Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vedätetäänköhän mua työasiassa? En kehtaa pohtia tätä muualla.

Vierailija
10.09.2013 |

Olen ollut niin innoissani uudesta työpaikastani, jossa mun pitäisi aloittaa lähikuukausina, ja olen siitä tohkannut kavereilleni. Sain siis hienon työtarjouksen, ja mulle sopi hyvin, että työ ei alkaisi heti. Saisin vanhat hommat hyvin alta pois ja sopeutumisaikaa. 

No, uuden paikan tuleva esimies oli muhun yhteydessä ja mainitsi edeltäjäni jäävän äitiyslomalle tiettynä päivänä. Kysyin, onko kyse nyt sittenkin sijaisuudesta, mutta kuulemma ei ole. Hän sanoi, että haluaa tavata mut nyt uudestaan illallisen merkeissä, jotta voi perehdyttää mua uuteen tehtävään. Hän tekee sen kuulemma mieluummin rennommassa ympäristössä, ei työpaikalla, jotta todellinen persoonani pääsee esiin. Miksi ihmeessä? 

Hänellä on nyt pöytävaraus voimassa ja toki mä sinne menen, jotta en menetä tarjousta. Mulla on silti vähän outo olo. Mitä mieltä olet? Epäilenkö aivan turhaan? Yritän tässä miettiä, mitä mun pitäisi muistaa kysyä tapaamisessa.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, tulee mieleen eräs pääkaupunkiseudun yrityksen pomo!

Hakevat uutta työntekijää ja jo puhelimessa tiedustellessa työpaikasta tarkempia tietoja oli kyllä sellainen pervo äijä. 

Kuka näihin paikkoihin hakee...No tietysti, jos kiinnostaa vanhan äijän lääppimiset sun muut, mutta luulisi nyt jotain itsekunnioitusta olevan ainakin suurimmalla osalla hakijoista.

Vierailija
22/78 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te tätä tivaatte?

mikä merkitys sillä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 22:15"]

Mitä te tätä tivaatte?

mikä merkitys sillä on?

[/quote]Aborttiako? Haluamme vain tietää.

Vierailija
24/78 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 18:10"]

Mitä laitoit päällesi?

[/quote]

Tuli loppujen lopuksi kova kiire, kun en löytänyt hyvää paitaa jakkujen alle. Laitoin sitten mustat kapeat housut valkoisen röyhelöisen paidan kanssa (en näyttänyt tarjoilijalta). Asusteet särmittivät asua. 

ap

Vierailija
25/78 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 22:18"]

Mitä te tätä tivaatte?

mikä merkitys sillä on?

[/quote]

Mutta miksi? Mitä väliä? Liittyykö siihen jotain?

Vierailija
26/78 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 22:18"]

Mitä te tätä tivaatte?

mikä merkitys sillä on?

[/quote]

Mutta miksi? Mitä väliä? Liittyykö siihen jotain?

[/quote]Ehkä liittyy, ehkä ei, ei voi tietää kun Muru ei kerro.

Vierailija
27/78 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 00:10"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 21:14"]

Siis olitko yhteen asti siellä illallisella? aiiiika pitkäksi venähti. Monta lasillista meni? Lähentelikö tuleva pomosi?

[/quote]

Miten niin yhteen asti?

ap

[/quote]

viestisi kirjoitusajasta näin ajattelin, mut meni pieleen?

Vierailija
28/78 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 01:41"]

Käyty. Vähän jäi huono maku tapaamisesta enkä saa nyt nukuttua. Mutta sitä duunia mä en aio menettää. ap

[/quote]

Vierailija
29/78 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin olla yrityksessä tapana tuollainen. Tottakai menet paikalle. Asiallunen siisti pukeutuminen ja yhden (mutta ei enempää) lasin viiniäkin voi illallisella juoda. 

Vierailija
30/78 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tapasi kaverin pösilöt.

Vierailija
31/78 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 00:07"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 15:30"]

Muru heitti kyl hyvän täkyn silloin kun kävi ekassa haastattelussa ja kertoi, et haastattelija pyysi lounaalle. Kirjoitin jo silloin, et kohta seuraa jotain sutinaa. No, telenovela jatkuu.

Mikäli tämä hahmo on totta niin on kyllä itsessä vikaa, että äijät tuolla tavalla käyttäytyy hänen seurassaan. Itse olen kasvoiltani kaunis, yli 170 cm pitkä, pitkätukkainen blondi miesvaltaisella alalla. Koskaa ei työelämässä ole tuollaista tullut vastaan ja kokemusta on sekä Suomesta että ulkomailta. Kun itsensä kantaa arvokkaasti ja antaa ympärilleen tiukan ammattilaisen vaikutelman, ei äijät kyllä hypi silmille ja asiattomuuksilta saa välttyä. Mutta Muru nyt on...

[/quote]

Niin, yhden tällaisen tyypin olen tavannut. Yhden. Mutta tokihan se on aina naisen vika, jos mies käyttäytyy epäasiallisesti. Tämäkin mies oli varmasti mitä asiallisin herrasmies, kunnes minä pompsahdin provosoimaan häntä.

ap

[/quote]

No niinpä! Opit vielä että av-mamma on kaikessa täydellinen. 

Vierailija
32/78 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 22:57"]

Muru heitti kyl hyvän täkyn silloin kun kävi ekassa haastattelussa ja kertoi, et haastattelija pyysi lounaalle. Kirjoitin jo silloin, et kohta seuraa jotain sutinaa. No, telenovela jatkuu.

Mikäli tämä hahmo on totta niin on kyllä itsessä vikaa, että äijät tuolla tavalla käyttäytyy hänen seurassaan. Itse olen kasvoiltani kaunis, yli 170 cm pitkä, pitkätukkainen blondi miesvaltaisella alalla. Koskaa ei työelämässä ole tuollaista tullut vastaan ja kokemusta on sekä Suomesta että ulkomailta. Kun itsensä kantaa arvokkaasti ja antaa ympärilleen tiukan ammattilaisen vaikutelman, ei äijät kyllä hypi silmille ja asiattomuuksilta saa välttyä. Mutta Muru nyt on...

[/quote]

Niin, yhden tällaisen tyypin olen tavannut. Yhden. Mutta tokihan se on aina naisen vika, jos mies käyttäytyy epäasiallisesti. Tämäkin mies oli varmasti mitä asiallisin herrasmies, kunnes minä pompsahdin provosoimaan häntä.

ap

[/quote]

[/quote]

Ei ole aina täydellinen, mutta nämä vittuilut johtuvat ehkä murun tarinoista miten esim miehen paras kaveri vain yhtäkkiä suuteli murua, eikä muru voinut asialle mitään, ja sitten muru ihan niin kuin vahingossa pani toista kun oli ulkomailla töissä, ja sitten kännissä joku vain sattui suutelemaan murua ja nuolemaan sen rintoja. Ja muru on aian viaton eikä ymmärrä miten nämä asiat aina sattuu tapahtumaan juuri hänelle.

Vierailija
33/78 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 23:05"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Ei ole aina täydellinen, mutta nämä vittuilut johtuvat ehkä murun tarinoista miten esim miehen paras kaveri vain yhtäkkiä suuteli murua, eikä muru voinut asialle mitään, ja sitten muru ihan niin kuin vahingossa pani toista kun oli ulkomailla töissä, ja sitten kännissä joku vain sattui suutelemaan murua ja nuolemaan sen rintoja. Ja muru on aian viaton eikä ymmärrä miten nämä asiat aina sattuu tapahtumaan juuri hänelle.

[/quote]

Voisko olla, voisko hetken kuvitella, että on naisia, joita miesten tekee vaan mieli kokeilla, voisko saada hetkensä sellaisen naisen kanssa? Mulla on sellainen kaveri, tykkää huomiosta mutta ei ylitä rajaa eikä petä miestään mutta sais melkein kenet tahansa. Voin kuvitella että muru on sellainen mutta antaa rajojen sitten ylittyä. 

Vierailija
34/78 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 23:25"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 23:05"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Voisko olla, voisko hetken kuvitella, että on naisia, joita miesten tekee vaan mieli kokeilla, voisko saada hetkensä sellaisen naisen kanssa? Mulla on sellainen kaveri, tykkää huomiosta mutta ei ylitä rajaa eikä petä miestään mutta sais melkein kenet tahansa. Voin kuvitella että muru on sellainen mutta antaa rajojen sitten ylittyä. 

[/quote] Ja ksoka muru antaa rajojen ylittyä, hän ei ole ollenkaan samanlainen kuin kaverisi jota miehet haluavat mutta joka ei ylitä mitään rajoja. Sehän tässä olikin se pointti. Että löytyy paljonnkin kauniita, seksikkäitä naisia, joilla arvovalta pysyy kuitenkin koska viestittävät käytöksellään että rajoja ei ylitetä. Sitten on muruja, jotka eivät vaan osaa sanoa ei huomiolle. Ymmärrätkö eron?

Vierailija
35/78 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten kyse on addiktiosta. voi se naisellakin olla. 

Vierailija
36/78 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 18:29"]Asusteet särmittivät asua. 

ap

[/quote]

Hyvä! Olisi se mies pettynyt, jos asusteet eivät olisi särmittäneet asua.

Vierailija
37/78 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 23:41"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 18:29"]Asusteet särmittivät asua. 

ap

[/quote]

[/quote]

tyhmä

Vierailija
38/78 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 23:43"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 23:41"]

ap

[/quote]

[/quote]

tyhmä

[/quote]

Miten niin? Saa kai täällä kommentoida ihan mitä tahansa lausetta.

Vierailija
39/78 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 18:52"]

Voi hyvinkin olla yrityksessä tapana tuollainen. Tottakai menet paikalle. Asiallunen siisti pukeutuminen ja yhden (mutta ei enempää) lasin viiniäkin voi illallisella juoda. 

[/quote]Öh, et sitten huomannut että illallinen oli ja meni jo?

Vierailija
40/78 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olitko yhteen asti siellä illallisella? aiiiika pitkäksi venähti. Monta lasillista meni? Lähentelikö tuleva pomosi?