakkuja inhoan tehdä) joten mitä ns. tilalle?

Ideoita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut useampaa eri makua pakettijäätelöitä: niitä sitten paloina isoon astiaan ja tarjolle muutamaa jäätelökastiketta. On mennyt kuin kuumille kiville

Vierailija
2/11 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätskibaari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätski varmaan uppoo hyvin lapsille. Jos taas haluat leipoa niin miten olis cupcaket tai cake popsit (kakkutikkarit)? Tai jotain muita pieniä leivoksia. Browniet/mokkapalatkin voi leikata ihan minikokoisiksi jos sellaset pienet menee lapsille paremmin.

Vierailija
4/11 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätskistäkin voi helposti tehdä jäätelökakun. Kasaa vaan niitä paketteja vaikka junaksi tai linnaksi.

Tuutit tai puikotkin voi ostaa ja laittaa esim jääpalakulhoon pystyyn ilman papereita.

Hedelmäsalaatti.

Vierailija
5/11 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just jäätelö, kera kastikkeiden ja nonparellien. Lapset tykkää. Ja aikuiseen makuun vaikka jotain juustokakkua lisäksi.

Vierailija
6/11 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelö minullakin tuli ekana mieleen. Toisena ideana minikakut eli joka vieraalle oma kakku muffineista tai kääretorttu viipaleista koristelemalla.

Vierailija
7/11 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunijäätelö.

Vierailija
8/11 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätskibaari, kuorrutettu kääretorttu, kuppikakut. Viimeksi mainitut, jos lapsi on vielä siinä iässä että tarvitsee olla alusta kynttilöiden puhaltamiselle.

Kakku ei ole pakollinen, eikä lapset sitä kaipaa. Synttäreillä voi ihan hyvin olla vaikka pizzatarjoilu (vaikka niin, että lapset laittavat itse täytteet mielensä mukaan, niin tulee ohjelmanumerokin siinä samalla).

Vierailija
9/11 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt porkkanakakkua pellillisen ja koristellut päälle "autoradan" (autohullu poika kyseessä). Lapset sekä aikuiset on tykänneet.

Vierailija
10/11 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelökakku.

Vierailija
11/11 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzaa. Kelpaa aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän