Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkosuomalainen ihmettelee suomalaisten naisten epähygienisyyttä

Vierailija
11.09.2013 |

Itsensä peseminenkin on siellä palstan mukaan pannassa nykyään.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 10:34"]

Kemikaalit heikentävät suomalaismiestenkin spermaa Suomalaisten miesten sperman laatu on huonontunut ja kivessyöpien määrä on kasvussa. Syyksi epäillään kemikaalien, erityisesti muovien ftalaattien vaikutusta. Tutkija varoittaakin naisia käyttämästä kosmetiikkaa ja kemikaaleja raskausaikana sekä pidättymään niiden käytöstä myös lapsilla. http://yle.fi/uutiset/kemikaalit_heikentavat_suomalaismiestenkin_spermaa/5671729

[/quote]

Ulkosuomalaisen siipalla spermat pilalla kun vaimo halunnut kyllästää kaiken maailman kemikaaleilla ja muilla hajusteilla kotinsa ettei vain olla pahan hajuisia.

Suosittelen ensisijaisesti kemikaaleja tyrkyttäville peseytymistä ja puhtaita vaatteita :D Ja dödöjä sekä hajuvesiä on myös saatavilla ilman synteettisiä myskejä ja muita hormoni häiritsijöitä.

Vierailija
22/61 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 10:20"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 10:08"]

Ulkomaalaiset tuttavamiehet ja -naiset ihmettelee että miksi suomalaisnaiset eivät käytä mitään laadukkaita, tyylikkäitä, hienostuneita tuoksuja

[/quote]

Ulkomaillahan kaikki, joka ikinen syntyperään ja sivilisäätyyn katsomatta, käyttää ainoastaan niitä laadukkaita, hienoja ja kalliita tuoksuja. Arjet ja pyhät. Vain suomalaiset ovat saitoja juntteja. Meidän pitäisi tosiaan tappaa itsemme maailmaa rumentamasta.

[/quote]

Laatutuoksuttomien suomalaisten ulkonaliikkumiskielto riittäisi ainakin näin aluksi.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaiset tuttavamiehet ja -naiset ihmettelee että miksi suomalaisnaiset eivät käytä mitään laadukkaita, tyylikkäitä, hienostuneita tuoksuja, sanoin että kun täällä Suomessa kaikki on enemmän tai vähemmän hajusteallergikoita kuulemma nykyään ja he sanoivat että ei ihmekään kun ne harvat jotka tuli vastaan haisivat joltain todella voimakkailta "itätyttötyylisiltä" tuoksuilta tai todella tunkkasilta markettitusinatuoksuilta että heitäkin alkoi ahdistaa. Laadukkaat, hyvistä öljyistä tehdyt tuoksut kun eivät juuri aiheuta allergiaa kellekään, itse kärsin sekä astmasta että migreenistä ja sekoitutan ulkomailla tuoksuni eikä ne aiheuta mitään oireita minulle eikä kellekään muulle tuttavapiirissäni :)

[/quote]

No tämä väite "laadukkaiden" hajuvesien ainesosista ei pidä paikkansa. Chanelit sun muut sisältävät todella hazardeja ainesosia, jotka on ihmiselle haitallisia.

Suosittelen sinua toki kirjoittamaan palautetta lempi hajuvesi valmistajallesi, että luopuu näistä myrkyllisistä kemikaaleista tuotteissaan. Teet niin myös itsellesi palveluksen.

Mitäs veikkaat miksi Tanskassa neuvolassa neuvotaan naisia olla meikkaamatta raskausaikana, tai vaihtoehtoisesti käyttää luomu kosmetiikaa?

Ihan vaan tuli mieleen kysyä kun kemikaaleista keskustellaan..

Vierailija
24/61 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo miettikääs nyt että tässä syrjäisessä turvenuijien maassa:

- jotkut hitsin ruokamarketit myyvät vaatteita! karmeaa!

- ihmiset pistävät enemmän rahaa viinaan kuin ulkonäköönsä (no ne viinarahatkin pistetään ulkonäköön muttei niin positiivisessa mielessä kuitenkaan)

- laitetaan ne rahat ennemmin pihakukkiin tai kesämökin uusiin pihakiviin kuin itsensä hemmotteluun koska tässä junttimaassa ajatellaan yleisesti edelleen että "rumat ne vaatteilla koreilee", ja silti ollaan avoimen kateellisia niille jotka koreilee ja kuvitellaan että se on heiltä itseltään jotenkin pois!

Vierailija
25/61 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen varsinkin venakoiden epähygienisyyttä. Täydet meikit naamassa mennään pokkana ilman suihkua kylpylöissä ja uimahalleissa, kaupoissa ohimenevä lauma lemuaa hielle ja halvalle hajuvedelle jota hajua on yritetty (onnettomasti) peitellä. Että osataan sitä muuallakin.

Itse rakastan laadukkaita hajuvesiä, yksi lempimerkkini on kukkainen, toinen raikkaan sitruksinen ja kolmas juhla- ja iltatilaisuuksissa käytettäväksi. Ei niillä tarvitse läträtä, sääntöhän on että hajuvettä on tarpeeksi kun tunnet itse hennon tuoksun ihollasi.

Vierailija
26/61 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemikaalit heikentävät suomalaismiestenkin spermaa Suomalaisten miesten sperman laatu on huonontunut ja kivessyöpien määrä on kasvussa. Syyksi epäillään kemikaalien, erityisesti muovien ftalaattien vaikutusta. Tutkija varoittaakin naisia käyttämästä kosmetiikkaa ja kemikaaleja raskausaikana sekä pidättymään niiden käytöstä myös lapsilla. http://yle.fi/uutiset/kemikaalit_heikentavat_suomalaismiestenkin_spermaa/5671729

[/quote]

Suomalaismiesten sperma muutenkin sisäsiittoista tavaraa, joten who cares ja kuka sitä enää kaipaa??!

Vierailija
27/61 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 09:25"]

Niin, Suomessahan on kaikenlaista yliherkkyyttä ja allergiaa, joten kemikaalit on saatanasta ja mielummin haistaan paskalle :D

T: toinen ulkosuomalainen

[/quote]

Jahas, kerros minulle, että miten sinun mielestäsi muka haisen paskalle, jos peseydyn päivittäin, käytän Acorellen deodoranttia ja käytän puhtaita vaatteita?

Fakta siis on, että en haise. Tuoksun varsin miellyttävältä, mutta sinun kirjoituksen mukaan minun kuuluisi siis haista "paskalle" kun en hinkkaile kaikenmaailman kemikaaleja ja myrkkyjä itseeni ..?

Haluatko perustella tarkemmin?

Vierailija
28/61 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaiset tuttavamiehet ja -naiset ihmettelee että miksi suomalaisnaiset eivät käytä mitään laadukkaita, tyylikkäitä, hienostuneita tuoksuja, sanoin että kun täällä Suomessa kaikki on enemmän tai vähemmän hajusteallergikoita kuulemma nykyään ja he sanoivat että ei ihmekään kun ne harvat jotka tuli vastaan haisivat joltain todella voimakkailta "itätyttötyylisiltä" tuoksuilta tai todella tunkkasilta markettitusinatuoksuilta että heitäkin alkoi ahdistaa. Laadukkaat, hyvistä öljyistä tehdyt tuoksut kun eivät juuri aiheuta allergiaa kellekään, itse kärsin sekä astmasta että migreenistä ja sekoitutan ulkomailla tuoksuni eikä ne aiheuta mitään oireita minulle eikä kellekään muulle tuttavapiirissäni :)

[/quote]

Toivottavasti et ole se postaaja, joka toisessa ketjussa haukkui "kaikki mainitut tuoksut teollisiksi essanssilitkuiksi", vaikka siellä mainittiin yllättävän paljon jopa ns. niché-merkkien tuoksuja, joita ei Suomasta saa. ;-)

Vaikka itsellänikin on sellainen teoria, että suurimman osan näistä hajusteyliherkkyyksistä aiheuttavat itse asiassa tuoksuissa voimisteena käytettävt pthalaatit (muutenkin sellainen kemikaali, jonka haitallisuudesta on hirveästi tutkimustietoa), niin kyllä ihan nämä "hyvistä öljyistä" tehdyt tuoksutkin voivat aiheuttaa reaktioita. Itse esim. olen joutunut rajoittamaan parinkin niché-lempituoksuni käyttöä, koska jotenkin vain niistä tulee paha olo. Yhteistä näille tuoksuille on, että niissä on hyasinttia, joka on jo kasvina itselleni herkistävä, etten mielelläni istu alle 3 metrin päähän sellaisesta. Ja vaikka itse en koskaan mitään iho-oireita saanut tuoksuista, joissa oli evernia prunastri -sammaleesta tehtyä öljyä, ymmärrän kyllä jotenkin, miksi sen käyttöä kosmetiikassa rajoitettiin. 

Vierailija
29/61 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 10:44"]

[/quote]

No tämä väite "laadukkaiden" hajuvesien ainesosista ei pidä paikkansa. Chanelit sun muut sisältävät todella hazardeja ainesosia, jotka on ihmiselle haitallisia.

Suosittelen sinua toki kirjoittamaan palautetta lempi hajuvesi valmistajallesi, että luopuu näistä myrkyllisistä kemikaaleista tuotteissaan. Teet niin myös itsellesi palveluksen.

Mitäs veikkaat miksi Tanskassa neuvolassa neuvotaan naisia olla meikkaamatta raskausaikana, tai vaihtoehtoisesti käyttää luomu kosmetiikaa?

Ihan vaan tuli mieleen kysyä kun kemikaaleista keskustellaan..

[/quote]

Ei oikeasti??! Miten moukkamaista sillä kuka pitää CHANELIA jonain laatutuoksuna??! Salli mun nauraa!! Sitähän saa joka tavaratalosta! :-DDD Eli tusinakamaa! Nyt puhutaan niistä laadukkaista luksustuoksuista jotka maksaa vähintään parisataa euroa 10-30 ml pullo ja jotka riittää tosi pitkään ja joihin ei lisätä mitään keinotekoisia esansseja ja synteettisiä raaka-aineita muutenkaan!

Vierailija
30/61 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisemmista tuoksuista puheenollen, minä käytän vain ruotsalaisen Byredon Palermo-tuoksua, on ihanan puhdas sitrusmainen tuoksu, kaikki miehet ja naiset pysäyttää minut kadulla ja kysyy mitä hyvää tuoksua minulla on. Maksaa 200e paikkeilla pullo mutta on sen arvoista tosiaan :) On mukava saada hyvää palautetta hyvästä tuoksusta, tietää että ostos ollut onnistunut kaikin puolin.

Vierailija
31/61 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 09:24"]

No kyllähän täällä tosiaan haukut saa päällensä jos kertoo vaikkapa tekevänsä alapesun aina vessakäynnin yhteydessä. Se on selkeästi pannassa, pitäis kuulemma vaan kusasta ja äkkiä housut takasin ylös...

[/quote]

Eipä ole tullut mieleenkään, että joku tekisi alapesun joka pissan jälkeen :o Kuljetko pyyhe mukana julkisissakin vessoissa vai käytätkö vaan ison kasan paperia?

Vierailija
32/61 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 09:27"]

Ihmettelen myös! Tuntuu että on joku kilpailu ihan että kuka voi olla pisimpään pesemättä tukkaansa, ja siitä tehdään jotain ennätyksiä. Ihan kuin se olisi joku meriitti että enpä pese päätäni kuin kerran viikossa. Minun asuinmaassa on itsestäänselvyys, että aamuisin käydään suihkussa ja pestään hiukset ja laitetaan ne nätisti ennen töihin lähtöä, tai vaikkei lähtisikään. Ei täällä ole kunnia-asia pihdata vettä ja sampoota.

[/quote]

Kuvailtu hiustenpesutiheys ei kyllä ole asiantuntijoidenkaan mielestä hiuspohjalle paras mahdollinen, toki poikkeuksia varmaan löytyy. Hiukset saa kyllä tehokkaasti rasvoittumaan pesemällä ne päivittäin, ellei ole aivan erikoistapaus.

Muuten kyllä suihkunraikkaus kuuluu päivittäishygieniaan, mukaanlukien bidet-pesu wc-käyntien yhteydessä. 

Vierailija
33/61 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaajan nro 12: missä sekoitutat hajusteesi? Voiko netin kautta tehdä? Äitini "oman" hajuveden valmistus lopetettiin 15 vuotta sitten. Voiko jostain vielä saada sitä ihan räätälöidysti? Haluaisin hankkia sitä hänelle, kun hän täyttää 60v.

Vierailija
34/61 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laadukkaassa" Palermossa on kauhumyskiä. Kammottavaa haisua, joka tappaa kotona ja puutarhassa.

Vierailija
35/61 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkosuomalainenhan voi painua takaisin sinne mistä on tullutkin.

Ei kaikkien ihmisten tarvitse olla homogeenistä massaa, ja arvostaa samoja materialistisia asioita.

Mielestäni on ihanaa että suomalaiset naiset ovat orgaanisemman näköisiä kun muualla euroopassa :)

Ja ne ketkä eivät tästä tykkää voivat mielestäni painua sinne Ranskaan tms katselemaan ja haistelemaan "tasokaampia" naisia.

ps. minullekin kas kummaa toimii aivan hyvin haju haittojen ehkäisyyn peseytyminen sekä puhtaat vaatteet ;)

Vierailija
36/61 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 10:50"]

[/quote]

Suomalaismiesten sperma muutenkin sisäsiittoista tavaraa, joten who cares ja kuka sitä enää kaipaa??!

[/quote]

Päteekö sama mielestäsi suomalaisten naisten munasoluihin?

Vierailija
37/61 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki? Mahtaa olla hankalaa liikkua jos jokainen vastaantulija pysäyttää... Ehkä voisit laittaa yllesi t-paidan jossa lukee mitä tuoksua käytät niin pääset vähemmillä pysähtymisillä ;)

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 10:56"]

Harvinaisemmista tuoksuista puheenollen, minä käytän vain ruotsalaisen Byredon Palermo-tuoksua, on ihanan puhdas sitrusmainen tuoksu, kaikki miehet ja naiset pysäyttää minut kadulla ja kysyy mitä hyvää tuoksua minulla on. Maksaa 200e paikkeilla pullo mutta on sen arvoista tosiaan :) On mukava saada hyvää palautetta hyvästä tuoksusta, tietää että ostos ollut onnistunut kaikin puolin.

[/quote]

Vierailija
38/61 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lehmiä ja käyn joka aamu ja ilta suihkussa ja pesen hiukset samalla joka kerta, kampaaja on kauhuissaan, kun pesen niin usein myös hiukset. Minun on vaan pakko pestä, en halua haista! Mulla ei onneksi ole mitään kuivia hiuksia tai ihoa.

Vierailija
39/61 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 09:25"]

Nähtävästi. En ymmärrä ihmisiä, jotka eivä edes kerran viikossa pese itseään kunnolla saippualla. Kyllähän se lika ja kuollut ihosolukku jää iholle jos ei sitä ikinä pese pois. Toisesta ketjusta bongasin näitä itseään pesemättömiä naisia.

[/quote]

Eihän moni suomalainen nainen pese kunnolla edes jalkojaan kesällä vaan ne ovat aina likaiset sandaaleissa. Mustan pinttyneen lian pesu olisi liian vaivalloista peruspesun yhteydessä.

Vierailija
40/61 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastan laadukkaita hajuvesiä, yksi lempimerkkini on kukkainen, toinen raikkaan sitruksinen ja kolmas juhla- ja iltatilaisuuksissa käytettäväksi. Ei niillä tarvitse läträtä, sääntöhän on että hajuvettä on tarpeeksi kun tunnet itse hennon tuoksun ihollasi.

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 10:48"]

Minä ihmettelen varsinkin venakoiden epähygienisyyttä. Täydet meikit naamassa mennään pokkana ilman suihkua kylpylöissä ja uimahalleissa, kaupoissa ohimenevä lauma lemuaa hielle ja halvalle hajuvedelle jota hajua on yritetty (onnettomasti) peitellä. Että osataan sitä muuallakin.

[/quote]
Yleensä vaan ne jotka käyttää aina hajuvettä, ei enää itse haista sitä, ja niin ollen kyllä läträävät niin että lähimmäiset meinaa tukahtua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi