Kohta tsipsahtaa auki päivän ensimmäinen kaljatölkki
36 koffin laadukasta sihijuomaa aion kitata tänään. Ja sitten on vielä mehukattipöntöllinen kotiviiniä. Nam!
Kommentit (18)
Sinulla taitaa olla ongelma. En tarkoita alkoholiongelmaa, vaan lapsellisuutta. Et varmaan lainkaan tajua, kuinka kakaramainen tämä avauksesi on.
Tosi juopot ryyppäävät ihan omaan tahtiin ilman, että sitä tarvitsee missään mammapalstoilla mainostaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla taitaa olla ongelma. En tarkoita alkoholiongelmaa, vaan lapsellisuutta. Et varmaan lainkaan tajua, kuinka kakaramainen tämä avauksesi on.
Tosi juopot ryyppäävät ihan omaan tahtiin ilman, että sitä tarvitsee missään mammapalstoilla mainostaa.
Vaikuttaa pikemminkin siltä, että lapsellisuuteni on ongelma sinulle. Nollaa sinäkin välillä. Ap
Valehtelet. Olet jo juonut melkein heti noustuasi saatoit tehdä jotain sitten jo korkkasit luultavasti 9-10 aikoihin- Erikoinen tuo juopon tarve valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet. Olet jo juonut melkein heti noustuasi saatoit tehdä jotain sitten jo korkkasit luultavasti 9-10 aikoihin- Erikoinen tuo juopon tarve valehdella.
En todellakaan ole. Pilveä kyllä olen lussuttanut jo parin tunnin ajan. Ap
Olutta, hyi saatana! Minä tempaisin aamuateriaksi pikkupullon Leijonaa.
Ja jääkaapissa odottelee kaksi 70 cl:n pulloa samaa herkkua. Lounaaksi.
Emma K. kirjoitti:
Olutta, hyi saatana! Minä tempaisin aamuateriaksi pikkupullon Leijonaa.
Ja jääkaapissa odottelee kaksi 70 cl:n pulloa samaa herkkua. Lounaaksi.
En pysty itse vetämään tiukkoja, kun aion samaan aikaan poltella inkkarítupakkaa. Menee liian helposti överiksi jäykkien kanssa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Joko lorisee mehukatista?
Ei vielä, mutya puolet kaljoista on mennyt jo. Ap
Menisit töihin niin kuin muutkin ihmiset!
Vierailija kirjoitti:
Menisit töihin niin kuin muutkin ihmiset!
Vasta kun työaikanakin saa ryypätä! Ap
Vierailija kirjoitti:
Yleisen pahennuksen aiheuttaminen on aina mukavaa hommaa.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä mukavalta!
mulla sihahti pirkka auki.so happy! T.n 58 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulla sihahti pirkka auki.so happy! T.n 58 v
Arvostan. Ap
Kaljatölkian aukaisemisesta ei kuulu tsipsahdus vaan roksahdus. Kuuntele tarkkaan: Rrrrochs....sssshhh...buli buli buli buli...glunch glunch....kossshhhh...äääääh....räyhk...huoh.
Semmoista äänimaisemaa syntyy tissuittelusta
Juopot ryyppää, kunnon ihmiset tissuttelee
Vielä huomiseen pitää kituuttaa. Sitten voi alkaa juomaan vaikka mielummin polttelisin.