Ostin 4 kpl uusia verhoja ja nyt...
Keittiöni näyttää niiiin ihanalta. Koko takaovi ja ikkunat ovat ohuiden verhojen peitossa. Seuraavaksi uusitaan verhotangot, sitten ostetaan ruokapöydän tuolit, sitten ehkä joku lamppu. Sitten keittiö on valmis.
Kommentit (12)
No sitten vaan kuvia Facebookiin ja kehuja kalastelemaan.
Sitten kyllästyt tähän, ostat uudet ja taas uudet. Lopulta ymmärrät että pelkistetty on puhtautta ja harmoniaa etkä tarvitse verhoja ollenkaan. Olet vain menettänyt rahasi tälläiseen turhuuteen.
Kuulostaa kivalta.
On mukava kuulla positiivisia uutisia tämän ankean korona-arjen keskellä.
Kuulostaa kivalta! Jos joku asia tekee iloiseksi niin hyvä. Tuo ei ole keltään pois.
Ai että, minä inhoan sitä, kun suuressa ikkunassa on monta kapeaa verhoa. Saahan ne uutena asettumaan siihen ihan OK, mutta kun ovat muutaman kuukauden siinä roikkuneet, ovat aika säälittävän näköiset. Minusta isoon ikkunaan pitää laittaa niin leveät verhot, että kaksi verhoa riittää.
Minäkin ajattelin uusia olohuoneen verhot talveksi, nyt syksyn aikana.
Se on piristystä koko kotiin ja mielialaankin kun kaikki muu on niin täynnä vain ikäviä asioista tällä hetkellä.
Ja kun kotona vietetään paljon aikaa, koronahan rajoittaa kuitenkin liikkumista jonkin verran, tuntuu sitten kivalta ja viihtyisältä katsella mieluisia verhoja olohuoneen taustalla.
Hurjan jännä juttu. Joku osti verhot.
Olen ostanut meidän olohuoneeseen varmaan kahdeksat erilaiset verhot ja vaihtelen niitä silloin kuin huvittaa. Joihinkin on myös sopivan sävyiset sohvatyynyjen tyynyliinat ja torkkupeitot.
Joka ikinen kerta olen yllättynyt miten koko huoneen olotila muuttuu ja huoneesta tulee taas kuin uusi. Meillä on muuten hyvin neutraalit sävyt huonekaluissa, seinät ja katot ovat valkeat, lattia merbau-parkettia ja ikkunasta tulee kaunis vehreä maisema, joten verhot antavat hienot raamit kaikelle.
Onnittelut uudesta lookista, pienillä muutoksilla voi tosiaan saada ihan uuden näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Ai että, minä inhoan sitä, kun suuressa ikkunassa on monta kapeaa verhoa. Saahan ne uutena asettumaan siihen ihan OK, mutta kun ovat muutaman kuukauden siinä roikkuneet, ovat aika säälittävän näköiset. Minusta isoon ikkunaan pitää laittaa niin leveät verhot, että kaksi verhoa riittää.
Meillä ei peitetä ikkunoita millään, vaan verhot ovat sivussa. Verhotangotkin ovat vähän reilun metrin levyiset ja aikanaan laitoin verhot vain kaikua estämään. Olen siis tuo, jolla on ainakin kahdeksat erilaiset verhot olohuoneeseen.
Nyt verhoina on taustalta vaaleat ohuet verhot, jossa on kahden eri vihreän värisiä lehtikuvioita. Syksyllä laitan aika usein kauniin oranssit ohuet verhot, jouluksi tumman punaiset, talveksi vaikka valkoiset, keväällä ohuet vaaleanvihreät verhot jne. Tuohon sopii hyvin valmissivuverhojen mallit, joten vaihtoehtoja löytyy ja kun verhot säilyttää siististi, niin niitä ei tarvitse erikseen edes silittää. Meillä kuitenkin ikkunan takana näkyvä maisema on pääasiassa ja yksikään vieras ihminen ei niissä maisemissa kävele, joten näkymää ei tarvitse peittää.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kyllästyt tähän, ostat uudet ja taas uudet. Lopulta ymmärrät että pelkistetty on puhtautta ja harmoniaa etkä tarvitse verhoja ollenkaan. Olet vain menettänyt rahasi tälläiseen turhuuteen.
Höpsistä. Olet mielikuvitukseton ja niin tylsä, että porukka nukahtaa heti. :)
Up