Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täydellinen Sanna Marin siivoaa kotinsakin itse

Vierailija
23.08.2020 |

Viimeisen päälle huoliteltu, tekee vaativaa työtä. Ehtii silti olla läsnä lapselle tärkeissä hetkissä, kuten illalla lukemassa iltasadun. Viimeisenä tietona kertoo siivoavansa vessansa itse. Kotinsakin toki on aina viimeisen viimeisen päälle siisti sekin.

Mitä mieltä? Pitääkö viestiä olevansa täydellinen? Eikö pääministeri voisi myös ostaa siivousta ja sitä kautta tukea yrittäjiä.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs nauttii siitä siivoamisesta?

Vierailija
2/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no illaks varmaan ehtii kotiin. :p

Onhan tossa paljon kaikkea. Nuorena jaksaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän hän käyttää välillä siivoojaakin, näin luki jossain lehtijutussa.

Valehteleeko ap tarkoituksella, vai eikö hänellä ollut tietoa tästä?

Vierailija
4/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos olisi sanonut et ei koskaan siivoa itse vaan käyttää aina siivoojaa niin sekin olisi ollut huono, arvaan.

Vierailija
5/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälin lasta jolla tuollainen pyrkyri äitinä.

Aika alhaista ja inhottavaa pilkata Marinin parivuotiasta lasta. Älä vedä Emmaa tähän haukkumisketjuusi mukaan, ok?

Vierailija
6/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Marin kertoo välillä siivoavansa myös Helsingin Meilahdessa sijaitsevassa pääministerin virka-asunnossa Kesärannassa, vaikka siellä käykin siivooja. Marin kuvailee, että siivotessa voi parhaimmillaan päästä samanlaiseen flow-tilaan kuin lapsena maalatessa."

https://www.is.fi/politiikka/art-2000006561732.html

Vierailija
7/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sande on turhin julkkis.

Vierailija
8/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ahne akka kun voisi isolla palkallaan palkata jonkun köyhän piiaksi!!!

Vierailija
9/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset täällä tänään koolla. Miten se vanha viisaus menikään : Älä tuomitse naapuriasi ennen kuin olet kulkenut hänen mokkasiineissaan.

Vierailija
10/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tehdä lapsia jos heille ei ole aikaa?

Vierailija
11/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tehdä lapsia jos heille ei ole aikaa?

Aiheellinen kysymys.

Vierailija
12/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin ylpeä Suomesta, jossa on normaalia, että pääministeri siivoaa itse kotinsa.

Vierailija
13/42 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hyvin kuvitella, miten Sannan mies tohkeissaan odottaa makkarissa päästä panemaan pääministeriä, mutta Sanna toteaa vain ,että työt ensin ja huvi sitten ja jatkaa imuroimista.

Vierailija
14/42 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaminen on välillä mukavaa. Ymmärrän Sannaa. Kun on elämässä liikaa kaikkea, ajatukset selkiytyy, kun tekee jotakin fyysisesti kevyttä työtä kuten imuroiminen tai lattioiden pesu. Näkee työnsä tuloksen ja sitä kautta tulee keveämpi olo.

Koti kunnossa, niin ajatuksetkin ovat.

Vierailija
15/42 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi mies, haukuttaisiinko pyrkyriksi. Voi v... u tätä naisvihaa. Hei, nyt on vuosi 2020. Idiootit.

Vierailija
16/42 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällainen uutinen olis miespääministeristä, niin oltaisiin kehumassa ja ylistämässä.

Vierailija
17/42 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä olisi mies, haukuttaisiinko pyrkyriksi. Voi v... u tätä naisvihaa. Hei, nyt on vuosi 2020. Idiootit.

Niinpä. Samoin jos Sanna olisi mies kukaan ei olisi itkemässä, että mitäs lapset, onko aikaa niille, ei kannata tehdä jos ei ole aikaa. Esim. Saulilla ilmeisesti sitä aikaa paremmin lapselleen on kun häntä ei niin arvostella.

Vierailija
18/42 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pieniä lapsia, niin aika moni meistä siivoaa jonkun verran päivittäin, vaikka siivooja käykin. Siivoojan pitäisi käytännössä olla läsnä 24/7 jos ajattelisi, että mitään ei itse siivoa. Joka ikisen pikku välipalan jälkeen pöytä on pyyhittävä ja leivänmuruja on keittiön lattialla koko ajan, kun kullannuput hakee näkkäriä. Että en mä ihan vielä tuosta sentään sankarin viittaa hänen harteilleen laskisi.

Vierailija
19/42 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meistä voi miettiä, onko tärkeämpää saada aikaan toimivia ratkaisuja terveydenhuollon kriisin poistamiseksi, työllisyyden parantamiseksi tai Suomen kilpailukyvyn turvaamiseksi kuin siivota oma vessansa.

Vierailija
20/42 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transformaatio Pääministeristä robotti-imuriksi aina iltaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme