Hitto, mitä mä teen!? Liittyy mieheeni
Eli, meillä on mennyt tosi hyvin jo pidemmän aikaan mieheni kanssa. Mies oli jättänyt tapansa mukaan facebookin auki koneellemme. Yleensä annan sen vain olla auki ja korkeintaan seilailen etusivua tylsyyttäni ja mies tietää kyllä. Ja tietää, että minulla on vapaa pääsy hänen faceen. No nyt uteliaisuus vei voiton ja selailin kenen kanssa jutellut.. Olen aina hillinnyt ja ajatellut, että eihän se sitä pitäisi minun ulottuvillani jos jotain salattavaa olisi. Joka tapauksessa, siellä oli jotain epämieluisaa. Mieheni oli jutellut erään tutun naisen kanssa, kenet olen minäkin tavannut. Kysynyt tältä josko mentäis syömään, tai vaikka uimaan yhdessä ja muuta tämmöstä. Miehellä on pari niin läheistä naispuolista ystävää, että voisi lähteäkin syömään niiden kanssa tai vaikka uimaan! Mutta tuo ei ole yksi niistä.. En nyt tiedä hermostuinko turhasta, mutta todella tuli petetty olo ja jotenkin, ettei minulle nyt ole kerrottu kaikkea.. No oli niin tai näin, miten voisin tuon ottaa puheeksi jäämättä kiinni että selasin hänen viestejään? Niin, ja tuosta viestittelystä on aikaa noin kuukausi.
Kommentit (4)
Seuraavan kerran kun ukkosi pakkailee uimakamppeitaan, niin "hoksaa" yhtäkkiä että sinähän (ja lapset, jos teillä niitä on) lähdet mukaan!! Kato miten ukon naama venähtää, siitä voit päätellä onko sulla syytä olla huolissasi.
Uimaan..... :/
Mitä mahtaisin ajatella, jos joku kaverini mies tulisi jossain uimalassa vastaan toisen naisen kanssa.
Sano, että oot menossa töistä tutun miehen kanssa uimaan.. Kato mikä sen reaktio on. Jos se hermostuu, niin voit suoraa sanoa, että olet nähnyt viestin.
Sanot suoraan vaan.