Jos muuten sun jalka amputoidaan niin saako sen jalan mukaan vai minne se viedään, kuitenkin se on oma jalka?
Kommentit (273)
Vierailija kirjoitti:
Olis kyl seinällä aika komea.
Korkokenkä siihen vielä :)
Vierailija kirjoitti:
Kaivaisin sen ontoksi ja joisin siitä mehua
Pillillä kaljaa
Vierailija kirjoitti:
Itse sain käden mukaan. Sillä on hyvä rapsuttaa selkää ja huitoa kärpäsiä.
Haha, ai kamala :'D
Ihan huikea ketju <3
Mä halusin viisauden hampaat mukaani. En meinannut saada, hammaslääkäri sanoi jotain infektiovaarasta. Mut sain kuitenkin kaikki revityt hampaat(kolme kpl) mukaani. Loppujen lopuksi, vuosien päästä heitin sekajätteeseen.
Siinäpä tulevaisuuden arkeologeille pohdittavaa!
Mielestäni omat hampaat pitäisi kyllä saada mukaan, mut ehkä toi jalka olis aika hurja...
Vierailija kirjoitti:
Olis kyl seinällä aika komea.
Tai parvekkeella
Vierailija kirjoitti:
Mä tekisin siitä pöydän jalan!
Lampunjalan :) Tehhään yhess lampunjalakoi sanois kohtalotoverille sairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et saa mukaasi. Menee biologisena jätteenä tuhottavaksi.
Mun mielestä toi on väärin! Kyllä ihmisellä pitäisi olla oikeus omaan kehoon!
Kyllä niinhän sitä kovasti toitotetaan että jokaisella oikeus omaan kehoon ja sitten kunta vie jalankin. Jonka itse kasvattanut.
Totta! Hidas projekti. Vuosikausia kestää ja sit sairaanhoitopiiri pöllii koko jalan.
Eikö kellään tullu mieleen tehdä siitä itselle jalkaproteesia? Saranalla vaan kiinni ja taas on kuin uusi.
Vierailija kirjoitti:
Itse sain käden mukaan. Sillä on hyvä rapsuttaa selkää ja huitoa kärpäsiä.
Voit perustaa Oman Käden Apu ryhmän FB hen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niinhän sitä kovasti toitotetaan että jokaisella oikeus omaan kehoon ja sitten kunta vie jalankin. Jonka itse kasvattanut.
Totta! Hidas projekti. Vuosikausia kestää ja sit sairaanhoitopiiri pöllii koko jalan.
Eikä pelkästään tule tarkastella jalan kasvatukseen käytettyä aikaa, vaan on otettava huomioon kustannukset, joita sen kasvattaminen on aiheuttanut. Pelkästään ravinto on ollut suuri kuluerä, puhumatta tietenkin asumiskustannuksista, jotka tulee jyvittää jalalle. Kokonaissumma nousee helposti kymmeniin tuhansiin tai yli.
Tässä puhutaan mielestäni törkeästä varkaudesta, jopa petoksesta.
Kissaltani amputoitiin jalka. Mietin onko leikanneella eläinlääkärillä raajoja yms. rivissä seinällä.
En ehkä haluaisi itselleni avaimenperäksi kuitenkaan.
P.S. Tapaturmasta on kohta vuosi ja kisu ei taida enää muistaakaan, että sillä oli joskus neljäskin jalka.
Ne viedään Korkeasaareen leijonille tai asuinpaikasta riippuen Ähtärin eläinpuiston karhuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on kehopositiivisuus kaukana jos jalatkin viedään. Jalkaa voisi käyttää muottina proteesiin vink vink. Tai tiedä jos tulevaisuudessa voisi tulostaa sellaisen kotiin, tai kasvattaa uuden sen aihiosta.
Kenelle tahansa voi sattua mitä tahansa, myös narsisteille. Lopulta jokainen kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kellään tullu mieleen tehdä siitä itselle jalkaproteesia? Saranalla vaan kiinni ja taas on kuin uusi.
Mutta joku vika siinä jalassa lie ollut kun on amputoitu? Ehkä vaatis vähän tuunausta ensin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä pelkästään tule tarkastella jalan kasvatukseen käytettyä aikaa, vaan on otettava huomioon kustannukset, joita sen kasvattaminen on aiheuttanut. Pelkästään ravinto on ollut suuri kuluerä, puhumatta tietenkin asumiskustannuksista, jotka tulee jyvittää jalalle. Kokonaissumma nousee helposti kymmeniin tuhansiin tai yli.
Tässä puhutaan mielestäni törkeästä varkaudesta, jopa petoksesta.
Ja kengityskustannukset menneisyydessä. Eräskin euro, ja jalkavoiteet, kutitussulat jne. Jotain korvauksia pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta joku vika siinä jalassa lie ollut kun on amputoitu? Ehkä vaatis vähän tuunausta ensin?
Ei se lääkäri tiedä aina sitäkään vikaa, tai muista jos soittaa. Kannassakin lukee vaan että : Jalka ei toiminut, jalka ei pitänyt enää :( tai se lähti alta...
Kaivaisin sen ontoksi ja joisin siitä mehua