Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testi: naiseksi tinderiin

Vierailija
24.08.2020 |

1 perusnätti kuva, 27v. Alle viidessä minuutissa + 99 tykkäystä. Supertykkäyksiä, komeita, rumia, vanhoja, nuoria ja viestitulvaa. Onnea vaan miehille. Kannattaa jokaisen kokeilla, tekee gutaa pääkopalle jos luulet sieltä jotain naista löytyvän. Entä mitä tuo tekee naisen pääkopalle, en uskalla ajatella🤭. Kaikki tämä maanantaiaamuna😅

Kommentit (518)

Vierailija
321/518 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran naiset ja miehet on samanlaisia, mutta naisilla on parempi imagonhallinta, niin mitä miehet sitten voisi tehdä tälle tilanteelle? Oon hyvännäköinen, vissiin aika hauska ja seurasta ei oo ollut puutetta. Musta on aika hauska katella kun joku mikkihiiri piipittää täällä naisille, kun loogisesti voisit itse asiassa tehdä sitä esim. mulle. Mutta et? Mikäs homma?

Jos sinun pitää tulla tällaiseen ketjuun kertomaan kuinka hyvännäköinen, hauska ja suosittu olet, niin mikäs siinä sitten. Jatka samaan malliin

Sähän et vastannut kysymykseen

Vierailija
322/518 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran naiset ja miehet on samanlaisia, mutta naisilla on parempi imagonhallinta, niin mitä miehet sitten voisi tehdä tälle tilanteelle? Oon hyvännäköinen, vissiin aika hauska ja seurasta ei oo ollut puutetta. Musta on aika hauska katella kun joku mikkihiiri piipittää täällä naisille, kun loogisesti voisit itse asiassa tehdä sitä esim. mulle. Mutta et? Mikäs homma?

Älä viitsi aikuinen mies olla valkoinenritari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/518 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta huomaa taas hyvin, miten nämä tietyt miehet eivät pidä rumia naisia ollenkaan naisina.

Miehet ovat valtaosin äärimmäisen ulkonäkökeskeisiä. Sen takia monet miehet eivät yksinkertaisesti pysty näkemään rumia naisia seksuaalisina olentoina. Näin se vaan on, valitettavasti. Sillä tavalla Jumala on "viisaudessaan" miehet luonut.

Tasapuolisuuden nimissä haluan samalla sanoa että naiset ovat todellisuudessa paljon ulkonäkökeskeisempiä kuin mitä itse myöntävät. Toki miehet ovat tässä asiassa pahempia, mutta halusin tämän joka tapauksessa mainita...

Mistä tulee ja miksi edelleen elää tuo myytti, että me naiset emme olisi ulkonäkökeskeisiä? Siitä, että edelleen on naisia, jotka yrittävät selittää, että he rakastuivat mieheen, joka ei ole klassisella tavalla komea? Kyllä he silti ulkonäkökeskeisiä ovat. Oma mieheni ei pääsisi Dressmann-malliksi, ei varmaan edes Byggmax-malliksi, mutta voi jeesus kun hän on hyvännäköinen kun hän hymyilee pilke silmäkulmassa <3 Todellakin olen ulkonäkökeskeinen; en ikinä olisi huolinut miestä, jota en pidä komeana ja seksuaalisesti haluttavana.

No kyllähän naiset on mediassa ja populäärikulttuurissa vyosikymmeniä aika johdonmukaisesti esitetty siten että luonne olisi heille se joka määrää. "Sisin on tärkein" yms yms.

Olen kerran ollut sivustakatsojana sosiaalisessa tilanteessa jossa tavisnaisten seurueen keskuuteen käveli äkkiä oikeasti mallitason mies. Ja se kehonkielen, ilmeiden ja eleiden muutos mitä tapahtui sekunteissa kun geneettinen huippuyksilö ilmestyi naisten verkkokalvoille, oli kyllä jotain aivan hämmästyttävää. Itse tavismiehenä seurasin tilannetta toisaalta äärimmäisen kiinnostuneena, mutta toisaalta aika tuhoutuneena, koska tiesin että kukaan nainen ei tule koskaan katsomaan minua noin.

Halusivatko nuo tavisnaiset välittömästi tuon mallikomistuksen oikeaan parisuhteeseen omaksi elämänkumppanikseen, vai olivatko he kaiketi lähinnä ilahtuneita ja otettuja siitä, että niin komea mies tuli juttelemaan ja osoitti huomiota? Ymmärrät varmaan että nämä ovat kaksi eri asiaa ja se että osaa arvostaa kauneutta ympärillään, ei tarkoita välttämättä sitä, etteikö parisuhdetta hakiessa pitäisi toisen ihmisen luonnetta hyvinkin tärkeänä, jopa ulkonäköä tärkeämpänä asiana?

Minä olen olettaakseni aika lailla tavisnainen, (tosin jos tämän ketjun joidenkin miesten arvioihin on yhtään luottamista, olen lähinnä suohirviötasoa), mutta ihan samalla tavalla minä olen monta kertaa nähnyt millainen pörhistely ja kuhina alkaa miesjoukossa käymään, kun oikeasti kaunis nainen pelkästään astuu huoneeseen. Ei minuun kukaan mies ole sillä tavalla reagoinut. En minä silti siitä tuhoudu, koska oletan että samoin kuin itse voin ihailla komeaa ulkonäköä tuntematta vastustamatonta halua sännätä parisuhteeseen ko. yksilön kanssa, myös miesten joukossa on kaltaisiani ihmisiä, sellaisia joille pariutumisessa se naisen sisin merkitsee enemmän kuin mahdollisimman kaunis ulkonäkö.

En voi varmuudella sanoa miksi komean miehen ilmaantuminen seuraan sai naiset kuin salamaniskusta niin hyvälle tuulelle. Toki minulla on veikkaukseni, mutta ei mennä siihen 🙂

Kuten tuossa aiemmin toiselle kommentoinkin jo, on täysin itsestään selvää että miehet olisivat reagoineet kauniiseen naiseen samassa tilanteessa samalla tavalla, kaikkihan me tiedämme sen.

Pointtini oli tämä: niin paljon kun naisilta kuuletkin puhetta siitä kuinka he haluavat hyvän sydämen, nauravat silmät, hyvän huumorintajun jne jne, niin totuuden näet tällaisissa tilanteissa, kun osaat katsoa. Naiset ja miehet eivät ole näissä asioissa kovin erilaisia, naisilla on vaan parempi imagonhallinta.

Siis sä vedät suoran yhtäläisyysmerkin näiden asioiden välille? Komea mies astuu huoneeseen, naisia ihastuttaa havaittavasti tämän ulkonäkö  --> sisimmällä ei ole mitään väliä ja kaikki alkais sen miehen kanssa heti paikalla vain ulkonäön perusteella. Ei ihme ettei sulla onnistu pariutumisessa mikään, sen verran putkiaivoisesti katsot maailmaa ja kaikki kamalat vääryydet tapahtuu puhtaasti sun omassa mielikuvituksessa. Vai onko sulla oikeasti käsitys siitä ettei yhdelläkään sen tilan naisista ollut miestä jolla on nauravat silmät ja hyvä huumorintaju ja hyvä sydän? Tämän kaiken tiedät vain sillä perusteella että naiset ihailivat jonkun huoneeseen astuvan randomin ulkonäköä?

Mistä tiedät että minulla ei parisuhdemarkkinoilla onnistu mikään? Olemmeko tavanneet? Vaikutat muutenkin aika provosoituneelta viestisi perusteella, voisitko ystävällisesti jättää henkilökohtaisuudet pois?

No just kerroit tuolla miten tuhouduit kokemuksesta joka on peruskauraa jokaiselle tavikselle ja tuskin istuisit täällä nillittämässä naisille jos flaksi kävisi.

Vierailija
324/518 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mulla oli ihan kuvattomassa ilmoituksessa tunnin sisällä 80+ tykkäystä.

Säikähdin!

Kuvallisessa vuorokaudessa 500.

Miten epätoivoisia ne miehet on? Eikö mitään tasoa tai toivomuksia?

Alkoi etomaan koko paikka ja poistin sen.

Hämmästyttää kuinka naiset eivät tajua.

Onko siis totta että naiset osaavat katsoa maailmaa vain omasta näkövinkkelistään?

Miehet valikoivat yhtä lailla, mutta eri vaiheessa. Ensin vedetään melkein kaikki oikealle jotta saataisin maksimimäärä matcheja. Jos matcheja tulee riittävästi, sitten valkataan pois ihan selkeästi hutimatchit, mikä tarkoittaa naisia joita ei edes hirveässä puutteessa ja kovassa kännissä haluaisi kiksaista kerran. Lopuille viestiä ja treffeille.

Näistä naisista pieni osa on sitten potentiaalista parisuhdematskua.

Toisin sanottuna, vasta sen jälkeen kun on

- matchattu

- viestitelty

- treffattu

- harrastettu seksiä

...miehet ovat yhtä valikoivia kuin naiset, koska näiden jälkeen seuraava "taso" on parisuhde.

ps. miksi kuvittelet miesten lopulta tyytyvän vähempään sillä perusteella että ensikontakti oli Tinderissä eikä jossain muualla irl?

Naisten mielestä ongelma on tuo, että ensin miehet vetävät melkein kaikki oikealle, jotta saataisiin maksimimäärä matcheja. Sitten miehet tulevat palstalle valittamaan, miten naisilla on helppoa, kun he saavat maksimimäärän matcheja. Kerrotko, mitä iloa naisille on tolkuttomasta määrästä tykkäyksiä, kun valtaosa on sellaisia, joita miehet itsekin pitävät hutimatcheina, jotka pitää heti siivota pois? Ihan sama, jos menisi kauppaan, kiskoisi hyllyistä mitä sattuu kärryn täyteen ja vasta kassalla alkaisi valkata, mitä oikeastaan haluaisi ostaa. Onko tuossa sinusta mitään järkeä?

On, jos matkalla kassalle voi maistella joitain ostoksista ilmaiseksi.

Ja kassalla huomaat, et nyt jäi se tarpeellisin ostamatta kun huomio oli muualla ja kiroat katkerana kun joku muu vei sen mitä tulit hakemaan.

Vierailija
325/518 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säikähdin!

Onko siis totta että naiset osaavat katsoa maailmaa vain omasta näkövinkkelistään?

Miehet valikoivat yhtä lailla, mutta eri vaiheessa. Ensin vedetään melkein kaikki oikealle jotta saataisin maksimimäärä matcheja. Jos matcheja tulee riittävästi, sitten valkataan pois ihan selkeästi hutimatchit, mikä tarkoittaa naisia joita ei edes hirveässä puutteessa ja kovassa kännissä haluaisi kiksaista kerran. Lopuille viestiä ja treffeille.

- matchattu

- viestitelty

- treffattu

- harrastettu seksiä

...miehet ovat yhtä valikoivia kuin naiset, koska näiden jälkeen seuraava "taso" on parisuhde.

ps. miksi kuvittelet miesten lopulta tyytyvän vähempään sillä perusteella että ensikontakti oli Tinderissä eikä jossain muualla irl?

Eli taas tultiin siihen tilanteeseen, että ei ole edes olemassa mitään ongelmaa. Naiset valikoivat ja miehet valikoivat. Ja niin pitääkin. Elämänkumppanin valinta on ihmisen tärkein valinta.

Miehistä 5% valkkaa ja muut tyytyy. Sinulla ei tietenkään naisena ole ongelmaa kun saat elää fantasiasi todeksi.

Vierailija
326/518 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säikähdin!

- matchattu

- viestitelty

- treffattu

- harrastettu seksiä

Eli taas tultiin siihen tilanteeseen, että ei ole edes olemassa mitään ongelmaa. Naiset valikoivat ja miehet valikoivat. Ja niin pitääkin. Elämänkumppanin valinta on ihmisen tärkein valinta.

Miehistä 5% valkkaa ja muut tyytyy. Sinulla ei tietenkään naisena ole ongelmaa kun saat elää fantasiasi todeksi.

ok.

Vierailija
327/518 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä se on aina perusvastaus täysjärkiselle miehelle. Siitä tietää että palstalla on nähty mies jolla on normaali psyyke. -eri-

Vierailija
328/518 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta huomaa taas hyvin, miten nämä tietyt miehet eivät pidä rumia naisia ollenkaan naisina.

Miehet ovat valtaosin äärimmäisen ulkonäkökeskeisiä. Sen takia monet miehet eivät yksinkertaisesti pysty näkemään rumia naisia seksuaalisina olentoina. Näin se vaan on, valitettavasti. Sillä tavalla Jumala on "viisaudessaan" miehet luonut.

Tasapuolisuuden nimissä haluan samalla sanoa että naiset ovat todellisuudessa paljon ulkonäkökeskeisempiä kuin mitä itse myöntävät. Toki miehet ovat tässä asiassa pahempia, mutta halusin tämän joka tapauksessa mainita...

Mistä tulee ja miksi edelleen elää tuo myytti, että me naiset emme olisi ulkonäkökeskeisiä? Siitä, että edelleen on naisia, jotka yrittävät selittää, että he rakastuivat mieheen, joka ei ole klassisella tavalla komea? Kyllä he silti ulkonäkökeskeisiä ovat. Oma mieheni ei pääsisi Dressmann-malliksi, ei varmaan edes Byggmax-malliksi, mutta voi jeesus kun hän on hyvännäköinen kun hän hymyilee pilke silmäkulmassa <3 Todellakin olen ulkonäkökeskeinen; en ikinä olisi huolinut miestä, jota en pidä komeana ja seksuaalisesti haluttavana.

No kyllähän naiset on mediassa ja populäärikulttuurissa vyosikymmeniä aika johdonmukaisesti esitetty siten että luonne olisi heille se joka määrää. "Sisin on tärkein" yms yms.

Olen kerran ollut sivustakatsojana sosiaalisessa tilanteessa jossa tavisnaisten seurueen keskuuteen käveli äkkiä oikeasti mallitason mies. Ja se kehonkielen, ilmeiden ja eleiden muutos mitä tapahtui sekunteissa kun geneettinen huippuyksilö ilmestyi naisten verkkokalvoille, oli kyllä jotain aivan hämmästyttävää. Itse tavismiehenä seurasin tilannetta toisaalta äärimmäisen kiinnostuneena, mutta toisaalta aika tuhoutuneena, koska tiesin että kukaan nainen ei tule koskaan katsomaan minua noin.

Halusivatko nuo tavisnaiset välittömästi tuon mallikomistuksen oikeaan parisuhteeseen omaksi elämänkumppanikseen, vai olivatko he kaiketi lähinnä ilahtuneita ja otettuja siitä, että niin komea mies tuli juttelemaan ja osoitti huomiota? Ymmärrät varmaan että nämä ovat kaksi eri asiaa ja se että osaa arvostaa kauneutta ympärillään, ei tarkoita välttämättä sitä, etteikö parisuhdetta hakiessa pitäisi toisen ihmisen luonnetta hyvinkin tärkeänä, jopa ulkonäköä tärkeämpänä asiana?

Minä olen olettaakseni aika lailla tavisnainen, (tosin jos tämän ketjun joidenkin miesten arvioihin on yhtään luottamista, olen lähinnä suohirviötasoa), mutta ihan samalla tavalla minä olen monta kertaa nähnyt millainen pörhistely ja kuhina alkaa miesjoukossa käymään, kun oikeasti kaunis nainen pelkästään astuu huoneeseen. Ei minuun kukaan mies ole sillä tavalla reagoinut. En minä silti siitä tuhoudu, koska oletan että samoin kuin itse voin ihailla komeaa ulkonäköä tuntematta vastustamatonta halua sännätä parisuhteeseen ko. yksilön kanssa, myös miesten joukossa on kaltaisiani ihmisiä, sellaisia joille pariutumisessa se naisen sisin merkitsee enemmän kuin mahdollisimman kaunis ulkonäkö.

En voi varmuudella sanoa miksi komean miehen ilmaantuminen seuraan sai naiset kuin salamaniskusta niin hyvälle tuulelle. Toki minulla on veikkaukseni, mutta ei mennä siihen 🙂

Kuten tuossa aiemmin toiselle kommentoinkin jo, on täysin itsestään selvää että miehet olisivat reagoineet kauniiseen naiseen samassa tilanteessa samalla tavalla, kaikkihan me tiedämme sen.

Pointtini oli tämä: niin paljon kun naisilta kuuletkin puhetta siitä kuinka he haluavat hyvän sydämen, nauravat silmät, hyvän huumorintajun jne jne, niin totuuden näet tällaisissa tilanteissa, kun osaat katsoa. Naiset ja miehet eivät ole näissä asioissa kovin erilaisia, naisilla on vaan parempi imagonhallinta.

Siis kerrotko nyt, että minkä totuuden sinä tällaisissa tilanteissa näet? Onko totuus mielestäsi siis se, että jos ihminen ilahtuu kun hyvännäköinen tyyppi tulee juttelemaan, häntä ei elämänkumppanin etsinnässä kiinnosta puolison hyväsydämisyys, huumorintaju, nauravat silmät ja hurmaava luonne? Pelkästään mahdollisimman mallikomea/-kaunis ulkonäkö on se mikä ratkaisee puolisonvalinnassa? Vai mikä tarkkaan ottaen on nyt se totuus, mitä tarkoitat?

Vierailija
329/518 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on kyllä äärimmäisen vaikea. Kun miehiä on enemmän kuin naisia, niin syntyvyys laskee automatig. Tod.näk ihmiskunta kuolee sukupuuttoon ennenpitkää, kun toista sukupuolta on enemmän kuin toista. 

Ennen vanhaan miehiä kuoli tauteihin, sotiin yms määrällisesti enemmän kuin naisia. Luontoäiti hoiti asian niin, että syntyneistä poikalapsia oli enemmän. Noh tauteja ei enää ole koronaa lukuunottamatta, sotia ei länsimaissa tapahdu niin tämä on luonnollista seurausta. Luontoäidillä menee vain 100-300 vuotta, että ehtii järjestää asian uudelle tolalle. 50-80 vuotta ei riitä. 

Vierailija
330/518 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinun pitää tulla tällaiseen ketjuun kertomaan kuinka hyvännäköinen, hauska ja suosittu olet, niin mikäs siinä sitten. Jatka samaan malliin

Lol, mikä se kysymys edes oli?

"Miksi en ole tekemässä sitä sulle?" Mihin tekemiseen tässä viitataan? Valittamiseen? Seksiin? Johonkin muuhun?

Vierailija
331/518 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän just eniten säälittää se, et joku mies on ajatellut löytäneensä nyky-yhteiskunnan merkittävimmän ongelman, jossa molempien sukupuolien käytös on epätoivottavaa mut jopa miehet pitää itseään jo niin surkeina ettei yritä keskuudestaan parannusta löytää :(

Vierailija
332/518 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitteko vielä tasoteoreetikot kertoa selkeästi ja loogisesti, mikä se epäoikeudenmukaisuus pariutumisessa on? Teidän teorianne mukaan?

Toiset tarjoavat suhteeseen ulkonäköä, toiset rahaa, toiset menestystä, toiset hyvän rakastajan taidot, parhaat hyvän luonteen ja aitoa välittämistä.

Kun niitä resursseiltaan parhaita yksilöitä on vähän, millä lailla olisi oikeudenmukaista että joku, jolla on tarjota kaikkea usutettaisiin yhteen sellaisen kanssa, jolla tarjota huone äitinsä talon yläkerrassa, kalju ja kalhamaha, persoonallisuutena itsensä kehittämistä välttelevä marisija ja kyky nähdä muiden hyvät puolet tarkoittaa kykä havainnoida naiset heidän tyydytystään varten olevina objekteina?

Oikeudenmukaista on nimenomaan se, että viehättävät ja ystävälliset ovat toisten viehättävien ja ystävällisten kanssa, kauniit/rikkaat mutta melko veemäiset vastinkappaleidensa kanssa ja ne, jotka eivät pidä toisia edes ihmisinä ovat yksin.

Voit kutsua minua vain teoreetikoksi, tai sitten filosofiksi.

Mutta eiköhän isossa kuvassa pariutumisen suurin ongelma pariutumattomuus. Nuorempina tavismiehellä on olematon kysyntä, kun taas naisilla on kysyntä huipussaan. Seuraa sukupuolten välistä erkaantumista, isossa kuvassa siis. Toinen sukupuoli elää kukkeinta aikaansa, eikä sitoutuminen ole niin keskiössä vielä. Toinen sukupuoli näpyttelee epätoivoisena mitä näpyttelee. No, kolmekymppisinä sitoutuminen alkaa kunnolla kiinnostamaan naisia ja jännittävistä komistuksista siirrytään vähän laimeampiin ja sitoutumishaluisempiin miehiin. Nämä vain ovat juoneet kaljaa ja tumputtaneet vuosikymmenen, joten symbioosi savuaa, jos sitä nyt on edes syntynytkään kun ei naiset mitä tahansa hyytyvien munasolujenkaan kanssa huoli.

Sitten kouluttautuneet citynaiset kailottaa hyvien miesten puutetta pitkin lehtiä ja Antti Rinne vaatii seuraavalla aukeamalla naisia synnytystalkoisiin. Kaikki eivät halua lapsia tai suhdetta, mutta paljon nuo näinä päivinä puhututtavat joka puolella. Itselle asia on suht koht yhdentekevä, mutta asian merkityksellisyyden vuoksi sitä on tullut pohdittua.

Missä oli ne kaikki kanssani suhdetta haluavat miehen kun olin nuorempi? Ei näkynyt.

Vai onko sinulle pariutuminen sitä että joku haluaa tyhjentää pussit?

Riippuu hieman iästäsi. Nettiaikakaudella juomassa kaljaa ja tumputtamassa suruunsa sen jälkeen kun et vastannut mitään hänen sivun mittaiseen mietittyyn viestiin. Nappasit pinosta jonkun komeamman ja päästit hänet ilmeisesti myös tyhjentämään pussitkin.

Mihin viestittelyyn? Totta kai jätin jokaiselle tuntemattomalle vietien laittajalle vastaamatta. Mikä pino komeita kerran panijoita kun piti olla niitä suhdetta haluavia.

Ne kaikki suhdetta ilman jääneet miehet siis istui vain koneen ääressä eikä ollut tutustumassa ihmisiin?

Eli ei ihme ettei kohtaa naiset niitä kun pelkästään panomiehet on ulkona tavattavissa.

Vierailija
333/518 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi en ole tekemässä sitä sulle?" Mihin tekemiseen tässä viitataan? Valittamiseen? Seksiin? Johonkin muuhun?

No et sä oo täällä valittanu muille miehille että voisitteko olla syömättä kuormasta et meillekin jotain jäis. Et missä on kundien sääli ja empatia? Ja ettekö vois tätä yhteiskuntaa parantaa? Siis täsmälleen sama nillittäminen ku naisille?

Vierailija
334/518 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei mikkihiiri. Mä muistelisin et muijien ja lasten kiusaajat ei ylipäätään oo kuumaa kamaa deittimarkkinoilla, mut ei mitään käryä miten se kääntyy tasoteoriaksi niin et säkin tajuat

"Mä, sä, oo, muita," teini-valkoritari!

Vierailija
335/518 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säikähdin!

- matchattu

- viestitelty

- treffattu

- harrastettu seksiä

Naisten mielestä ongelma on tuo, että ensin miehet vetävät melkein kaikki oikealle, jotta saataisiin maksimimäärä matcheja. Sitten miehet tulevat palstalle valittamaan, miten naisilla on helppoa, kun he saavat maksimimäärän matcheja. Kerrotko, mitä iloa naisille on tolkuttomasta määrästä tykkäyksiä, kun valtaosa on sellaisia, joita miehet itsekin pitävät hutimatcheina, jotka pitää heti siivota pois? Ihan sama, jos menisi kauppaan, kiskoisi hyllyistä mitä sattuu kärryn täyteen ja vasta kassalla alkaisi valkata, mitä oikeastaan haluaisi ostaa. Onko tuossa sinusta mitään järkeä?

On, jos matkalla kassalle voi maistella joitain ostoksista ilmaiseksi.

"Hyi, tämä näyttää pahalle, haisee pahalle, päiväyskin on mennyt umpeen, mutta maistelenpa tätä ennen kassaa". Just, hyvä huomio, oikein järkevää.

Vierailija
336/518 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän just eniten säälittää se, et joku mies on ajatellut löytäneensä nyky-yhteiskunnan merkittävimmän ongelman, jossa molempien sukupuolien käytös on epätoivottavaa mut jopa miehet pitää itseään jo niin surkeina ettei yritä keskuudestaan parannusta löytää :(

Tuskin tuohon mitään "parannusta" on tulossa. Jos lukisit koko ketjun, niin asiaa käsiteltiin jo. Tämä nykyisyys on vain paluuta pariutumisen alkujuurille eli pienempi miesjoukkio siittelee naaraat. Ehkäisyn takia lapsia tulee vain vähänlaisesti.

Vierailija
337/518 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä se on aina perusvastaus täysjärkiselle miehelle. Siitä tietää että palstalla on nähty mies jolla on normaali psyyke. -eri-

Normaali psyyke= samaa mieltä kuin naiset.

Vierailija
338/518 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sä vedät suoran yhtäläisyysmerkin näiden asioiden välille? Komea mies astuu huoneeseen, naisia ihastuttaa havaittavasti tämän ulkonäkö  --> sisimmällä ei ole mitään väliä ja kaikki alkais sen miehen kanssa heti paikalla vain ulkonäön perusteella. Ei ihme ettei sulla onnistu pariutumisessa mikään, sen verran putkiaivoisesti katsot maailmaa ja kaikki kamalat vääryydet tapahtuu puhtaasti sun omassa mielikuvituksessa. Vai onko sulla oikeasti käsitys siitä ettei yhdelläkään sen tilan naisista ollut miestä jolla on nauravat silmät ja hyvä huumorintaju ja hyvä sydän? Tämän kaiken tiedät vain sillä perusteella että naiset ihailivat jonkun huoneeseen astuvan randomin ulkonäköä?

Mistä tiedät että minulla ei parisuhdemarkkinoilla onnistu mikään? Olemmeko tavanneet? Vaikutat muutenkin aika provosoituneelta viestisi perusteella, voisitko ystävällisesti jättää henkilökohtaisuudet pois?

No just kerroit tuolla miten tuhouduit kokemuksesta joka on peruskauraa jokaiselle tavikselle ja tuskin istuisit täällä nillittämässä naisille jos flaksi kävisi.

Tuhoutuminen = kieli poskella käytetty kielikuva.

Sua tuskin haittaa jos mäkin menen hetkellisesti henkilökohtaisiin, ikään kuin vuoroin vieraissa: sinä tulkitset kirjoitettua tekstiä kuin autisti.

Ja vielä pieni paljastus: saan naisseuraa halutessani. Mutta joudun kyllä usein hieman tyytymään, sen myönnän.

Vierailija
339/518 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia on kyllä äärimmäisen vaikea. Kun miehiä on enemmän kuin naisia, niin syntyvyys laskee automatig. Tod.näk ihmiskunta kuolee sukupuuttoon ennenpitkää, kun toista sukupuolta on enemmän kuin toista. 

Ennen vanhaan miehiä kuoli tauteihin, sotiin yms määrällisesti enemmän kuin naisia. Luontoäiti hoiti asian niin, että syntyneistä poikalapsia oli enemmän. Noh tauteja ei enää ole koronaa lukuunottamatta, sotia ei länsimaissa tapahdu niin tämä on luonnollista seurausta. Luontoäidillä menee vain 100-300 vuotta, että ehtii järjestää asian uudelle tolalle. 50-80 vuotta ei riitä. 

Yhestä miehestä saa satoja miljoonia siittiöitä että ihmiskunta ei oo kyllä kuolemassa mihinkään. Elossaolevien miesten määrä on on suhteutettuna väkilukuun aina vakio pitkässä juoksussa, koska jokainen kuolee joskus. Myös ne ylijäämämiehet. Sillä välin muut on lisääntynet kuten ennenkin.

Vierailija
340/518 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et sä oo täällä valittanu muille miehille että voisitteko olla syömättä kuormasta et meillekin jotain jäis. Et missä on kundien sääli ja empatia? Ja ettekö vois tätä yhteiskuntaa parantaa? Siis täsmälleen sama nillittäminen ku naisille?

ASIAA!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi