Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eihän se tee tahallaan tätä..?

Vierailija
28.09.2013 |

Mulla olis ollu menoa autolla tänään, sattumoisin mies lähti aamuvarhaisella metsälle mun autolla. Miehen oma auto on lainassa kaverillaan. Yleensä palaa takas metsältä puolen päivän paikkeilla mutta ihme ja kumma kun juuri tänään tuntuu venyvän.. Voiko olla ihan sattumaa, että juuri tänään koira on ottanu niinpitkän ajon, etteivät pääse lähtemään..? Eihän tässä vaan oo mitään tahallista....alkaa nimittäin pikkuhiljaa viduttaa.. Pyysin sit äitiäni kuskaamaan mua ja pari tuntia sitten lupasi tulla.. Ajomatka 15min. Viduttaa vielä vähän lissää. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä me voisimme sen tietää?

Ilmeisesti menosi ei ole kauhean kiirellinen, kun siinä juttelet etkä ole ottanut taksia/ bussia/ pyörää/ jalkoja allesi ja mennyt jo.

Vierailija
2/7 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirpparin vuokrapöydän aloitus on tänään. Siksi tarviin nimenomaan auton, jotta pääsen noiden kamojen kanssa menemään. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallaan tai ei, niin tuollaista ei tehdä, jos siis olette sopineet tietyn ajankohdan, jolloin autoasi tänään olisit tarvinnut. Jos taas ei ole sovittu, ei mies osaa lukea ajatuksia.

Jos mies muistaa, että sinulla oli oma meno, niin miehelle kannattaa tehdä kuten lapselle: "arestia" niin monta päivää kuin on ikää eli jos mies on 30v, seksittömiä päiviä on edessä 30. Lapset oppivat jäähyllä istuessaan maailman säännöt ja mies oppii selibaatin aikana avioliiton säännöt eli toinen ihminen otetaan huomioon jopa autoa lainattaessa.

Vierailija
4/7 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi aika inhottava veto, kun ottaa huomioon, että lauantai on vielä melko tuottoisa myyntipäivä. Hankala ottaa kantaa tahallisuuteen miestäsi tuntematta. Voihan kyseessä olla myös ajattelemattomuus/unohdus. Oli miten oli, reiluintahan olisi edes ilmoittaa, että reissu venyy. Mikäli et saa tänään myyntipöytää täytettyä, voit aina todeta miehellesi, että on reiluinta, että hän maksaa sinulle lisäviikon kirppiksellä. Voiko hänellä olla jotain tuota kirppismyyntiä vastaan?

Vierailija
5/7 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 14:26"]

Jos mies muistaa, että sinulla oli oma meno, niin miehelle kannattaa tehdä kuten lapselle: "arestia" niin monta päivää kuin on ikää eli jos mies on 30v, seksittömiä päiviä on edessä 30. Lapset oppivat jäähyllä istuessaan maailman säännöt ja mies oppii selibaatin aikana avioliiton säännöt eli toinen ihminen otetaan huomioon jopa autoa lainattaessa.

[/quote]

Huono rangaistus kun siitä joutuu myös itse kärsimään. En MINÄ ainakaan halua olla kuukautta selibaatissa jos mies on mokannut.

Vierailija
6/7 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 14:26"]

[/quote]

Huono rangaistus kun siitä joutuu myös itse kärsimään. En MINÄ ainakaan halua olla kuukautta selibaatissa jos mies on mokannut.

[/quote]

Ja missä ihmeessä kirjoitin, että naisen on oltava tuo aika ilman seksiä? Älä lue sellaista, mitä ei ole kirjoitettu.

Vierailija
7/7 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies otti sinun autosi, kun oli lainannut oman autonsa kaverille? Miksei mies järjestänyt itselleen jotakin muuta kyytiä? Metsästystä harrastavat tietävät tasan tarkkaan, että aina kaikki ei mene niin kuin Strömsössä vaan koira voi tosiaankin lähteä omille teilleen. Muitakin onnettomuuksia ja viivästyksiä voi sattua. - Jopa minä tiedän tämän, vaikka en itse harrastakaan metsästystä. :P

Järkevintä olisi ollut, että miehesi olisi alun alkaenkin järjestänyt itselleen kyydin jonkun toisen metsämiehen kyydissä. Jos on itse järjestänyt itselleen hankalat oltavat lainaamalla autoaan, kun itsekin tarvitsisi sitä, ei miehen mokasta tarvitse koko perheen kärsiä. Se on mielipiteeni.