Onko Eliittikumppani rahan arvoinen sijoitus?
70€ kuukaudesta on aika paljon, mutta onko tuolla muita kuin vain setämiehiä?
N28
Kommentit (11)
Sinne on kans eksyny kaikki rasvahaalarit, jotka omistaa yhden oman auton, jolla tekevät itse töitä. Ovat katos toimitusjohtajia :D :D
Mä oon eliittikumppaneissa ja tinderissä toimitusjohtajana ja pankkiirina. Naisten kiinnostus suorastaan pomppasi, kun lisäsin pankkiirin tittelin mukaan. Kuvat valikoin harrastuksista ja pari pukukuvaa toimistopöydän ääreltä. Nämä uppoaa heikompiin astioihin kuin veitsi voihin ja matchejä tulee hyvin.
Olin 3 kuukautta Eliittikumppaneissa. Ammattina rehellisesti yrittäjä. Vastauksia viesteihin ei tullut melkein lainkaan ja jos tuli niin joku sairaanhoitaja-daami kirjoitti, että hakee korkeammin koulutettua seuraa. Ilman että edes tiesivät, että olin samalla yliopistossa viimeistelemässä tutkintoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon eliittikumppaneissa ja tinderissä toimitusjohtajana ja pankkiirina. Naisten kiinnostus suorastaan pomppasi, kun lisäsin pankkiirin tittelin mukaan. Kuvat valikoin harrastuksista ja pari pukukuvaa toimistopöydän ääreltä. Nämä uppoaa heikompiin astioihin kuin veitsi voihin ja matchejä tulee hyvin.
Ymmärsit kait myös otatuttaa jonkun toisen maseratin vieressä kuvan itsestäsi? Näin tuo tuolla kait menee.
mies52v
Löysin leski asianajajan ja nyt rahahuoleni ovat poissa.
N47
Itsekin olen toimitusjohtaja palvelussa. On oma toiminimi ja öljyän autojen pohjia viikonloppuisin.
Vierailija kirjoitti:
Joo naiset on loppupeleissä aika simppeleitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo naiset on loppupeleissä aika simppeleitä
Näin se on tässä elämässä melkein kaikessa, että raha ratkaisee.
On aika surkea palvelu. Siis se koko systeemi on pöljä. Ehdokkaita tulee satunnainen määrä ympäri Suomea. Ei tiedä onko ne enää aktiivisia vai ei eli ei pysty vastaamaan, jos ei maksa. ”Luonneanalyysistä” ja siitä lasketusta match-numerosta ei sen enempää.
Se siinä on hyvä, että kannustaa laittamaan edes jotain tietoja itsestä. Mutta jos match on 500km päässä, niin..
Profiilissa menestyvän statuksen luomiseen kannattaa panostaa, koska naiset ovat rahan perään Suomessa ja kaikkialla maailmassa.
Kauheita haahkoja täynnä. Ylimielisiä, harhaisia omasta tasostaan, karusellilläisiä.