Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko teillä yksinasuvat menee kuukaudessa rahaa ruokaan?

Vierailija
23.08.2020 |

Jos ei sen kummemmin pihistele, syö ihan normaalia sekaruokaa, ruuat tyyliin kastiketta ja perunaa, laatikoita, joskus keittoa, perussalaatteja? Jos ei leivo, ei käytä paljoa eineksiä/valmisruokia?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 250€/kk sisältäen ruuan lisäksi muut taloustarvikkeet, kuten pesuaineet ja hygieniatuotteet.

Vierailija
2/36 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

250e kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

200-250e pelkkään ruokaan

Vierailija
4/36 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 200 kaikkiin pt-ostoksiin.

Vierailija
5/36 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 150-200e. Riippuu varastoista. Ainahan sitä kuivamuonaa ja säilykkeitä on edellisiltä kuukausilta tallessa, joskus käyttää niitä enemmän.

Nyt myös loppuvuoden käyttää enemmän marjoja, joita on poiminut itse. Säästää sen lähes 8e /kg mitä muten menisi mustikkaan kaupasta, kun pakastin on täynnä omaa mustikkaa. Siinä säästää tulevina kuukausina.

Vierailija
6/36 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mitä menee pelkästään omaan ruokaan kun ruokin 2 kissaa ja viikottain lapsien perheitä 3-10henkeä, noin 600-700€ on mennyt vessapaperin tms kanssa nyt kesäkuukausina.

Vierailija
7/36 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee n. 90€, olen tosi pienikokoinen (156cm/45kg) ja tulen täyteen puolikkaastakin lautasesta (= syön samasta ruoka-annoksesta usein monta päivää). Toisaalta syön myös aika kasvispainoitteisesti ja usein korvaan lihan pavuilla tai linsseillä, joten siinäkin säästyy rahaa.

Vierailija
8/36 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

160-200 e

Vierailija
9/36 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee aika paljon ruokaan yms muihin taloustarvikkeisiin rahaa kuukaudessa, olen laiska katsomaan hintoja enkä juokse tarjousten perässä.

Joku 300e-400e menee siis rahaa kuukaudessa ruokiin.

Vierailija
10/36 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee n. 90€, olen tosi pienikokoinen (156cm/45kg) ja tulen täyteen puolikkaastakin lautasesta (= syön samasta ruoka-annoksesta usein monta päivää). Toisaalta syön myös aika kasvispainoitteisesti ja usein korvaan lihan pavuilla tai linsseillä, joten siinäkin säästyy rahaa.

Ihana, miehet rakastavat kaltaisiasi siroja taskuraketteja.

10/10 nainen, ihan pelkästään noilla spekseillä. Karu fakta kaikille isommille naisille.

Vierailija
11/36 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 600. En pihistele, vaan ostan mitä huvittaa, kuten sisäfilettä. Pihistelemällä voisi päästä pariin sataan, mutta minne mä rahoja säästän. Emmä niitä hautaan mukaan saa.

Vierailija
12/36 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ehkä 100-150? Varmasti summa elää. Paljon tulee syötyä kananmunia, kanaa ja lihaa, rahkaa, marjoja,  pakastevihanneksia, hiutaleita... :) Kahvi todella tärkeä, jos mukaan lasketaan!

Vierailija
13/36 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana, miehet rakastavat kaltaisiasi siroja taskuraketteja.

10/10 nainen, ihan pelkästään noilla spekseillä. Karu fakta kaikille isommille naisille.

Karu fakta varmaan sinulle, mutta harva nainen haluaa tulla kohdelluksi palana lihaa, isona tai pienenä palana.

Vierailija
14/36 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

150-250e, riippuu miten paljon on suunnitellut syömistä, mennyt tarjousten perässä ja jaksanut tehdä ruokaa.

Vierailija
15/36 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

200-250 eur, tuohon 200 euroon joutuu jonkun verran katselemaan tarjouksia.

Vierailija
16/36 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon viinat yleensä 30e ja ruuat 20e.

Vierailija
17/36 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 135 euroa useamman kuukauden tarkastelun tuloksena. Teen aika yksinkertaista ruokaa, syön vähän lihaa, enkä osta kalliita aineksia. Kaikki mausteet, maustekastikkeet, perusjutut löytyy jo eli niihin ei mene rahaa. Tällä viikolla tein mm. makaronilaatikon, kasvishöystöä, uuniperunoita, munakokkelia.

Jos en ota eväitä töihin, niin tuohon menee ekstra 60 euroa. Tätä yritän vähentää :(

Vierailija
18/36 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ruokaraha kiertää pitkälti maatalouskaupan kautta, koska itse kasvatan ison osan ruoastani ja maatalouskaupasta ostan ruokaani varten rehuja, kuivikkeita, siemeniä, lannoitteita, multaa jne.

Mutta jos ajatellaan nyt sitten ihan vaan sitä ruokakauppaa ja siihen menevää rahaa niin puhutaan parista kympistä kuukaudessa.

Vierailija
19/36 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusruokiin 0 €, haen ruoka-avusta joka viikko satsin. Herkkuihin joita ei saa ilmaiseksi parikymppiä

20/36 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ruokaraha kiertää pitkälti maatalouskaupan kautta, koska itse kasvatan ison osan ruoastani ja maatalouskaupasta ostan ruokaani varten rehuja, kuivikkeita, siemeniä, lannoitteita, multaa jne.

Mutta jos ajatellaan nyt sitten ihan vaan sitä ruokakauppaa ja siihen menevää rahaa niin puhutaan parista kympistä kuukaudessa.

Ihailtavaa! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi