Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täydellinen Sanna Marin siivoaa kotinsakin itse

Vierailija
23.08.2020 |

Viimeisen päälle huoliteltu, tekee vaativaa työtä. Ehtii silti olla läsnä lapselle tärkeissä hetkissä, kuten illalla lukemassa iltasadun. Viimeisenä tietona kertoo siivoavansa vessansa itse. Kotinsakin toki on aina viimeisen viimeisen päälle siisti sekin.

Mitä mieltä? Pitääkö viestiä olevansa täydellinen? Eikö pääministeri voisi myös ostaa siivousta ja sitä kautta tukea yrittäjiä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin ylpeä Suomesta, jossa on normaalia, että pääministeri siivoaa itse kotinsa.

En ole ylpeä ihmisistä Suomessa joihin uppoaa tällainenkin ubbadubba. Mitäpä voisi odottaa herkästi aivopestäviltä suomalaisilta.

Vierailija
22/42 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannasta luotu julkisuuskuva täydellisenä naisena ja (maan) äitinä on hyvin samankaltaista mielipidevaikuttamista kuin naapurissa Putinista luotu kuva täydellisenä slaavimiehenä ja (maan) isänä.

Erona vaan että julkisesti toiselle naureskellaan ja tehdään kaikenlaisia meemejä, mutta toista tulee ihailla varauksetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin ylpeä Suomesta, jossa on normaalia, että pääministeri siivoaa itse kotinsa.

En ole ylpeä ihmisistä Suomessa joihin uppoaa tällainenkin ubbadubba. Mitäpä voisi odottaa herkästi aivopestäviltä suomalaisilta.

Siis millä tavalla uppoaa? Meinaatko, että tämä on valhe? Vai tarkoitatko, miten jotkut näinkin typerästä asiasta menettävät yöunensa? 

Vierailija
24/42 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen meistä voi miettiä, onko tärkeämpää saada aikaan toimivia ratkaisuja terveydenhuollon kriisin poistamiseksi, työllisyyden parantamiseksi tai Suomen kilpailukyvyn turvaamiseksi kuin siivota oma vessansa.

Jokainen voi miettiä, kumoaako nämä kaksi asiaa mitenkään toisensa.

Terveisin työssäkäyvä perheellinen nainen joka myös siivoaa kotinsa ja siivoaminen ei vaikuta ammattitaitoon mitenkään.

P.S. Jokainen voi myös miettiä omaa medialukutaitoaan ja kehittää sitä, eikä olla höyryämässä Varmoja Totuuksiaan iltapaskojen ja muiden laatujulkaisujen perusteella.

Vierailija
25/42 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis millä tavalla uppoaa? Meinaatko, että tämä on valhe? Vai tarkoitatko, miten jotkut näinkin typerästä asiasta menettävät yöunensa? 

Se voi olla ihan valhe, muunneltu totuus tai jätetty osa kertomatta, kuten Suomessa on nykyään tapana. Joka saatanan ihminen nyt sentään, koko maailmassakin, siivoaa murut pois pöydältä, kuivaa nesteen pois tiskipöydältä jne. Sannahan on vaan voinut vaihtaa vessapaperirullan vessassa ja SDP on sepittänyt siitä tällaisen sankaritarinan..

Putinista nyt vaan esimerkkiä...

Vierailija
26/42 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen meistä voi miettiä, onko tärkeämpää saada aikaan toimivia ratkaisuja terveydenhuollon kriisin poistamiseksi, työllisyyden parantamiseksi tai Suomen kilpailukyvyn turvaamiseksi kuin siivota oma vessansa.

Meinaatko, että noiden asioiden tekeminen on fyysistä työtä, joiden aikana ei voi tehdä mitään muuta, koska kädet on täynnä hoidettavia asioita? Kas kun et valita miten Sanna tuhlaa aikaa joka päivä suihkussa käymiseen, kun senkin ajan voisi käyttää työntekoon. Monen kommenteista saa sen kuvan, että pääministerin työt on ojankaivuuta.

Vierailija
27/42 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin työssäkäyvä perheellinen nainen joka myös siivoaa kotinsa ja siivoaminen ei vaikuta ammattitaitoon mitenkään.

P.S. Jokainen voi myös miettiä omaa medialukutaitoaan ja kehittää sitä, eikä olla höyryämässä Varmoja Totuuksiaan iltapaskojen ja muiden laatujulkaisujen perusteella.

Jos pääministerillä on aikaa vessojen siivoamiseen (hän on itse asiasta kertonut, ei ole ip-lehtien keksintöä), niin voidaan miettiä, onko pääministerinpesti siis oikeasti niin kepeä, että 24/7 -työssä kodinhoito voi mennä työtehtävien edelle.

Kyse ei ole ammattitaidosta, kyse on tehtävästä, jossa pitäisi saada aikaan muutakin kuin kiiltävänvalkoinen posliinipytty.

Vierailija
28/42 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että noiden asioiden tekeminen on fyysistä työtä, joiden aikana ei voi tehdä mitään muuta, koska kädet on täynnä hoidettavia asioita? Kas kun et valita miten Sanna tuhlaa aikaa joka päivä suihkussa käymiseen, kun senkin ajan voisi käyttää työntekoon. Monen kommenteista saa sen kuvan, että pääministerin työt on ojankaivuuta.

Jos pitää valita, lukeeko pääministeri uusimmat selvitykset soteuudistuksen ongelmista vai peseekö hän vessoja, niin kummasta oletat olevan enemmän hyötyä sille valtiolle, jonka johdossa hän on?

Vierailija
29/42 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta aivopesusta; itse olen asunut 3:ssa eri maassa; toki nämä maat ovat olleet väestöltään selvästi suurempia kuin Suomi, mutta näiden rinnalla suomalaisten huijaus/aivopesu tuntuu lehtien perusteella, tuttujen kanssa keskustelemalla ja muita uutiskanavia seuraamalla olevan erityisen helppoa.

Aluksi "virallinen" taho perustelee ja suosittelee asiaa -> suomalainen nielee syötin

Sitten "viralliset" uutistoimistot alkavat syöttää myönteistä puolta tästä asiasta säännöllisesti.

Sitten muodostuu hyväksynnän rinki ja tutut, naapurit jne. alkavat siitä puhumaan ja jos joku ei aio tehdäkään niin kummastelu ja painostus alkaa: "etkö aio tehdä, entäs lapset, entäs turvallisuus" jne.

Sama kava aina ja suomalainen nielee syötin koukkuineen.

Vierailija
30/42 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pitää valita, lukeeko pääministeri uusimmat selvitykset soteuudistuksen ongelmista vai peseekö hän vessoja, niin kummasta oletat olevan enemmän hyötyä sille valtiolle, jonka johdossa hän on?

Jospa pääministeri on lukenut uusimmat selvitykset soteuudistuksen ongelmista ja asiaa pohtiessaan hän menee pesemään vessan? Vai olisiko parempi, että hän ottaisi kupin kahvia ja menisi terassille ulos tuijottelemaan ja pohtimaan asiaa tai vaihtoehtoisesti pistäisi sohvalle pötkölleen? Paavo Lipponen varmaan teki noin. En tiedä, mitä sinä teet työksesi, mutta monessa ammatissa asioita pitää välillä pohtia omassa mielessä. Se pohtiminen sujuu myös silloin, kun tekee jotain rutiininomaista, jossa ei tarvitse ajatella sitä tekemistä. Vai oletko eri mieltä?

Vierailija
31/42 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on näyttää muille nuorille naisille täydellistä esimerkkiä, että vaikka on pääministeri niin ehtii ja jaksaa tehdä kotityöt ja leipoa että lapsella odottaa pullantuoksu tullessaan tarhasta.

Come on naiset, jos Sanna pystyy siihen niin pystytte tekin!

Vierailija
32/42 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa pääministeri on lukenut uusimmat selvitykset soteuudistuksen ongelmista ja asiaa pohtiessaan hän menee pesemään vessan? Vai olisiko parempi, että hän ottaisi kupin kahvia ja menisi terassille ulos tuijottelemaan ja pohtimaan asiaa tai vaihtoehtoisesti pistäisi sohvalle pötkölleen? Paavo Lipponen varmaan teki noin. En tiedä, mitä sinä teet työksesi, mutta monessa ammatissa asioita pitää välillä pohtia omassa mielessä. Se pohtiminen sujuu myös silloin, kun tekee jotain rutiininomaista, jossa ei tarvitse ajatella sitä tekemistä. Vai oletko eri mieltä?

Paavo Lipponen ei koskaan kertonut, että hän viikkaa vaatekaapin sisältöä sen sijaan, että perehtyisi asioihin, joista pitää tehdä päätös. Se ei poista sitä tosiseikkaa, että hän saattoi noin tehdä. Olennaista on nyt huomata se, että Sanna itse kertoi ensisijaisesti siivoavansa eli huomatkaa - meillä on koko maailma pandemian kourissa, mutta minulla, nuorehkolla naisella, on silti homma hanskassa, hoidan suvereenisti niin valtion asiat kuin perheen hyvinvoinnin. Ottakaa oppia minusta, naisen paikka kotioloissa ei ole muistiopinon äärellä vaan puhdistuspalveluissa.

Vierailija
33/42 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paavo Lipponen ei koskaan kertonut, että hän viikkaa vaatekaapin sisältöä sen sijaan, että perehtyisi asioihin, joista pitää tehdä päätös. Se ei poista sitä tosiseikkaa, että hän saattoi noin tehdä. Olennaista on nyt huomata se, että Sanna itse kertoi ensisijaisesti siivoavansa eli huomatkaa - meillä on koko maailma pandemian kourissa, mutta minulla, nuorehkolla naisella, on silti homma hanskassa, hoidan suvereenisti niin valtion asiat kuin perheen hyvinvoinnin. Ottakaa oppia minusta, naisen paikka kotioloissa ei ole muistiopinon äärellä vaan puhdistuspalveluissa.

Paavo Lipposella ei taatusti tullut mieleenkään tehdä mitään kotitöihin viittaavaa, joten miksi hän olisi niistä edes maininnut? Maailmassa ei ole yhtään ihmistä, joka olisi 24/7 kiinni työtehtävissään, että hän ei ehtisi tehdä mitään muuta missään välissä. Jos toimittaja kysyi, mitäs teit just ennen tätä haastattelua, niin pitääkö valehdella? Ja sitten salaa illan pimeydessä pestä se vessa ja pyyhkiä tiskipöytä eli käyttää 10 minuuttia turhuuteen.

Vierailija
34/42 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on vain prioriteeteistä. Kyllä vessan siivous menee suomen asioiden edelle. Ks. 3:45

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f2b8b3d6-d0e8-4724-be00-0ac527da1…

Vierailija
35/42 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pääministerillä on aikaa vessojen siivoamiseen (hän on itse asiasta kertonut, ei ole ip-lehtien keksintöä), niin voidaan miettiä, onko pääministerinpesti siis oikeasti niin kepeä, että 24/7 -työssä kodinhoito voi mennä työtehtävien edelle.

Kyse ei ole ammattitaidosta, kyse on tehtävästä, jossa pitäisi saada aikaan muutakin kuin kiiltävänvalkoinen posliinipytty.

voi hyvänen aika... Nyt tekee mieli käyttää tätä vanhaa ja kulunutta, mutat toimivaa lausetta: ota lääkkeesi.

Vierailija
36/42 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Sauli Niinistöä ihailtiin, kun hän seuraavana aamuna pressanvaalien tulosten tultua julki kolasi itse lumia etupihallaan. Kun meillä on presidentti joka tekee lumityönsä itse. 

Vierailija
37/42 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset täällä tänään koolla. Miten se vanha viisaus menikään : Älä tuomitse naapuriasi ennen kuin olet kulkenut hänen mokkasiineissaan.

Eikö tuollainen sanonta ole kulttuurista omimista? Pitäisi sanoa 'tuohivirsuissaan'. 

Vierailija
38/42 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vttua? Eikö ihminen saa hoitaa asioitaan miten tykkää? Onko se sinulta pois jos jonkun kodinhoito sujuu hyvin?

Pääministerillä varmasti jonkin sortin paine toimia esimerkillisesti kaikilla elämän osa-alueilla.

Vierailija
39/42 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta aivopesusta; itse olen asunut 3:ssa eri maassa; toki nämä maat ovat olleet väestöltään selvästi suurempia kuin Suomi, mutta näiden rinnalla suomalaisten huijaus/aivopesu tuntuu lehtien perusteella, tuttujen kanssa keskustelemalla ja muita uutiskanavia seuraamalla olevan erityisen helppoa.

Aluksi "virallinen" taho perustelee ja suosittelee asiaa -> suomalainen nielee syötin

Sitten "viralliset" uutistoimistot alkavat syöttää myönteistä puolta tästä asiasta säännöllisesti.

Sitten muodostuu hyväksynnän rinki ja tutut, naapurit jne. alkavat siitä puhumaan ja jos joku ei aio tehdäkään niin kummastelu ja painostus alkaa: "etkö aio tehdä, entäs lapset, entäs turvallisuus" jne.

Sama kava aina ja suomalainen nielee syötin koukkuineen.

Voiko olla todellistakaan?! Nyt puhutaan vessan pesusta! Ja tämä on nyt sitten joku jumalaton salaliitto, jonka suomalaiset mukisematta nielivät? Mitä ihmettä Suomen kansa nyt häviää siinä, jos uskoo, että Sanna voi joskus pestä vessan?! Millä tavalla se on minulta tai sinulta pois? Etkö sinä osaa pestä vessaa vai mikä tässä nyt uhkaa sinua noin kovasti? 

Vierailija
40/42 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Sauli Niinistöä ihailtiin, kun hän seuraavana aamuna pressanvaalien tulosten tultua julki kolasi itse lumia etupihallaan. Kun meillä on presidentti joka tekee lumityönsä itse. 

Niinpä. Ja Vanhanen ja Sipilä hakkasivat mökillä halkoja ja ties mitä, eikä kukaan koskaan tullut sanomaan, miten ne kehtaavat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä