Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku kiva nainen kertoa ihan oikeasti yhden jutun

Vierailija
23.08.2020 |

Eli miten pääsee siihen tilanteeseen, että nainen haluaa seksiä minun kanssani. Kiitos jo etukäteen avustanne.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Jos nainen on ihastunut tai jopa rakastunut sinuun, hän haluaa jossain vaiheessa seksiä kanssasi.

Keneen naiset sitten rakastuvat, on yksilöllistä. Taitaa olla niitä Luonnon suuria salaisuuksia.

Kyllä ja ei.

Tämä on asia josta naiset kertovat vain yhden puolen totuudesta.

Se mitä naiset eivät kerro, on edellytykset jotta mies voisi olla kenenkään naisen silmissä puoleensavetävä. ns. kemia on se mikä ratkaisee kuka näistä potentiaalisesti kiinnostuneista naisista pitää ap:sta.

Ellei kiinnostuneita ole ollut ainuttakaan, ei ratkaisu ole kemia ja Sen Oikean löytäminen. Ratkaisu ei ole myöskään se kuinka olla hyvä aviomies tai luotettava poikaystävä, koska ap ei pääse siihen vaiheeseen.

Miksi naiset puhuvat kemiasta ja ns. aviomiesominaisuuksista, mutta ei vetovoimasta? Siksi koska vetovoiman ratkaisevat asiat kuten pituus, komeus, raamikkuus, amatala ääni (geneettisiä ominaisuuksia), korkea status miesten joukossa, johtajaominaisuuksista viestivä luonne, dominoiva seksuaalisuus, pelimiestaidot, jne. ts. ratkaisevat asiat ovat pinnallisia ja sellaisia joissa kaikkien naisten maku on sama. Siksi niistä ei haluta puhua.

Avauksen voisi muotoilla uusiksi seuraavasti:

Nainen, voitko koskaan kuvitella haluavasti irtoseksiä miehen kanssa? Jos kyllä, millaisen toivoisit tämän miehen olevan ulkonäöltään ja käytökseltään?

Vastauksessa mainitut asiat ovat se mitä ap:lta puuttuu.

Sinä luennoit irtoseksistä, mutta jos nyt ensin saadaan ap:n vastaus kysymykseen, etsiikö hän irtoseksiä vai parisuhdetta.

Vastaan sinulle: ei, en koskaan ole haaveillut irtoseksistä kenenkään kanssa. Se aiheuttaa lähinnä puistatusta.

Äläs nyt. 121212 on sellainen naisten sielunmaiseman asiantuntia että äkkiäkös hän vastaa siihen miten saa irtiseksiä ja miten saa parisuhteen.

Eikö vain 121212?

Vierailija
22/29 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Jos nainen on ihastunut tai jopa rakastunut sinuun, hän haluaa jossain vaiheessa seksiä kanssasi.

Keneen naiset sitten rakastuvat, on yksilöllistä. Taitaa olla niitä Luonnon suuria salaisuuksia.

Kyllä ja ei.

Tämä on asia josta naiset kertovat vain yhden puolen totuudesta.

Se mitä naiset eivät kerro, on edellytykset jotta mies voisi olla kenenkään naisen silmissä puoleensavetävä. ns. kemia on se mikä ratkaisee kuka näistä potentiaalisesti kiinnostuneista naisista pitää ap:sta.

Ellei kiinnostuneita ole ollut ainuttakaan, ei ratkaisu ole kemia ja Sen Oikean löytäminen. Ratkaisu ei ole myöskään se kuinka olla hyvä aviomies tai luotettava poikaystävä, koska ap ei pääse siihen vaiheeseen.

Miksi naiset puhuvat kemiasta ja ns. aviomiesominaisuuksista, mutta ei vetovoimasta? Siksi koska vetovoiman ratkaisevat asiat kuten pituus, komeus, raamikkuus, amatala ääni (geneettisiä ominaisuuksia), korkea status miesten joukossa, johtajaominaisuuksista viestivä luonne, dominoiva seksuaalisuus, pelimiestaidot, jne. ts. ratkaisevat asiat ovat pinnallisia ja sellaisia joissa kaikkien naisten maku on sama. Siksi niistä ei haluta puhua.

Avauksen voisi muotoilla uusiksi seuraavasti:

Nainen, voitko koskaan kuvitella haluavasti irtoseksiä miehen kanssa? Jos kyllä, millaisen toivoisit tämän miehen olevan ulkonäöltään ja käytökseltään?

Vastauksessa mainitut asiat ovat se mitä ap:lta puuttuu.

Mä luulen, että sä et tunne hirveästi ihmisiä.

Ensinnäkin, se on tosi paljon persoonasta kiinni, haluaako yhden illan suhteita vai ei. Esim. minä en ole koskaan niistä innostunut. Kerran olen yhden kaverin kanssa touhaillut jotain, ja hän on suunnilleen tuon kaiken vastakohta, mistä puhuit (vähän sellainen naismaisesti elehtivä ja aika outo, kaikella rakkaudella).

Myöskään ne keskenään yhden illan juttuja harrastavat eivät ole mitään kauniita ja rohkeita. Kun kaksi samassa mielentilassa olevaa ihmistä kohtaa, niin siinä se.

Sä oot ehkä muodostanut mielipiteesi joidenkin pelimiesjuttujen perusteella. Oikea elämä on ihan erilaista, siinä kaikki eivät ole koneita, kauniita ja seksikkäitä, vaan tavallisia ja outoja omalla tavallaan.

No niinpä. Kaksi kertaa elämässäni olen yhden illan juttuun päätynyt, toisen kanssa panin ja toisen kanssa sitten kuitenkaan en kun päästiin asunnolle, oltiin liian humalassa ja fiilikset meni matkalla laskuhumalan puolelle jne. Kumpikaan ei ollut mikään adonis, kaukana siitä, ja määräävin tekijä oli se että satuttiin samaan paikkaan samaan aikaan. Mitä makuja kummallakaan noista miehistä ei ollut parisuhteeseen mun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan vaan kuva ja teksti että haen vaimoa. Nyt on vaimo ja pari lastakin.

Vierailija
24/29 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helposti voin kertoa. Olemalla hyväkäytöksinen, hyväluonteinen, ystävällinen, mielenkiintoinen, kivan näköinen, rehellinen ja aktiivinen, joka vei suhdetta seksuaaliseen suuntaan.

Vierailija
25/29 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä onkin mielenkiintoinen ketju. Sekä naisia että miehiä on hyvin erilaisia. Varmasti löytyy sekä pelimiesteorialla toimivia naisia, että puhtaasti luonnetta etsiviä naisia.

Sen verran kuitenkin uskon tuohon pelimiesteoriaan että jos omaa pelkän luotettavuuden ja hyvän aviomies materiaalin, niin ei ole kovin helppoa päästä edes sellaiseen tilanteeseen, että niitä ominaisuuksia pääsisi esittelemään. Jokainen...toistan... jokainen mies ja nainen kuitenkin ensin arvioi ulkonäköä ja se ratkaisee pääseekö edes jutuissa niin pitälke että tutustuisi.

Pelimiehille seuran löytäminen ei useinkaan ole vaikeaa ja he itse ovat usein kyvyttömiä vakavampaan suhteeseen ja naiset pettyy ja sydän särkyy.

Luotettaville miehille kemioiden kohtaaminen olisi iso onni, muissa tapauksissa heidän on etsittävä seuransa kaveripiiristä, harrastuksista, töistä tai vaikkapa lastensa kaverien eronneista vanhemmista. Sellaisista paikoista jossa tutustuminen tulee muuta kautta kuin parisuhde hakuisuuden kautta.

Se minua kuitenkin ihmetyttää miksi näiden asioiden rationalisointi suututtaa niin paljon osaa naisista. Onko syy se että odotetaan elokuvarakkautta ja prinssiä valkoisella orilla ja seuran löytämisen elementtien tunnistaminen uhkaa romahduttaa tämän illuusion? Vai onko syy vain siinä että naiset pelkää manipulointia näillä keinoin, mitä eittämättä seuraahakevat miehet varmasti hyväksikäyttävät.

Se mikä kuitenkin on varmaa ettei 90% naisista kykene millään tavalla samaistumaan ap:n ongelmaan sillä heitä lähestytään enemmän kuin he toivovat, eivätkä joudu vastaavien haasteiden eteen jos vähänkään uskaltavat elää.

Yhtä lailla miehet ei välttämättä osaa samaistua keski-ikää lähestyvien naisten soiton odotteluun kun numero on jaettu jollekkin baari tuttavuudelle parisuhteen alun toivossa.

Vierailija
26/29 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa että joku vielä jaksaa kirjoittaa noita ”pelimies” juttuja tänne. Kannattaa katsoa MS Romantica Areenasta ja sitten katsoa peiliin, niin unohtuu ”pelimies” jutut.

Ne kerrat kun on päätynyt panemaan tuntematonta, niin ei siinä ole ollut mitään ihmeellistä. (Itse en koskaan tee aloitetta) Nainen tulee baarissa ja sanoo: Haluaisitko joskus lähteä kahville? Tai vielä suorempaan: Saanko pussata? (Pari kertaa on käynyt niin ettei ole edes kysytty lupaa vaan aivan yllättäen vaan pussattu). Tai sitten vaan: Löhdetäänkö panemaan?

Kaikki tapaukset ovat johtaneet erittäin hyvään ja intohimoisen seksiin, enkä muista yhdenkään naisen nimeä ja hekään tuskin minun.

Jos nopeimmillaan ollaan päädytty panemaan alle tunnin sisällä tapaamisesta, niin ei siinä mitään suuria tunteita haeta tai kysellä ammattia tai pankkitilin saldoa.

Enkä todellakaan ole mikään (perinteinen) alfa mies vaan sellainen joka nauraa ”alfojen” pullistelulle. Vaikka on jo ikää +40, mahaakin alkaa olla eikä partaakaan oikein jaksa leikata, niin ei se hirveästi näytä haittaavan.

MUTTA! Pari perusasiaa pitää olla kunnossa: Älä ole kusipää. Äläkä ole liian kännissä.

Koska olen perusluonteeltani kohtelias ja mukava, niin yksikään nainen ei ole kadonnut sen jälkeen jos on keskustelun alottanut. Mutta olen käsittänyt että aika moni mies ei osaa käyttäytyä.

Kännisiä taas ei jaksa kukaan. Itsekin olen antanut pakit liian kännisille naisille vaikka olisivat kuinka vonganneet. Mutta pakko sanoa: Ymmärrän täysin että naiset ovat täysin kyllästyneet kännisiin vonkaajiin. Sen sijaan känninen nainen joka vonkaa on lähinnä huvittava ja olen super-kohtelias pakkeja antaessa.

Ei kyllä voi yleistää, sillä nyt aikuisena olen ymmärtänyt että olen joidenkin naisten mielestä ”tosi söpö”. Jos olisin sisäistänyt sen 25 vuotta sitten, niin ehkä minustakin olisi tullut kusipää. Onneksi niin ei käynyt.

Vierailija
27/29 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko siis irtoseksiä vai parisuhteen?

Lue aloitus uudestaan. Vai etkö osaa lukea?

Vierailija
28/29 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan helposti voin kertoa. Olemalla hyväkäytöksinen, hyväluonteinen, ystävällinen, mielenkiintoinen, kivan näköinen, rehellinen ja aktiivinen, joka vei suhdetta seksuaaliseen suuntaan.

Lihavoituina ominaisuudet joita ap:lta puuttuu.

Vierailija
29/29 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä onkin mielenkiintoinen ketju. Sekä naisia että miehiä on hyvin erilaisia. Varmasti löytyy sekä pelimiesteorialla toimivia naisia, että puhtaasti luonnetta etsiviä naisia.

Sen verran kuitenkin uskon tuohon pelimiesteoriaan että jos omaa pelkän luotettavuuden ja hyvän aviomies materiaalin, niin ei ole kovin helppoa päästä edes sellaiseen tilanteeseen, että niitä ominaisuuksia pääsisi esittelemään. Jokainen...toistan... jokainen mies ja nainen kuitenkin ensin arvioi ulkonäköä ja se ratkaisee pääseekö edes jutuissa niin pitälke että tutustuisi.

Pelimiehille seuran löytäminen ei useinkaan ole vaikeaa ja he itse ovat usein kyvyttömiä vakavampaan suhteeseen ja naiset pettyy ja sydän särkyy.

Luotettaville miehille kemioiden kohtaaminen olisi iso onni, muissa tapauksissa heidän on etsittävä seuransa kaveripiiristä, harrastuksista, töistä tai vaikkapa lastensa kaverien eronneista vanhemmista. Sellaisista paikoista jossa tutustuminen tulee muuta kautta kuin parisuhde hakuisuuden kautta.

Se minua kuitenkin ihmetyttää miksi näiden asioiden rationalisointi suututtaa niin paljon osaa naisista. Onko syy se että odotetaan elokuvarakkautta ja prinssiä valkoisella orilla ja seuran löytämisen elementtien tunnistaminen uhkaa romahduttaa tämän illuusion? Vai onko syy vain siinä että naiset pelkää manipulointia näillä keinoin, mitä eittämättä seuraahakevat miehet varmasti hyväksikäyttävät.

Se mikä kuitenkin on varmaa ettei 90% naisista kykene millään tavalla samaistumaan ap:n ongelmaan sillä heitä lähestytään enemmän kuin he toivovat, eivätkä joudu vastaavien haasteiden eteen jos vähänkään uskaltavat elää.

Yhtä lailla miehet ei välttämättä osaa samaistua keski-ikää lähestyvien naisten soiton odotteluun kun numero on jaettu jollekkin baari tuttavuudelle parisuhteen alun toivossa.

Naiset eivät osaa samaistua miesten tilanteeseen koska heille seksuaalisen kiinnostuksen saaminen on itsestäänselvyys. Ainoa haaste on löytää parisuhdemies joka on halukas vakiintumaan ja kiinnostunut juuri tästä naisesta.

Miehille tyypillinen haaste on päästä tilanteeseen jossa aletaan katsoa olisiko mies parisuhdeainesta. Yleensä siihen vaaditaan ainakin jonkin verran seksuaalista kiinnostusta. Tasot katsotaan aina alitajuisesti ensin - vasta sen jälkeen kemiat, yhteensopivuus ja aviomiesominaisuudet kuten rehellisyys ja luotettavuus. Naiset usein vetoavat siihen kuinka tietty komea mies ei kiinnostanut, unohtaen että mies joka kiinnosti oli komea. Komeus siis oli ehdoton mutta ei yksistään riittävä edellytys ihastumiselle.

Jos halutaan vain seksiä, tarvitaan enemmän seksuaalista kiinnostusta koska kuvioissa ei ole mukana naisen muita tarpeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi