Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iherb tilaajia paikalla?

Vierailija
23.08.2020 |

Tilasin iherbistä paketin. Posti veloittaa jonkun käsittely maksun, maksetaanko samalla ,jos pitää tehdä tulliselvitys?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, minkä käsittelymaksun? Minä olen kaikki maksut maksanut siinä tulliselvityksessä, mitään muuta maksuja ei ole ollut. Viimeksi tilasin iHerbistä kuukausi sitten.

Vierailija
2/22 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, minkä käsittelymaksun? Minä olen kaikki maksut maksanut siinä tulliselvityksessä, mitään muuta maksuja ei ole ollut. Viimeksi tilasin iHerbistä kuukausi sitten.

Jos ei tarvitse tehdä tulliselvitystä , niin pitää maksaa postin

Käsittely kulut, on muistaakseni €2.90

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa joku rölli tehdä tätä samaa aloitusta jatkuvasti. Olen nähnyt tämän täsmälleen saman aloituksen täällä ihan liian useasti, kuvittelin että tämä olisi jatkoa sille samalle mutta onkin uusi...

Miksi trollaat aiheella?

Vierailija
5/22 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan laadukkaita Solgar tai Skip vitamiineja kotimaisilta jälleenmyyjiltä niin verorahat jää Suomeen, iHerbin tuotteet vaikuttavat olevan usein sitä kauko-idän halpaa bulkkikamaa.

Vierailija
6/22 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostan laadukkaita Solgar tai Skip vitamiineja kotimaisilta jälleenmyyjiltä niin verorahat jää Suomeen, iHerbin tuotteet vaikuttavat olevan usein sitä kauko-idän halpaa bulkkikamaa.

Puolet halvempia, kuin Suomessa,

Vierailija
7/22 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin tilaan Iherbiltä ja valmistaja on tavallisesti amerikkalainen yhtiö. Siellä ei ole vara tehdä huonoa tuotetta, tai ovat heti oikeudessa.

Vierailija
8/22 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suomessa mitään valvontaa?

Vierailija
9/22 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin tilaan Iherbiltä ja valmistaja on tavallisesti amerikkalainen yhtiö. Siellä ei ole vara tehdä huonoa tuotetta, tai ovat heti oikeudessa.

Et ole todennäköisesti kuullut vitamiinien ja lisäravinteiden laatuluokista, suurin osa on sitä tavallista food grade laatuluokkaa, mutta esim Solgar ja Skip kuuluvat parempaan laatuluokkaan ja sisältö on 99 prosenttisesti sitä mitä luvataan, kun taas food grade luokassa tuo prosentti saa olla paljon pienempi.

Vierailija
10/22 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tarvitse tehdä tulliselvitystä , niin pitää maksaa postin

Käsittely kulut, on muistaakseni €2.90

Höpöhöpö-

Maksu koskee EU-alueen ulkopuolelta tai EU:n valmiste- ja arvonlisäveroalueen erityisalueilta saapuvia tavaralähetyksiä, jotka tarvitsevat tullausta, ja joihin kohdistuu tulli- tai muita vastaavia maksuja.

Käsittelymaksun hinta 2,90 € yksittäiseltä lähetykseltä.

https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/vastaanottaminen/tuontitullaus/kasi…

Vierailija
11/22 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltäkö tilaatte "yrttejä"?

Vierailija
12/22 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka valmistaja olisi purkin kyljessä amerikkalainen niin sisältö usein on tullut jostain kauko-idästä. Esimerkiksi kotimaisiksi mielletyt Fast ja Leader käyttävät pääsääntöisesti halpoja kauko-idän tms. raaka-aineita ja esim Fitfarmin D-vitamiini tuli Liettuasta. Lisäravinnebisnes on usein likasta peliä jossa asiakkaan terveys usein jää sivuseikaksi.

Vierailija
13/22 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostan Solgarin iherbistä, jossa se maksaa alle puolet Suomen hinnoista.

Vierailija
14/22 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ostan Solgarin iherbistä, jossa se maksaa alle puolet Suomen hinnoista.

Sama täällä. Itsekin olen tykännyt Solgarin tuotteista, mutta ei ole varaa ostaa niitä Suomen hinnoilla.

Valitettavasti Solgarin MSM:ää ei enää ole iHerbistä saanut, mutta esimerkkinä, 120 pilleriä maksoi iHerbissä 12 euroa. 60 pillerin purkki maksaa Suomessa 21 euroa.

Vierailija
15/22 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitappa linkkejä vertailun vuoksi jos pitää paikkansa.

Vierailija
16/22 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä tuo MSM-esimerkki.

https://fi.iherb.com/pr/solgar-msm-methylsulfonylmethane-1000-mg-120-ta…

https://www.yliopistonapteekki.fi/solgar-msm-1000-mg-tabl-60-kpl-61403…

(Harmillista kyllä, ovat olleet keväästä asti "out of stock" iHerbissä. Paras MSM, mitä olen kokeillut.)

-14

Vierailija
17/22 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Msm ja eteerisiä öljyjä tulee tilailtua. Öljyt varsinkin paljon edullisempia ja laadukkaampi kuin täällä

Vierailija
18/22 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä tuo MSM-esimerkki.

https://fi.iherb.com/pr/solgar-msm-methylsulfonylmethane-1000-mg-120-ta…

https://www.yliopistonapteekki.fi/solgar-msm-1000-mg-tabl-60-kpl-61403…

(Harmillista kyllä, ovat olleet keväästä asti "out of stock" iHerbissä. Paras MSM, mitä olen kokeillut.)

-14

Yksi tuote ei vielä ihan kaikkea kerro ja Yliopistonapteekki ei taida olla se kaikkein halvin vaihtoehto. :)

Vierailija
19/22 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Solgarin omega 3 puhdas käsittelemätön lohiöljy Suomessa 47€ 60 kapselia.

iHerbissä 27 euroa.

Vierailija
20/22 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Solgarin omega 3 puhdas käsittelemätön lohiöljy Suomessa 47€ 60 kapselia.

iHerbissä 27 euroa.

Melko iso ero hinnassa jos ei halvemmalla Suomesta löydy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan