Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten kolme tasoluokkaa

Vierailija
24.10.2024 |

1. luokan miehet saavat naisia nuoresta lähtien. Nämä miehet voivat valita sitoutuvatko laadukkaan naise kanssa, panevatko kaikkia, vai harrastavatko parisuhteita joissa geneettisesti ja sosiaalisesti hieman alempitasoinen nainen pynttää niin paljon kuin pystyy ja miellyttää miestä, miehen tehdessä mitä huvittaa.

2. luokan miesten suosio alkaa kun naisille iskee perhekuume. Näiden miesten ainoa vaihtoehto on perinteinen parisuhde, useimmissa tapauksissa enemmän naisen aikataulun ja haaveiden mukaisesti.

3. luokan miehet jäävät vastentahtoisesti perheettömiksi. Nämä miehet voivat saada mahdollisuuden toisella kierroksella, jos he ovat onnistuneet keräämään pääomaa. He voivat saada naisen maksamalla tälle ja tämän lapsille lomareissuja ja harrastuksia.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassasi on monta aukkoa. 

Ensinnäkin on niitä, jotka eivät saa nuorena, mutta menestys paranee vanhemmiten. Toisekseen on niitä ylä-asteen hurmureita, joita yksikään nainen ei vanhemmiten edes vilkaise.

Vierailija
2/17 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teoriassasi on monta aukkoa. 

Ensinnäkin on niitä, jotka eivät saa nuorena, mutta menestys paranee vanhemmiten. Toisekseen on niitä ylä-asteen hurmureita, joita yksikään nainen ei vanhemmiten edes vilkaise.

Ovatko "menestys paranee vanhemmiten"-tyypit mielestäsi supersuosittuja, vai luokan 2. miehiä joiden menestys on parantunut, mutta ei huipputasolla?

Nuo hurmurit jotka menettävät flaksinsa ovat pitkälti naisten keksimä myytti. Kerrotaan tarinaa jossa hyvä palkitaan lopulta ja pelimies jää ilman. Oikeasti niin käy vain jos entinen pelimies ryyppää elämänsä pilalle - mutta sama koskee vielä enemmän luokkien 2. ja 3. miehiä, jotka eivät vastaavassa tilanteessa saisi edes pubiruusuilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa "Pareto 20/80"

Vierailija
4/17 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selvä.

🥱

Vierailija
5/17 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, naapurin nainen.

Seurusteli nuorena "rokkimimminä" komeiden rokkikukkojen kanssa, jotka toki olivat k*sipäitä parisuhteissa.

Sitten suhde betamiehen kanssa, kunnes avioero kun kemiat katosivat.

No, unelmatalosta ei sitten saanutkaan odotettua summaa. Nyt somessa on kuvia kaikesta mitä nykyinen mies on ostanut naiselle, ja yksi suttuinen yhteiskuva jossa siinäkin mies on naisen ja tämän lasten taka-alalla. Ei todellakaan yhteisiä poseerauksia kuin niiden komeampien miesten kanssa.

Vierailija
6/17 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Sulla aika kiva yritys tasoluokittaa miehiä. Alku hyvä? Tykkäsin tosta kohdasta erityisesti jossa entinen pelimies ryyppää elämänsä pilalle. Mä epäilen että mulla just kokemusta näistä tai ainakin että olisi ollut lahkeita olla ties mikä pelimies.  

Vierailija
7/17 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Sulla aika kiva yritys tasoluokittaa miehiä. Alku hyvä? Tykkäsin tosta kohdasta erityisesti jossa entinen pelimies ryyppää elämänsä pilalle. Mä epäilen että mulla just kokemusta näistä tai ainakin että olisi ollut lahkeita olla ties mikä pelimies.  

Kuten jo sanoin, se on pitkälti naisten keksimä myytti.

Kun naista pyydetään osoittamaan pelimies, 100% varmuudella nainen ei osoita pelimiestä. Nainen osoittaa jonkun kerksityillä panoilla uhoavan pellen tai juoppoluuserin.

Vierailija
8/17 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia selvä.

🥱

Kukas se taas täällä kummittelemassa? Olitko tuollainen 1. luokan pelimies? Mä olisin varmaan sopinut sellaisille (2 kpl?) jos eivät olisi jostain syystä rakastaneet pulloja enemmän kuin hyvää suhdetta kivaan naiseen. Kolmas kerta olisi sanonut toden mutta ei ole tullut kolmatta tapausta - tai ehkä on mutta olin jo sen ikäinen että ei niistä mitään voinut tulla vaan roskikseen kaikki vaan.

Vierailija
9/17 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat havainnot.

