Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lastensuojelu pakottaa uraäidin luopumaan urastaan kun joku lasuttaa

Vierailija
23.08.2020 |

Perustellaan lapsen edulla ettei toimitusjohtajaäiti voi lähteä työmatkoille ulkomaille. Ei kelpaa että isovanhemmat hoitavat.

Yhteiskunta torppaa siis äitien mahdollisuudet uraan heti kun asiaa tarkastellaan lapsen edun kautta. Vaikka niin kovasti lässytetään miten ura ja äiteys on mahdollista. Ei ole kun sosiaalityöntekijät asiaa tarkastelevat.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle annettiin aika viikon varoitusajalla jolloin pitää tavata lastensuojelu konttorissaan ja puhua tilanteesta. Olin silloin työmatkalla ulkomailla. Ilmoitettiin että jos en tule paikalle avataan asiakkuus automaattisesti.

Vierailija
42/49 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä menossa joku "AV-palstan pöljimmät ketjut"-kilpailu?

Kyllä tällä pitäisi kymmenen parhaan joukkoon päästä. Ei sitten käy pienessä mielessäkään, että lapsella voi olla kaksi huoltajaa, ehkä jopa isä. Toisinaan useampiakin aivan virallisesti, vaikka sitten ne isovanhemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle annettiin aika viikon varoitusajalla jolloin pitää tavata lastensuojelu konttorissaan ja puhua tilanteesta. Olin silloin työmatkalla ulkomailla. Ilmoitettiin että jos en tule paikalle avataan asiakkuus automaattisesti.

Isäkö ei kelvannut konttoriin menijäksi?

Vierailija
44/49 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se lapsi ja isovanhemmat ole mukana siellä piilaaksossa?

Ja vastailepas kaikkiin muihinkin kysymyksiin kuten missä se isä on ja kauanko sun työmatkat kestää.

Tee isovanhemmista oheishuoltajia, niin loppuu napina samantien.

Vierailija
45/49 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin ihminen osaa tarkastella omaa tilannettaan subjektiivisesti.

Wtf?? Jokainenhan näkee oman tilanteen aina subjektiivisesti. Täysin objektiivinen tarkastelu on itseasiassa mahdotonta, joku vaan voi olla lähempänä sitä kuin toinen. Sinä kirjoituksestasi päätellen olet helkutin kaukana siitä kun edes väität jtn noin typerää.

Vierailija
46/49 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä 9 kk ikäinen. Ura menee jos jään kotiin. Niin on mainostettu että uran ja äitiyden voi yhdistää. Ranskassa 3 kk vanha voi mennä hoitoon.

Suomessa lapsen isä voi jäädä hoitovapaalle, kunnes lapsi täyttää 3 vuotta. Miten Ranskassa?

Vierailija
47/49 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun piti olla paikalla. Se etten ehdi tulkittiin niin etten välitä lapsen edusta. Mitään tärkeämpää ei voi ihmisellä olla kuin naurettavan lasun selvittäminen sosiaalityöntekijöiden kanssa Suomessa. Yrityksen miljoonakaupat ovat ihan mitättömiä juttuja verrattuna lasun setvimiseen, joka on tärkein asia.

Vierailija
48/49 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä niihin pitää molempien mennä. Jää huoli ellei molempia tavoiteta. Se jonka käytöksestä lasu on tehty vähintään paikalla.

Vierailija
49/49 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä 9 kk ikäinen. Ura menee jos jään kotiin. Niin on mainostettu että uran ja äitiyden voi yhdistää. Ranskassa 3 kk vanha voi mennä hoitoon.

Aiemmin sanoit ettet ole 7kk aikana matkustanut. Mutta siis 7kk sitten olit työmatkalla??? Lapsen ollessa 2kk?!