Miksi naapurin 8 lapsen äidillä on bikinivartalo!?!
Epäreilua! Se ei harrasta liikuntaa. Se syö pizzaa ja suklaata ja keksejä ja suklaamuroja.
Aargh mä kuolen kateuteen. Tulin sisälle mököttämään, kun en kestänyt enää katsoa sen raskausarvetonta hoikkaa vartta pihalla.
Kommentit (38)
Hyvät geenit, onneksi on tajunut siirtyä jalostukseen kun on jo 8 lasta :)
Juuri eilen miehen kanssa juteltiin että mikä ihmeen (teko)syy se on rupsahtaa kun tekee lapsia? Ei sitten mikään! Minä olen kolme vääntänyt, ja kroppa on kuin nuorella tytöllä edelleen. Ei kukaan käske lihomaan (=syömään raskausaikana) niin paljoa, eikä kukaan estä laihduttamasta. Raskausarville ei tietysti mitään voi, mutta kyllä nekin haalistuvat ja näkyvät vähemmän hoikassa vartalossa.
Minullakin on vielä bikinivartalo 4 lapsen ja yli 50 eletyn vuoden jälkeen:) Ei tosiaan ole mitään syytä repsahtaa lasten takia, ainakin minut he ovat pitäneet liikenteessä niin hyvin ettei ole ollut aikaa lihoa! Normipainoinen, sopivasti treenattu ja kiinteätissinen ikäisekseni:D
no naapurillasi on sitten jotain muuta mistä kadehtii jotakuta toista yli kaiken.
t. bikinivartaloinen 4 lapsen äiti.
Taas täällä näitä av:n bikinivartaloita :D varmasti todellsia kaunottaria!
No mutta tuohon lihomiseen sen verran, että eivät kaikki raskaana olevat myöskään valitse lihovansa kuin norsut raskaana vaikka lihovatkin. Minä olen lihonut aina 25 kiloa joka raskaudessa (niitä on nyt takana neljä) ja en ole todellakaan lisännyt syömisiäni tai ahminut herkkuja. Olen syönyt ihan normaalisti, niin kuin ennen raskauksiakin. Ja olen normaalisti hoikka. (170cm/52kg). Joten syömällä en ole itseäni lihottanut. En edes pystyisi normaali oloissa syömään niin paljon, että lihoisin tuon 25kiloa, se ei olisi mahdollista, vaikka söisin norsun. Parhaimmillani ahmimalla olen saanut muutaman lisäkilon kroppaan. Uskon siis, että elimistölleni tapahtuu jotain muuta mielenkiintoista raskaana ollessani, aineenvaihdunta heikkenee, ravintoaineet sulautuvat paremmin jne. Mutta missään niemessä en ala laihduttamaan raskausaikana, joten kilot ovat saaneet tulla. Ja ovat onneksi joka kerta lähteneetkin ihan itsestään pois. Kroppakin on säilynyt ihan kivana.
Ai kukaan ei voi olla kaunis ja bikinivartaloinen lasten jälkeen? Mutta sinä sitten kuitenkin olet?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 13:02"]
Ai kukaan ei voi olla kaunis ja bikinivartaloinen lasten jälkeen? Mutta sinä sitten kuitenkin olet?
[/quote]
Joo mielenkiintoinen tuo nro 16 vastaus - av idiootit vain kuvittelevat olevansa bikinivartaloisia mutta hän on kaunis ja timmi:) No, todistelemaan en rupea, mulle riittää se että muiden(kin) mielestä olen hyvin säilynyt enkä pelota ketään bikineissäni:) En edes omista kokouikkaria vielä!
normipainoinen 14
"sillä bikiniäipällä voi olla syömishäiriö, hakkaava mies tai joku muu suuri huoli josta et tiedä mitään."
Tai sitten sillä on kaikki asiat loistavasti ja vielä se bikinivartalokin.
Btw, huvittaa aina nämä "syömishäiriöt" hoikista puhuttaessa. Lihavalla se vasta syömishäiriö onkin, ei pysty keskeyttämään käden liikettä suuhun.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 12:32"]
Jos jotain haluaa niin sen eteen täytyy tehdä jotain.
[/quote]
Hyi hyi, ei noin saa sanoa!!!
Hyvinvointiyhteiskunnan täytyy kustantaa ettei tule paha mieli kenellekään.
Ei kaikilla ole samat lähtökohdat jne.
On muuten jännä ilmiö tuo paksuna ollessa lihominen. Kaverini on 3 lapsen äippä, pituutta 175cm ja vaatekoko edelleen 36. Alle 10 kg on lihonut paksuna ollessaan ja itsekin on nauranut niitä, jotka läskistyy kymmeniä kiloja muka tuosta vaan ja eivät edes tajua laihduttaa vaan vielä nuorimman lakkiaisissakin jankuttavat "vauvakiloistaan".
Tunnen muitakin äippiä, jotka ovat olleet hoikkia (hoikalla en tarkoita mitään normaalipainoista kokoa 38) ennen lisääntymistyään, eivät ole lihonneet muutamaa kiloa enempää ja ovat olleet taas yhtä hoikkia muutaman kuukauden kuluttua. Lihominen tapahtuu aina samalla mekanismilla - sillä että syödään liikaa kulutukseen nähden. Tekosyitä on kaikki muut.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 12:47"]
Juuri eilen miehen kanssa juteltiin että mikä ihmeen (teko)syy se on rupsahtaa kun tekee lapsia? Ei sitten mikään! Minä olen kolme vääntänyt, ja kroppa on kuin nuorella tytöllä edelleen. Ei kukaan käske lihomaan (=syömään raskausaikana) niin paljoa, eikä kukaan estä laihduttamasta. Raskausarville ei tietysti mitään voi, mutta kyllä nekin haalistuvat ja näkyvät vähemmän hoikassa vartalossa.
[/quote]
Peesi. Suurin osa raskaana olevista naisista lihoo norsuksi juuri sen takia että "raskaana ollessa ei tarvitse välittää painosta" ja syövät herkkuja uskomattomia määriä. Vedetään pullaa, sipsiä, pitsaa joka päivä ja siihen päälle kaksinkertaisia ruoka-annoksia... Sitten kun lapset on saatu vauvaiästä ohi, tajutaan että peilissä näkyy satakiloinen vartalo ja itketään miten ne kilot saadaan pois.
Minun mielestä jokainen saa painaa just niin paljon kuin lystää. Mutta jos lihottaa itsensä omasta tahdosta syömällä, niin eikö kannattaisi myös hyväksyä se ylipaino? Jos hoikkuus ja terveys on tärkeää, eikö kannattaisi ylläpitää sitä koko ajan?
Toki on niitäkin naisia joille paino kertyy raskausaikana vaikka kuinka eläisi ja söisi terveellisesti. Mutta suurimmalla osalle meistä naisista ylipaino kertyy ihan omien valintojen seurauksena.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 13:18"]
On muuten jännä ilmiö tuo paksuna ollessa lihominen. Kaverini on 3 lapsen äippä, pituutta 175cm ja vaatekoko edelleen 36. Alle 10 kg on lihonut paksuna ollessaan ja itsekin on nauranut niitä, jotka läskistyy kymmeniä kiloja muka tuosta vaan ja eivät edes tajua laihduttaa vaan vielä nuorimman lakkiaisissakin jankuttavat "vauvakiloistaan".
Tunnen muitakin äippiä, jotka ovat olleet hoikkia (hoikalla en tarkoita mitään normaalipainoista kokoa 38) ennen lisääntymistyään, eivät ole lihonneet muutamaa kiloa enempää ja ovat olleet taas yhtä hoikkia muutaman kuukauden kuluttua. Lihominen tapahtuu aina samalla mekanismilla - sillä että syödään liikaa kulutukseen nähden. Tekosyitä on kaikki muut.
[/quote]
nro 14 on lihonut raskausaikoina 3,5-10 kiloa. Synnytyksen jälkeen painoa on jäänyt -2 - 3 kiloa. Mutta en syönyt koskaan "kahden edestä"
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 13:08"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 13:02"]
[/quote]
Joo mielenkiintoinen tuo nro 16 vastaus - av idiootit vain kuvittelevat olevansa bikinivartaloisia mutta hän on kaunis ja timmi:) No, todistelemaan en rupea, mulle riittää se että muiden(kin) mielestä olen hyvin säilynyt enkä pelota ketään bikineissäni:) En edes omista kokouikkaria vielä!
normipainoinen 14
[/quote]
Hmm...16 kirjoittaa, että kroppakin on pysynyt ihan kivana. Se ei varmaankaan tarkoita bikinivartaloa?
Mä en ole kateellinen kenellekään pelkästään hoikkuuden takia. Jos näkisin kyseisen 8-lapsen äidin kokonaisuudessaan voisin sanoa arvion onko syytä olla yhtään kateellinen vai ei. Monesti se kokonaisuus voi olla kuitenkin vaikka 6 (kympin asteikolla) vaikka olisi se bikinivartalo. Jos vaikka naama on kuin petolinnun perse niin ei se bikinivartalo paljon lohduta. Tai sitten jos naama on joku friikki botox hirviö niin lähtisin karkuun jos olisin mies.
Kahdeksan lasta synnytettynä tarkoittaa kahdeksan kertaa kolme kiloa synnytettyä vauvaa, eli 24 kiloa siinä. Todennäköisesti se tarkoittaa myös kahdeksan kertaa esim viisi kiloa imetettyä vauvaa, tämä on 40 kg lisää. Tämä nainen on saanut syödä ylimääräiset 64 kg, ja kaikki on mennyt noihin vauvoihin. Ei siinä ehdi paljoa lihomaan.
Raskausarpiin taipumus joko on tai ei ole, mutta tiheä raskaanaoleminen ei lihota. Päin vastoin, saa syödä aika huolella, että oma elimistö saa riittävästi ravintoaineita.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 12:14"]
Miten se lapsien lukumäärä tähän liittyy? Se on ihan jokaisesta itsestä kiinni, millainen kroppa on. Ei siihen lapset vaikuta kuin sen hetken, kun olet raskaana.
[/quote]
Oletko kuullut raskausarvista? Olen normaalikroppainen, harrastan urheilua, raskausajan rasvasin kuin hullu ja maha repesi selkäpuolelta selkäpuolelle niin että näyttää valuvilta aivoilta ja napaa ei edes kurttujen alta näy.
Minä tiedän kolmoset synnyttäneen äidin, joka on kaunis, pieni ja hoikka kuin pajunvitsa. Jos olisin katkeruuteen taipuvainen ihminen, voisin pohtia, miksi minä yhden lapsen maailmaan vääntänyt ihminen olen flösö ja kymmenen kiloa ylipainoinen roikkutissi. En kuitenkaan jaksa pahoittaa mieltäni ulkonäköseikoilla. Elämässä on niin paljon muutakin murehdittavaa.