Ja tosiaan myös se, ettei minunkaan tuntemani pelimiehet ole niitä rapajuoppoja.

Ovat kaikki hankkineet lapsia, useamman kuin yhden naisen kanssa tietysti. Aikaansaapia miehiä joilla on paljon kavereita, ja osaavat pelata sosiaalisesti.

Putoavat aina jaloilleen. Yhden kanssa luulin, että nyt tuli viimeinen niitti ja maine on mennyttä, kun tyyppi puuhaili 35vee perheenisänä tutun naisen lukioikäisen tyttären kanssa. Vaan mitä vielä. Jonkun aikaa matalalla profiilila, ja pian taas kiillotettiin mainetta järkkäämällä lapsille tapahtumia (joihin mies keräsi rahat osallistujilta tietysti + profit omaan taskuun, ja mainosti häpeilemättä omaa firmaansa niissä). Ja taas "virheistään oppinut mies" oli perheenäitien sankari.

Vierailija
10/17 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Valitkaa seuranne.

Vierailija
11/17 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies ei sovi mihinkään kolmesta. Parisuhteeseen mun kanssa 18 vuotiaana, suhdetta takana 20 vuotta. Lapsia ei haluttu, kivaa on ja tylsän uskollisiakin ollaan vaikka varsinkin tuossa parikymppisenä ois tarjokkaita ollut molemmille. 

Mee Prismaan kattomaan oikeaa elämää. 

Vierailija
12/17 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölöpölö, puppua puhut, hölmö.

Vierailija
13/17 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pölöpölö, puppua puhut, hölmö.

Aloittaja,siis.

Vierailija
14/17 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suomeksi tasoteoria.

Itsellä on aina ollut ongelmana että liian matalatasoiset kiinnostuu.

Pullukat, äidit, iältään vanhemmat laittelee innokkaana viestiä mutta max omanikäisiä hoikkia lapsettomia 6/10 naisia saa itse yrittää saada treffeille ja kovin vaikeilta vaikuttavat.

Vierailija
15/17 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mies ei sovi mihinkään kolmesta. Parisuhteeseen mun kanssa 18 vuotiaana, suhdetta takana 20 vuotta. Lapsia ei haluttu, kivaa on ja tylsän uskollisiakin ollaan vaikka varsinkin tuossa parikymppisenä ois tarjokkaita ollut molemmille. 

Mee Prismaan kattomaan oikeaa elämää. 

Prismassa juuri näkeekin kuinka kuvio toimii.

Nuorten porukoissa on aina useampi tyttö yhden komean, itsevarman ja useasti äänekkään pojan ympärillä. Vähemmän komeat pojat ovat keskenään, heidän seurassaan eivät tytöt pyöri.

Parikymppisissä lähinnä komeammilla pojilla on tyttöystävä.

30+ ja 40+ on sitten "prismapariskunnat". Kun nainen on menettänyt parhaan ulkonäkönsä, tavismies otetaaan osaksi perheprojektia. Ja tasoteoria pätee aina. Jos ulkonäöt eivät mätsää, pariskunta poistuu kalliilla autolla jota ajaa mies.

Vierailija
16/17 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun naista pyydetään osoittamaan pelimies, 100% varmuudella nainen ei osoita pelimiestä. Nainen osoittaa jonkun kerksityillä panoilla uhoavan pellen tai juoppoluuserin.

Tämähän riippuu ihan siitä mitä tarkoitetaan pelimiehellä :D Eli pelimies välttämättä omasta mielestäni harrasta seksiä paljoa vaan on manipulatiivinen ja yleensä hyvin epävarma itsestään jota ylikompensoi kohtelemalla naisia kuin roskaa.

Mieshu*rat on asia sitten erikseen ja näitä määrittelee juuri se mistä nimikin kertoo eli paljon eri seksikumppaneita.

Vierailija
17/17 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän riippuu ihan siitä mitä tarkoitetaan pelimiehellä :D Eli pelimies välttämättä omasta mielestäni harrasta seksiä paljoa vaan on manipulatiivinen ja yleensä hyvin epävarma itsestään jota ylikompensoi kohtelemalla naisia kuin roskaa.

Mieshu*rat on asia sitten erik

Taaskaan ei osu.

Taas puhutaan niistä uhoajista, ja "helpoista miehistä".

Kuten sanoin, teille naisille ne oikeat pelimiehet ovat ihania ja aikaansaapia miehiä. Te ette näe heitä pelimiehinä, vaikka kyseisillä miehillä on ollut jopa satoja seksikumppaneita ja jokaisessa parisuhteessa on syyllistytty pettämiseen.