Ei löydy vuokralaista Etu-Töölön yksiöön, 950e ja yli 30m2
Pyydän maltillista vuokraa ja asunto on hyvässä osoitteessa ja hyväkuntoinen. Aiemmin ei ole ollut ongelmia, mutta nyt vuokralainen lähti koronan aiheuttaman työttömyyden takia, enkä saa uutta vuokralaista. Harmi, kun on tyhjillään hyvä asunto.
Kommentit (46)
Ihan normaali vuokrahan tuo, tuolta alueelta. Korkeampaakin voisi pyytää.
Minulla on keski-Töölösä eli Töölöntorilla samankokokoinen yksiö 630 euroa. Onkohan minun kämppä sen takia edullinen kun on ekassa kerroksessa eikä ole kovin hiljainen. En valita, vaikka jos sais kaupungin vuokra-asunnon keskustasta niin olisi reippaasti alle 600 euroa.
Oletko mainostanut facebookissa vuokra-asuntoryhmässä? Ei tuo ole siistiksi etutöölööläiskämpäksi paha muuta kuin niille "hei olen nätti tyttö ja etsin keskustakämppää Max 600 €" ja tietysti muualla asuville, jotka ei tajua hintatasoa. Ja noh, itse tiedostan, ettei ole minun juttu, niin jätän väliin.
Tietysti pitää toimia yleisen tilanteen ja kysynnän mukaan, mutta minusta kohtuutonta ehdottaa hyväntekeväisyyttä yksittäiseltä vuokranantajalta. Etu-Töölö on kallis. 850 € vois olla vastaava kämppä Larussa, sori vaan.
On tässä muitakin tekijöitä. Missä kunnossa asunto on? Vaaditko kuinka paljon vakuuksia? Onko ensimmäinen irtisanomisaika vuoden päässä? Mikä on vuokrankorotusehto? Onko aina minimiprosentti jolla vähintään korotetaan vuokraa?
Kohtuullinen vuokraisäntä kyllä löytää vuokralaisen, uskoisin minä.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä 250e ja katso meneekö.
Tuohon hintaa kyllä löytyy joku narkki, juoppo, elämäm koululainen tai ma mu rikkomaan paikat.
Katoin huvikseen vuokraovesta kämppiä Töölöstä ja siis järkytyin! Melkein tonni vuokraa ja ei mitään häävejä asuntoja. Huhuh
Vierailija kirjoitti:
Minulla on keski-Töölösä eli Töölöntorilla samankokokoinen yksiö 630 euroa. Onkohan minun kämppä sen takia edullinen kun on ekassa kerroksessa eikä ole kovin hiljainen. En valita, vaikka jos sais kaupungin vuokra-asunnon keskustasta niin olisi reippaasti alle 600 euroa.
Varmaan ymmärrät olevasi vähemmistössä.
Pudota satanen vuokrasta niin löytyy. Ihmiset ovat viisaita ja vuokraavat halvempia.
Tuo on törkeä hinta yksiöstä, vaikka onkin Hesassa.
Vuokralaiset on lähteneet muille alueille, luonnon läheisyyteen. Mitä iloa korona-aikana asua jossain ytimessä ja maksaa tonni vuokraa, kun palveluista ja menoista ei voi kuitenkaan nauttia?
En mä löytänyt yhtään 950€:n hintaista 30m^2 asuntoa etutöölöstä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on törkeä hinta yksiöstä, vaikka onkin Hesassa.
Etu-Töölö yli 30 neliöö, sanooko mitään... Siellä on sairaan hintaisia koiran koppejakin.... Toki kuulostaa olevan aika pska pohja, iso yksiö on vähän huono esim pariskunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Katoin huvikseen vuokraovesta kämppiä Töölöstä ja siis järkytyin! Melkein tonni vuokraa ja ei mitään häävejä asuntoja. Huhuh
Jep. Ei mitään järkee vuokrata noita koppeja tohon hintaan. Mainostetaan että kaikki on lähellä, mutta niin löytyy kaikki tarpeellinen kauempaakin ja vielä urheilukentät joihin pääsee ilmatteeks. Ite asuin tollasessa kopissa ja ei pää kestänyt kuin pari vuotta niin oli pakko muuttaa jonnekin missä näkyi vihreitä puita.
Me asutaan 9km keskustasta. Tolla hinnalla saa täällä vuokrattua kolmion. Joten en tulisi Töölöön vuokralle.
Tiputa satanen, vuokraisin sen kyllä. Saisit 15 v. samassa asunnossa asuneen hyvän vuokralaisen, joka asuisi tuossa ainakin sen 15 v. ja tämä onkin edellytys! Onhan asuntoon kulku esteetön? Mitenkäs remontit, mitä tehty ja milloin? Lisätietoja? Ei kukaan enää vuokraa asuntoa vain ja ainoastaan noilla annetuilla spekseillä! :D Hinnoittelit itsesi jännästi ulos ja kärsit nyt siitä. Luuletko, että vuokralaiset ovat tyhmiä & köyhiä? Eivät todellakaan kaikki. :P
Miks muuttaisin kun löytyy yksiöitä hintaan 700-850 €, jotka ovat hyvässä kunnossa? Osa niistä on vielä vasta remontoitu.
Kokoon nähden liian kallis. Tuohon hintaan pääsee jo 00140-alueelle. Laske satasella.
Ootko mainostanut tarpeeksi laajasti? Koita saada vaikka työsuhdeasunnoksi jos on hyväkuntoinen
950e karkottaa opiskelijat ja muut tuilla eläjät, se varmaan ap:n tarkoituskin