Miten lopettaa tupakointi?
Olen polttanut tupakkaa noin 40 vuotta ja yrittänyt lopettaa satoja kertoja, onnistumatta.
Kunto alkaa olla vaarallisen huono.
Nyt on neuvot kullan kalliita.
Pyytäisin apua tupakoinnin lopettamiseen, arvoisat foorumilaiset.
Mitä vinkkejä ehdotatte?
Kiitos.
Kommentit (4)
Nikotiinilaastari ja sähkötupakka. Niillä minä sain lopetettua! Kokeile eri keinoja, joku sopii sinulle varmasti. Tsemppiä!
isäni, jonka en ikinä olisi uskonut pystyvän lopettamaan, lopetti tupakoinnin n. 70,vuotiaana sen lääkkeen avulla, en muista nimeä, mutta Se jota ottamalla ei kuulema enää vaan tee,mieli tupakkaa. Nimi löytynee googlaamalla, jos ET e
nnestään sitä tiedä.
Itse lopetin nikotiinipurkan avulla, mutta Se oli kyllä vaikeaa, onnistui,kuitenkin. Purkkaa söin useamman vuoden, mutta kun lopetin sen, se olikin yllättävän helppoa, siirryin vain tavalliseen purkkaan eikä tehnyt yhtään mieli nikotiinillista.
Sähkötupakasta olen kuullut kehuja, itsekin kerran kokeillut ja se tuntuu ihan tavalliselta tupakoinnilta, joten sillä,lopettaminen voisi onnistua. Mutta siitä ei ole,mitään pitkäaikaisia tutkimuksia vielä, jotka kertoisivat onko se miten epäterveellistä. Mutta ei se kai haitallisempaa ole kuin tupakointi, ja ehkä siitä pääsisi sitten helpommin eroon kuu tupakasta, lopettaisi vaan sen avulla röökin
Ylös.
Kiitos edellisille vastaajille.
Onko muita ehdotuksia? Kiitos.
Päivä kerrallaan. 30 vuotta poltin ja nyt 4 vuotta ilman.
Purkkaa tai muita nikotiinivalmisteita voi käyttää, mutta varo, ettet jää miihin koukkuun.