Vaateongelma! Mitä päälle viikonloppuna kun
ollaan menossa kaveriporukalla syömään, teatteriin ja siitä baariin Helsinkiin? Farkkuja en omista kuin sellaiset jotka ei mahdu päälle :D ja kaappi on täynnä vain suoria, mustia työhousuja. Mikä olisi hyvä asu?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 09:29"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 09:27"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 09:24"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 09:08"]
Lyhyt hame ja leggarit tai sortsit ja leggarit. Ehkä tiukka poolopaita tai ruudullinen paitapusero. Jalkaan conversen tossut jos olet rock-tyylinen tai sitten korkeakorkoiset nilkkurit. Jos on viileää niin laittaisin päälle vielä neuletakin. Ehkä joku huivi kaulaan vielä ja laukuksi kirjekuorimallinen kädessä pidettävä
[/quote]
Luitko aloitusta? :-D Tämä on ylipainoinen rouva, jolla ei ole edes farkkuja! Voi apua jos sellainen alkaa vetää jotain sortseja ja leggareita ja converseja jalkoihinsa niin ha ha. Tuskin tuntisi oloansa kovin mukavaksi. Ja voisi työkaverit hiukka ihmetellä kun Ritva tallustelisi tennareissaan Kaupunginteatterin aulaan...
[/quote]
Mistäs sä olet päätellyt että olen ylipainoinen? :O
t.ap
[/quote]
Jos ei kaapissa olevat vaatteet mahdu päälle, niin painoa on varmasti vähän liikaa. Paitsi jos olet säästänyt jotain farkkuja siitä asti kun olit 12-vuotias.
[/quote]
No kyllä mä edelleen olen normaalipainoinen vaikka vanhat farkut ei mahdukaan. Ne ovat 5v vanhat ja painoa on tullut viitisen kiloa sen jälkeen. Eli en mä edelleenkään mikään tonnikeiju ole ;)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 09:27"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 09:24"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 09:08"]
Lyhyt hame ja leggarit tai sortsit ja leggarit. Ehkä tiukka poolopaita tai ruudullinen paitapusero. Jalkaan conversen tossut jos olet rock-tyylinen tai sitten korkeakorkoiset nilkkurit. Jos on viileää niin laittaisin päälle vielä neuletakin. Ehkä joku huivi kaulaan vielä ja laukuksi kirjekuorimallinen kädessä pidettävä
[/quote]
Luitko aloitusta? :-D Tämä on ylipainoinen rouva, jolla ei ole edes farkkuja! Voi apua jos sellainen alkaa vetää jotain sortseja ja leggareita ja converseja jalkoihinsa niin ha ha. Tuskin tuntisi oloansa kovin mukavaksi. Ja voisi työkaverit hiukka ihmetellä kun Ritva tallustelisi tennareissaan Kaupunginteatterin aulaan...
[/quote]
Mistäs sä olet päätellyt että olen ylipainoinen? :O
t.ap
[/quote]
Jos ei kaapissa olevat vaatteet mahdu päälle, niin painoa on varmasti vähän liikaa. Paitsi jos olet säästänyt jotain farkkuja siitä asti kun olit 12-vuotias.