Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuhlasin 60 € tyttären joulukalentereihin 8)

Vierailija
29.10.2013 |

Auts!

- 20 € Lego Friends-kalenteriin

- 30  € edestä pikkutavaraa yllätyskalenteriin

- 8 € suklaakalenteriin

Kyllä, tyttäreni on hemmoteltu ainokainen. Kivittäkää :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia mitä ihmettelen on tuo että kuka haluaa noita pikkukrääsäkalentereita?? Hirveetä romua sitten joka paikka täynnä. Nuo lego jutut vielä ymmärränkin, mutta noi muut krääsäjutut on niin out ainakin meidän kodista. 

Vierailija
2/15 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tuossa mitään, mutta aika vaikeaa elämää olet kyllä tytölle rakentamassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että yksi kalenteri riittäisi.

Vierailija
4/15 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloista. Ei se kalenteriaika oikeasti niin kauaa kestä. Muutamia vuosia ovat tohkeissaan, sitten on muut jutut. Meillä suunnitelmissa 1/lapsi: Lego friends, Barbi tavara ja Kinder.

Vierailija
5/15 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ainokaiselle saa riittää pelkkä lego-kalenteri, hemmottelua jo sekin, jos miettii kalentereiden hintoja ja laatua verrattuna minun lapsuusajan kalentereihin.

Vierailija
6/15 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yhdelle lapselle kolme joulukalenteria??? Ja niin, kuten 3 sanoi, niin saahan sitä lastaan hemmotella ihan miten haluaa, mutta ajattele millaista nuorta ja aikuista olet tyttärestäsi kasvattamassa. 

Vierailija
7/15 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohhoh, minullakin yksi lapsi vain, ja hivenen hemmoiteltu, mutta ei ole koskaan tullut edes mieleen ostaa kuin yksi joulukalenteri, tyttö on saanut itse valita millaisen tahtoo (aina halunnut ihan tavallisen suklaakalenterin). Ja ihan jouluihminen olen. Mutta jotenkin olen ajatellut, että se ílo joulukalenterista menee pilalle, jos niitä on monia, ihan samalla tavalla kuin muistakin leluista (joita on meilläkin ollut ihan liikaa) - mitä enemmän jotain tiettyä lelu-juttua on, sitä tärkeämmäksi tulee, että saa niitä yhä enemmä eikä se itse juttu olekaan enää tärkeä. Jotenkin hyvä asia jää sen tavaramäärän jalkoihin.

Mutta ei tietenkään aina ja kaikilla ole näin, ja onhan se joskus kiva, että monta juttua.

Vierailija
8/15 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ajatellut, että meidän ainokainen on hemmoteltu, mutta silti kirpaisee, kun lapsi haluaa kalliin Lego-kalenterin. Sen kanssa olen vähän kiikun kaakun raskinko sitä ostaa, mutta jos ostan, takuulla ei hankita yhtään muuta kalenteria. Ja silti koen hankkivani lapselle hävyttömän kalliin kalenterin. Jos jostain tulee ilmaiskuvakalenteri, niin sen voi saada lisäksi.

Vierailija
9/15 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä tuossa. Itsehän tuosta tulet kärsimään, en minä :D

Vierailija
10/15 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 14:21"]

Mikäpä tuossa. Itsehän tuosta tulet kärsimään, en minä :D

[/quote]

Niin totta! :D

AP

Vierailija
11/15 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs te ne ripustatte? Yksi tytön huoneeseen, yksi keittiöön ja yksi huussiin (se suklaakalenteri, kun ne suklaat on yleensä niin yököttäviä)?

Vierailija
12/15 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yleensä ollut kaksi kalenteria/lapsi. Yksi minkä lapsi valitsee itse (järkevän hintainen, ei mitään monen kympin turhakkeita) ja yksi sellainen pussukkakalenteri, johon "Tuomas-tonttu" tuo aina yöllä yllätyksen (raha, suklaa, purkkaa, littlest pet shopin tms.) jos on ollut kiltti ja huone on jäänyt illalla siistiksi. Jos ei, niin tonttu tuo vaan kirjeen muistutukseksi Joulupukin kiltit/tuhmat-listasta. :D 

Ja lapset siis alle kouluikäisiä. 

Vierailija
13/15 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 14:25"]

Mitenkäs te ne ripustatte? Yksi tytön huoneeseen, yksi keittiöön ja yksi huussiin (se suklaakalenteri, kun ne suklaat on yleensä niin yököttäviä)?

[/quote]

:D

Ajattelin aulaan ja olohuoneeseen, mutta tuo huussiehdotus täytyy laittaa muistiin. Kiitos vinkistä!

Vierailija
14/15 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 12:32"]

Ainoa asia mitä ihmettelen on tuo että kuka haluaa noita pikkukrääsäkalentereita?? Hirveetä romua sitten joka paikka täynnä. Nuo lego jutut vielä ymmärränkin, mutta noi muut krääsäjutut on niin out ainakin meidän kodista. 

[/quote]

Krääsät on onneksi lähinnä tarroja, "tatuointeja", pyyhekumeja, kyniä ja suklaata. Pääsee ainakin osasta krääsästä jossain vaiheessa siis eroon (oonpas ovela).

AP

Vierailija
15/15 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla joku köyhempi perhe olisi saanut jouluruuat, mutta pääasia, että tyttö saa kaiken mitä ikinä haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan