Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin kauhistuin kun mies sanoi isääni luuseriksi

Vierailija
23.08.2020 |

Sen takia kun isäni ei paljoa työelämässä ollut ja oli yhteiskunnan elätti. Itse olen myös työelämästä syrjäytynyt ja nyt mietin mitä hän mahtaa minusta ajatella? Pitäisikö taas vaan unohtaa koko juttu?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/15 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ja isäsi kuulutte molemmat luusereihin. Toimeentulotukiasiakkuus on periytyvää, siitä on joku tehnyt tutkimuksenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi arvoistaan

Kertoo toistekin vastaavassa tilanteessa

Ota asia puheeksi joku kerta kun kaikki ok ja keskustelkaa siitä mitä mieltä olette asioista ja toistenne elämäntilanteista ja -valinnoista.

Ilman rauhallista keskustelua tämä jää teille sanomattomaksi ongelmaksi joka nostetaan riidan tuoksinassa esille. Avoimuus kannattaa

Vierailija
4/15 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoi arvoistaan

Kertoo toistekin vastaavassa tilanteessa

Ota asia puheeksi joku kerta kun kaikki ok ja keskustelkaa siitä mitä mieltä olette asioista ja toistenne elämäntilanteista ja -valinnoista.

Ilman rauhallista keskustelua tämä jää teille sanomattomaksi ongelmaksi joka nostetaan riidan tuoksinassa esille. Avoimuus kannattaa

Niin mä yritän ottaakin puheeksi jos mies suostuu asiasta keskustelemaan. Yleensä ei mistään suostu keskustelemaan.

Vierailija
5/15 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se yleensä jostain kertoo, jos vanhempi mies ei ole liiemmin työelämässä ollut... Toki eri juttu, jos kyse jostain vammasta/sairaudesta, jonka takia ei pysty, mutta jos se syy on laiskuus ja vaikka alkoholismi, niin...

Vierailija
6/15 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä ja isäsi kuulutte molemmat luusereihin. Toimeentulotukiasiakkuus on periytyvää, siitä on joku tehnyt tutkimuksenkin.

Käytännössä se mikä perityy on mielisairaus. Ei oteta sitten töihin lapsiakaan kun molemilla on taipumus mielisairauteen

Vierailija
7/15 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se yleensä jostain kertoo, jos vanhempi mies ei ole liiemmin työelämässä ollut... Toki eri juttu, jos kyse jostain vammasta/sairaudesta, jonka takia ei pysty, mutta jos se syy on laiskuus ja vaikka alkoholismi, niin...

Isäni on absolutisti. Hän oli pitkään työtön mutta sitten pääsi sairauksien takia jo alle 50v eläkkeelle. ap

Vierailija
8/15 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinä ja isäsi kuulutte molemmat luusereihin. Toimeentulotukiasiakkuus on periytyvää, siitä on joku tehnyt tutkimuksenkin"

Minäkin kuulun ns. luusereihin,

vaikka vanhempani ovat olleet aina työelämässä.

9/15 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kertoo kyllä huonoa ihmisen aate- ja arvomaailmasta, jos sanoo toista ihmistä luuseriksi. Monella muullakin elämän alueella voi onnistua kuin vain ansiotyössä. Lisäksi on epäkunnioittavaa nimitellä toisen vanhempaa noin.

Vierailija
10/15 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tämä tuli ihan ylätyksenä. Isäni ja mieheni ovat tulleet ihan hyvin juttuun etten osannut yhtään arvata, että mies ajattelee isästäni noin. Onneksi vanha isäni ei tiedä, eikä saa koskaan asiasta tietääkään. ap

Vierailija
11/15 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle tuollainen mies joka luuseriksi isääsi haukkuu. Täytyy omata peruskäytöstavat miehen sentään. Vituttaa välillä näin miehenä oman sukupolveni edustajat, kun tuollaista lukee.

Vierailija
12/15 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti pahoillani puolestasi ja isäsi puolesta, koska tuo oli mielestäni erittäin tökerösti ja ajattelemattomasti sanottu. Sitä paitsi mieshän rakastaa, tai ainakin toivon että rakastaa "luuserin lasta" - tällöin rakkaiden perheestäkään ei puhuta rumasti.

Ehkä mies stressasi ja sillä oli huoli että joutuu taloudelliseen ahdinkoon ja purki tiedostomatta epäröintiään tällä tavoin?

Vierailija
13/15 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä hän sitten muka on kuin luuseri? Tai sinä?

Vierailija
14/15 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä hän sitten muka on kuin luuseri? Tai sinä?

Tuo on rumin mahdollinen nimitys ja sen takana oleva ajattelutapa on kylmää ja ilkeää.

Vierailija
15/15 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-anoppi, joka joutui alta nelikymppisenä eläkkeelle kehuskeli sillä, kuinka on ollut parempi äiti kun on ollut uhrautuva kotirouva. Minun työssäkäyvä äitini oli taas itsekäs rahanahne p*ska :D Narsisteja on moneen junaan, JSSAP.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä