Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~clomistit vko29~

17.07.2006 |

Aloittelen tässä uutta pinoa clomisteillekin. Toiv. keskustelu tästä vilkastuu ja plussauutisia kuuluisi pian!

[size=4][color=EE1289]Kuumeilevat clomistit

[size=2][color=EE1289]LiisaM [size=2][color=#000000]Ikä 38v. Meillä on yksi clomialkuinen lapsi -04. Toisen yritys ja clomit aloitettu 08/2005. Sitten oli parin kuukauden tauko ja nyt 4. kierto clomeilla. Parissa kierrossa on ollut myös Pregnyl muniksen irroittamiseksi.

[size=2][color=EE1289]Hanna [size=2][color=#000000]Yritys aloitettu 06/04 ja clomit aloitettu 01/06. Yhtään lasta ei ennestään ole. Itse olen 23v. ja mieheni 30v. Tauolla clomeista 05/06 alkaen.

[size=2][color=EE1289]Adette [size=2][color=#000000]Minä vuosimallia-79 ja avopuoliso vm-80 ja esikoista yritetään. Yritys aloitettu syyskuussa 2005 ja terolutit aloitettu tammikuussa 2006 säännöllistämään kiertoa, clomit aloitettu 04/06 + terot.

[size=2][color=EE1289]Irmeli72 [size=2][color=#000000]Terolutit käyttöön 04/06? Näillä eväillä yritämme muutaman kuukauden minkä jälkeen (oletan) aloitan clomit. Kotona on jo kaksi suloistakin suloisempaa clomi poikaa (6 ja 3,5v.) ja kolmatta toivotaan kovasti.

[size=2][color=EE1289]omppu03 [size=2][color=#000000]Oma ikä ja miehen myös hieman yli 30v. kolme lasta ennestään jotka saaneet alkunsa luomuna. Neljättä yritetty 09/05 lähtien, joulun aikaan todettu pco, jolloin clomit käyttöön.

[size=2][color=EE1289]Sätky [size=2][color=#000000]Ikä 31v. Yritys aloitettu 06/05, clomit 03/06 (+luget 01/06). Ennestään yksi clomi-lapsi, syntynyt 12/03 jouluaattona.

[size=2][color=EE1289]Kaipuu [size=2][color=#000000]Ikä 40+. Clomit aloitettu 16.2.06. Aiemmin käytössä vuosia sitten n. 1/2 v. Vauvaa toivottu enemmän ja vähemmän alkuvuodesta 1994 asti. Ennestään kaksi aikuista lasta. Terolutien avustuksella alkunsa saaneet. Tauolla clomeista.

[size=2][color=EE1289]pömppö79 [size=2][color=#000000]Minä ja miehemme vm. 79, yksi lapsi entuudestaan -03, pikkukakkosta yritetty 04/04 -> (välissä kaksi km). Nyt siis eka clomikierto meneillään.

[size=2][color=EE1289]Henkaripuustin [size=2][color=#000000]Eli tämän nimimerkin taakse " kätkeytyy" 22-vuotias ensimmäistä kovasti halaja nainen ja mies löytyy vm-81. Ehkäisy jätetty 12/04 ja tähän reiluun vuoteen mahtuu yksi keskenmeno 2/06 RV 9+3. Nyt sitten takana eka clomiavusteinen kierto.

[size=2][color=EE1289]SaaraMatias [size=2][color=#000000]Elikkäs olen 28v. mies 32v ja yksi poika 05/05(clomiraskaus). Pco on todettu 10/03. Clomit aloitettu 04/06. Pikkukakkosta kuumeillaan.

[size=2][color=EE1289]Senniina [size=2][color=#000000]37v. mies 32v. mulla 12/99 syntynyt poika 1.clomikierrosta. Miehellä ennestään 2 lasta. Viimeiset pillerit olen syönyt -93. Clomit aloitettu 01/06, yritystä viime syksystä. Vikaa ei ole löydetty. Päässä varmaan=)

[size=2][color=EE1289]Giiga-82 [size=2][color=#000000]Olen 23v ja mies 25v, ja kuumeillaan pikkukakkosta. Eka sai alkunsa ekasta clomikierrosta -03 ja nyt yritys aloitettu tavallaan vuoden alusta. 04/06 yritys aloitettu kunnolla.

[size=2][color=EE1289]Helinä_1983 [size=2][color=#000000]22v. ja mies 24v. ennestään yksi " luomulapsi" tyttö 07/04. Todettu lievä hormonihäiriö, clomit ja terolutit aloitetaan todennäköisesti 05/06. Toista yritetty lähes vuosi.

[size=2][color=EE1289]RuuPikkuinen [size=2][color=#000000]Olen vm78 mies vm76, yritys aloitettu 01/06. Kierrot huitelevat hurjissa lukemissa ilman proveraa. Clomit aloitettu 05/06.

[size=2][color=EE1289]niad [size=2][color=#000000]28v, mies 29v. Kaksi clomilasta, poika 8/03 ja tyttö 9/05, tärpänneet molemmat ekasta kierrosta!

Kierrot aina olleet pitkiä, lievä pco, clomit aloitettu 06/06.

[size=2][color=EE1289]Levinia [size=2][color=#000000]Levinia, vm69, neljän tytön äiti ulkomailta! Yritys aloitettu viitosesta 2/06; jonka jälkeen tuulimuna ja km. Clomeja söin kierron verran huhti-toukokuussa ennen +. Uutta alkua yritetään kesän jälkeen eli syyskuun puolesta välistä!!

[size=2][color=EE1289]Plussanneet clomistit

[size=2][color=EE1289]Severon [size=2][color=#000000]la 10.10.06

[size=2][color=EE1289]pipu-77 [size=2][color=#000000]la 13.11.06

[size=2][color=EE1289]Kanelisokeri [size=2][color=#000000] la 19.11.06

[size=2][color=EE1289]Viliweera [size=2][color=#000000]la 30.11.06

[size=2][color=EE1289]marrasmamma [size=2][color=#000000]la 7.12.06

[size=2][color=EE1289]Olvi [size=2][color=#000000]la 21.12.06

[size=2][color=EE1289]StayAtHomeMom [size=2][color=#000000]la 31.12 .06

[size=2][color=EE1289]yöö [size=2][color=#000000]la 14.01.07

[size=2][color=EE1289]Ulriina

[size=2][color=EE1289]Elora

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken soittelin naistenpol. hoitojalta kysyin et olisiko mahdollista saada jotain lääkettä mikä pidentäisi sitä luteaalivaihetta kun viime kierrossakin se oli vain 9pv ja eikös se ole liian lyhyt. Lugesteronista kysyin mut sanoi ettei sitä käytetä ja että clomien pitäisi kyllä auttaa myös siihen vaivaan, mutta kyllä mulla clomien kanssa oli sama juttu et luteealivaihe oli vain siinä 9pv paikkeilla.

Täytyy sitten vain odotella syyskuuhun, että pääsen seuraavan kerran lääkärille ja kysyä häneltä sitten siitä lisää. Tuntuu vain siltä et menee clomit hukkaan jos kyse on liian hyestä luteaalista, jos mahdollisuudet on sitten huonot.

Ei kyllä viissis oikein yksityisellekään mennä kun lomakin loppuu pian eikä viitsisi heti ruveta tahtomaan vapaata töistä.

Hoitaja sanoi että on ollut sellaisiakin tapauksia että ssg jälkeen on tullut raskaaksi ilman mitään hoitoja, et se saattaa hieman auttaa asiaa. Täytyy varmaan toivoa sormet, varpaat ja kaikki mahdolliset paikat ristissä että niin kävisi myös minun tapauksessa :)

Eilen tikuttelin ja viiva alkoi jo olla vahvistumaan päin, mutta liman tulo oli kyllä enimmillään jo pari päivää sitten. Täytyy varmaan käydä samantien tikuttamassa tälle päivälle, ammulla olin niin väsynyt vessassa käydessä että en viitsinyt kaivaa tikkuja esiin kun piti äkkiä päästä takaisin nukkumaan.

Täytyy tästä lähteä autoa puunaamaan, ettei sit tarvitse likaisella autolla lähteä reissuun, ei millään jaksaisi mutta pakko kait se on.

Plussatuuli kaikille ja aurinkoista kesäpäivää!

Vierailija
2/35 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tuohon luteaalivaiheen pituuteen kyllä sanoa. 14 on kai se " normaali" , mutta mikä sitten on riittävä, niin en tiiä. Mullahan kierto lyheni clomien kanssa. Lh-plussa tuli siinä kp14 ja kierto oli 26-28. En usko mulla ongelman olevan kuitenkaan siinä, että luteaalivaihe olisi liian lyhyt. Pikemminkin siinä, että hedelmöittymistä ei tapahdu ollenkaan, munikset ovat niin surkeita tai sitten meidän solut ei vaan sovi yhteen, mikä olis se kauhein ja pelottavin vaihtoehto...

Mä myös odottelen seuraavaa lääkäriaikaa. En ole sitä vielä varannut. Oottelen seuraavat menkat ja soittelen aikaa sitten elokuulle. Onneksi mun lääkärille pääsee niin nopeesti. On siis yksityinen. Olen vähän kahden vaiheilla noitten clomien kanssa, että aloitanko niitä enää vai en. Ei niistä tähän mennessä ole tullut kuin paha mieli. Totta on tietysti se, että odotukset clomien suhteen oli tosi korkeella, koska esikoisen sain ekasta clomikierrosta. Korkeeltahan sitä tippui, kun tajusi ettei ne enää autakaan.

En ole nyt tikutellut, mutta huomasin silloin clomeja syödessäni, että ovisplussa tuli limojen jälkeen. Jossain luki, että ovis on ohi, kun limantulo loppuu. Mun kohdalla se ei ainakaan ollut niin.

Nyt vaan toivon, että täti tulis ajallaan eikä pitäis sellasessa piinassa, kuten viime kuussa (35 pv:n kierto...) Aikasintaan tätsy tulee sunnuntaina, takarajaa en tiiä, mutta elokuun eka viikolla viimeistään.

Ovisonnea ja tsemppiä autonpuunaukseen Hannalle. Toiv. ssg toisi iloisen yllätyksen!

Missäs muut clomistit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten ensimmäisen clomikierron clomit popsittu ja kovasti odottelen ensi viikonloppua jolloin voin ruveta tikuttelemaan. Oviksen pitäisi tulla vklna - ma-ti, jos clomit on auttanut asiaa.

Viikonloppuna päästään miehen kanssa viettämään laatuaikaa kun pojat menee mummolaan. Siitä on aikaa kun ollaan oltu ihan kahdestaan... osaakohan sitä enää jutellakkaan mistään mikä ei liity lapsiin :o)?

Olo on yllättävän hyvä, jotenkin ajattelin että saisin kaikki mahdolliset sivuoireet mutta ei tullut kuin pientä ärtymystä eli raivari päivässä :o), tiedä sitten oliko edes clomien aiheuttamaa??

Nooh, eespäin sano mummo kun vaarilla pöytää pyyhki... tai jotain sinne päin :o)

Vierailija
4/35 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 30v ja mieheni 36v. Meillä on yksi clomialkuinen (raskaus alkoi toisesta clomikierrosta) poika 2/05. Pikkukakkosta kuumeillaan ja kovasti toivotaan. Pojan syntymän jälkeen ei ehkäisyä ole ollut. Varsinaista yritystä 8/05 alkaen. Clomien aloitus kesänloputtua.

Vierailija
5/35 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutuksia Irmelille! Toivottavasti sulla clomit tepsii, kuten mulla aikoinaan=)

Tervetuloa vaan kaikki uudet joukkoon jutustelemaan! Hanna varmaan päivität jossakin vaiheessa listaa?

Vierailija
6/35 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rantautua taas palstalle. Minulla laskettu aika on 5.2. Eka ultrassa kävin, ja sen mukaan kaikki on hyvin. Ajoittaisesta kuvotuksesta ja väsymyksestä huolimatta olen voinut hyvin. Tuskin maltan odottaa keskiraskauden energialatausta. Mieheni on päässyt sinuiksi raskauteni kanssa, aluksi hänen oli vaikeaa sopeutua ajatukseen tästä hoitotauolla alkunsa saaneesta luomusta, kun kaksi edellistä on klinikalla tekemällä tehty. Mieheni siis on kova tekemään suunnitelmia ja aikatauluja, ja nyt hänen suunnitelmansa menivät uusiksi. Hänen pitää aina kypsytellä asioita mielessään pitkiäkin aikoja.

Teillä oli keskustelua tuosta luteaalivaiheesta. Minulla lääkäri vaihtoi lyhyeksi (7-9 päivää) jääneen luteaalivaiheen takia Clomit aikaisemman 1 tbl kierron päivinä 3-7 sijasta 1 tbl päivinä 5-9. Tämä auttoi minun kohdallani, asia tarkistettiin ultrassa pariinkiin kertaan. Kiva yksityiskohta muuten, minut nyt ultrannut lääkäri teki minulle laparotomian ennen ensim. raskautta, teki inseminaation josta toinen lapsemme sai alkunsa ja oli synnytyslääkärinä ja nyt siis ultrasi tämän kolmannen raskauden. Ihana nainen, toivottavasti tapaamme vielä raskauden edetessä ja vaikka synnytyksessäkin.

Plussaonnea teille kaikille! t. Elora

Vierailija
7/35 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelenpa clomistien pinoa. Jotenkin havahduin huomamaan, että seuraavat menkathan ovat jo 3. clomittomat. Miten olin ihan ajatellut, että niitten jälkeen yhdet vielä. Jee, ehkä alkusyksystä päästäisiin jo inssiin tai mitä sitten lääkäri ehdottaakaan!

Vierailija
8/35 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se sitten alkaa, nimittäin clomit tupla-annoksella! Iiks! Tänään kp 1. Soitin heti aamulla lääkäriajan. Hieman jännitti, kun gyneni sanoi olevansa lomalla heinäkuun ja ultra pitäisi tehdä kp 10-14 välillä. No, ne kp:t osuvat vielä heinäkuulle, mutta onneksi hän on sitten juuri 31.7. töissä ja silloin on se kp 14.

Kp 3 eli torstaina napit nassuun ja massuun ja sitten kauhulla odottamaan, kuinka kovasti kuumat aallot ja päänsärky vaivaavat. Erityisesti kuumia aaltoja oli jo yhdestäkin tabusta... Ja välillä sitä päänsärkyäkin, mutta sitä nyt olisi mulla alkukierrosta ilman clomejakin. Otatteko muuten clomit aamulla vaiko illalla? Mä olen kokeillut kumpaakin, mutta kaipa otan aamulla, muistaa ehkä paremmin.

Ja sitäkin tiedustelen erityisesti tupla-annosta käyttäviltä, että otatteko tabut yhtäaikaa vaiko yhden aamulla ja toisen illalla? Mulle sanottiin, että yhtäaikaa. Toivon, että nyt lähtisi kaksi-kolme follikkelia kypsymään. Meillähän se sperma oli hieman heikompaa plaatua, niin olisi sitten hieman suuremmat mahdollisuudet edes jonkun munasolun hedelmöittyä. Mutta senhän näkee sitten ultrassa!

Tulipa omanapainen viesti! Pahoittelut!

Oletteko muuten ottaneet itse selvää taikka kysyneet lääkäriltänne clomien " historiaa" ? Itse kysyin viimeksi mm., kauanko ollut käytössä ja onko tutkittu, aiheuttaako clomit pitkällä aikavälillä munasarjasyöpää tms. Lääkärini kertoi, että clomit suunniteltiin alun perin e-pillereiksi, mutta kun päästiin testaamaan tuotetta ihmisillä, havaittiinkin päinvastainen vaikutus, eli raskauksia alkoi pilvin pimein. Clomit ovat olleet jo 50 vuotta käytössä ja on paljon tutkittu niiden yhteyttä ko. syöpiin, mutta ei ole havaittu mitään selvää yhteyttä. Lääkärini sanoi, että epänormaalisti toimivat munasarjat ovat aina riski munasarjakasvainten suhteen... No, kirjoitelkaapa lisää infoa käyttämästämme lääkkeestä! Mukavahan se on tietää, mitä elimistöönsä laittaa!

Mukavaa viikkoa kaikille ja toivotaan plussia ihan kaikille meille, ja pikaisesti mielellään!!!

Vierailija
9/35 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei muka ole sivuoireita!!! Viime yönä sitten heräsin kuumiin aaltoihin ( lievä ilmaisu - mä hikoilin kuin pieni porsas :o)).

Miten muuten te muut Clomistit, harjoitattekste muut näitä " poppakonsteja" greippimehu/punaviini/e-vitamiini juttuja?

Enpä tiedä onko niillä sen suurempaa vaikutusta - mutta eihän ne mitään ota jos ei annakkaan.

Vierailija
10/35 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

greippimehut, vitamiinit ym. - tuloksetta. Ei niistä tosin varmaan haittaakaan ole. Ekan kerran, kun otin greippimehua menkkojen jälkeen, niin limat hävis kokonaan, vaikka lisääntyä kuulema pitäis=)

Mulle tuli clomeista kaikenlaista vaivaa, mutta ei hikoilua. Ikävin oli mun mielestä se masentuneisuus alkukierron päivinä. On sitä nyt clomittomissakin kierroissa ollut, mutta ei niin pahasti. Clomien riskeistä en sen kummemmin tiedä. Onhan se totta, että ei mikään lääke pitkään käytettynä ole hyväksi.

Vierailija
11/35 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tervetuloa joukkoomme senny-76.

Lisäsin sinut jo listaan kuten myös eloran lasketunajan. Voisin vaikka heti laittaa sen tänne.

Kiva kuulla eloralta hyviä uutisia, oikein ihanaa odotusaikaa sinulle ja tulehan aina välillä kertomaan niitä kuulumisia.

Yritinkin jo heti soittaa naistenpol. hoitajalle jospa olisi voinut antaa luvan syödä clomit kp3-7, mutta hän oli juuri kiinni jossain hommassa joten käskivät soittaa uudestaa puolen tunnin kuluttua.

Täytyy sitten muistaa soittaa sinne :)

Mä join myös greippimeua kahdessa kierrossa, mutta ei siitä ainakaan apua löytynyt. Liman tulo ei mulla vähentynyt, mutta ei kyllä oikein lisääntynytkään.

Punaviiniä en ole kokeillut sillä inhoan viinejä, ovat niin pahoja etten pysty niitä juoda.

Mulla tuleekin tässä sitten parin päivän nettipimento kun lähdetään lomalle. mutta yritän päästä heti kertomaan kuulumisia kunhan pääsen takaisin kotiin.

Mulla muuten ei enää ollut niitä ovistestejä joten jäi tikuttaminen sitten kesken tässä kierrossa. Luulin et niitä jäi enemmän edelliseltä kerralta, no täytyy vain pitää huoli et käydään lakanoiden välissä tarpeeksi usein ettei pääse ohi livahtamaan ovis :)

nyt on menossa kp17 joten taittaapi tänään tai huomenna olla ovis, viime kierrossa sain lh-plussan kp17 muistaakseni ja toissapäivänä kun testasin oli testiviiva jo tummempi mitä sitä edellisenä päivänä. Joten tässä parin päivän sisillä se olisi.

No nyt täytyy ruveta pesemään pykkiä ja mankeloimaan ettei jää ankaraa sotkua kotiin kun lähtee pois, kiva sitten tulla takaisin kun on siistiä. Ulkonakin on melko kylmä ja tuule niin ei oikien huvita sinnekään mennä.

Vierailija
12/35 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=4][color=EE1289]Kuumeilevat clomistit

[size=2][color=EE1289]LiisaM [size=2][color=#000000]Ikä 38v. Meillä on yksi clomialkuinen lapsi -04. Toisen yritys ja clomit aloitettu 08/2005. Sitten oli parin kuukauden tauko ja nyt 4. kierto clomeilla. Parissa kierrossa on ollut myös Pregnyl muniksen irroittamiseksi.

[size=2][color=EE1289]Hanna [size=2][color=#000000]Yritys aloitettu 06/04 ja clomit aloitettu 01/06. Yhtään lasta ei ennestään ole. Itse olen 23v. ja mieheni 30v.

[size=2][color=EE1289]Adette [size=2][color=#000000]Minä vuosimallia-79 ja avopuoliso vm-80 ja esikoista yritetään. Yritys aloitettu syyskuussa 2005 ja terolutit aloitettu tammikuussa 2006 säännöllistämään kiertoa, clomit aloitettu 04/06 + terot.

[size=2][color=EE1289]Irmeli72 [size=2][color=#000000]Terolutit käyttöön 04/06? Näillä eväillä yritämme muutaman kuukauden minkä jälkeen (oletan) aloitan clomit. Kotona on jo kaksi suloistakin suloisempaa clomi poikaa (6 ja 3,5v.) ja kolmatta toivotaan kovasti.

[size=2][color=EE1289]omppu03 [size=2][color=#000000]Oma ikä ja miehen myös hieman yli 30v. kolme lasta ennestään jotka saaneet alkunsa luomuna. Neljättä yritetty 09/05 lähtien, joulun aikaan todettu pco, jolloin clomit käyttöön.

[size=2][color=EE1289]Sätky [size=2][color=#000000]Ikä 31v. Yritys aloitettu 06/05, clomit 03/06 (+luget 01/06). Ennestään yksi clomi-lapsi, syntynyt 12/03 jouluaattona.

[size=2][color=EE1289]Kaipuu [size=2][color=#000000]Ikä 40+. Clomit aloitettu 16.2.06. Aiemmin käytössä vuosia sitten n. 1/2 v. Vauvaa toivottu enemmän ja vähemmän alkuvuodesta 1994 asti. Ennestään kaksi aikuista lasta. Terolutien avustuksella alkunsa saaneet. Tauolla clomeista.

[size=2][color=EE1289]pömppö79 [size=2][color=#000000]Minä ja miehemme vm. 79, yksi lapsi entuudestaan -03, pikkukakkosta yritetty 04/04 -> (välissä kaksi km). Nyt siis eka clomikierto meneillään.

[size=2][color=EE1289]Henkaripuustin [size=2][color=#000000]Eli tämän nimimerkin taakse " kätkeytyy" 22-vuotias ensimmäistä kovasti halaja nainen ja mies löytyy vm-81. Ehkäisy jätetty 12/04 ja tähän reiluun vuoteen mahtuu yksi keskenmeno 2/06 RV 9+3. Nyt sitten takana eka clomiavusteinen kierto.

[size=2][color=EE1289]SaaraMatias [size=2][color=#000000]Elikkäs olen 28v. mies 32v ja yksi poika 05/05(clomiraskaus). Pco on todettu 10/03. Clomit aloitettu 04/06. Pikkukakkosta kuumeillaan.

[size=2][color=EE1289]Senniina [size=2][color=#000000]37v. mies 32v. mulla 12/99 syntynyt poika 1.clomikierrosta. Miehellä ennestään 2 lasta. Viimeiset pillerit olen syönyt -93. Clomit aloitettu 01/06, yritystä viime syksystä. Vikaa ei ole löydetty. Päässä varmaan=) Tauolla clomeista

[size=2][color=EE1289]Giiga-82 [size=2][color=#000000]Olen 23v ja mies 25v, ja kuumeillaan pikkukakkosta. Eka sai alkunsa ekasta clomikierrosta -03 ja nyt yritys aloitettu tavallaan vuoden alusta. 04/06 yritys aloitettu kunnolla.

[size=2][color=EE1289]Helinä_1983 [size=2][color=#000000]22v. ja mies 24v. ennestään yksi " luomulapsi" tyttö 07/04. Todettu lievä hormonihäiriö, clomit ja terolutit aloitetaan todennäköisesti 05/06. Toista yritetty lähes vuosi.

[size=2][color=EE1289]RuuPikkuinen [size=2][color=#000000]Olen vm78 mies vm76, yritys aloitettu 01/06. Kierrot huitelevat hurjissa lukemissa ilman proveraa. Clomit aloitettu 05/06.

[size=2][color=EE1289]niad [size=2][color=#000000]28v, mies 29v. Kaksi clomilasta, poika 8/03 ja tyttö 9/05, tärpänneet molemmat ekasta kierrosta!

Kierrot aina olleet pitkiä, lievä pco, clomit aloitettu 06/06.

[size=2][color=EE1289]Levinia [size=2][color=#000000]Levinia, vm69, neljän tytön äiti ulkomailta! Yritys aloitettu viitosesta 2/06; jonka jälkeen tuulimuna ja km. Clomeja söin kierron verran huhti-toukokuussa ennen +. Uutta alkua yritetään kesän jälkeen eli syyskuun puolesta välistä!!

[size=2][color=EE1289]Senny-76 [size=2][color=#000000]Itse olen 30v ja mieheni 36v. Meillä on yksi clomialkuinen (raskaus alkoi toisesta clomikierrosta) poika 2/05. Pikkukakkosta kuumeillaan ja kovasti toivotaan. Pojan syntymän jälkeen ei ehkäisyä ole ollut. Varsinaista yritystä 8/05 alkaen. Clomien aloitus kesänloputtua.

[size=2][color=EE1289]Plussanneet clomistit

[size=2][color=EE1289]Severon [size=2][color=#000000]la 10.10.06

[size=2][color=EE1289]pipu-77 [size=2][color=#000000]la 13.11.06

[size=2][color=EE1289]Kanelisokeri [size=2][color=#000000] la 19.11.06

[size=2][color=EE1289]Viliweera [size=2][color=#000000]la 30.11.06

[size=2][color=EE1289]marrasmamma [size=2][color=#000000]la 7.12.06

[size=2][color=EE1289]Olvi [size=2][color=#000000]la 21.12.06

[size=2][color=EE1289]StayAtHomeMom [size=2][color=#000000]la 31.12 .06

[size=2][color=EE1289]yöö [size=2][color=#000000]la 14.01.07

[size=2][color=EE1289]Ulriina

[size=2][color=EE1289]Elora [size=2][color=#000000]la 05.02.07

Vierailija
13/35 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollakin piinaviikko? Ei muista missä vaiheessa kiertoa kukin on.

Vierailija
14/35 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettäsain hoitajan kiinni ja hän sanoi että voin ihan hyvin syödä clomit kp3-7, toivottavasti siitä olisi sitten apua. Nyt ainakin yhden kierron kokeilen sillai. Nyt vain odottelen et pääsisi aloittamaan seuraavaa kieroa.

Mikäs olikaan syy siihen et toiset ottaa clomit aikaisemmin? Oliko jotenkain et jos limakalvo pääsee liika ohenemaan niin sit syödään aikaisemmin? Muistaisin et joku kirjoitti näin.

JEE! nyt sain taas lisää toivoa kun käskettiin vain jatkaa pelkillä clomeilla ja kun kietoa on melko tarkka mulla oikeastaan vain yhden tai kahden päivän heittoja, niin se luteeali jää lyhyeksi kun ovikin tulee aina samoihn aikoihin.

Vierailija
15/35 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna, että voit clomeilla jatkaa! Kyllä se plussa teille vielä tulee ja toivotaan, että jo tästä kierrosta!

Piiniksestä en tiiä, kierto on jotakin 26-36 välillä...lyhyimmän mukaan piinisviikkoa mennään...En tainnut vaan ovuloida, joten menkkoja oottelen toiv. ajallaan saapuviksi. Ovuloimattomuus kierron vaan yleensä venyttää=(

Vierailija
16/35 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on clomiresepti takataskussa!

Eli kavin asken gyniksella; toivotti kovin tervetulleeksi takaisin, ja antoi terot tatien hakuun! Mulla ei siis ollu viela tietoakaan oviksesta, eli sanoi etta ' luonnollisesti' ois kestany viela reilun kuukauden ainakin ennen tatien tuloa! Jo nyt 5 viikkoa kaavinnasta oli tehda mut hulluks (miehen mukana) joten lisaa tuohon sitten viela puolet ajasta, ei kiitos ja pillereita napaan! Antoi siis myos clomit, lueskeli vanhoista tiedoista etta myos viimeks ne oli kirjoittanu, joten kun ikaakin on tullu lisaa suositteli lampimasti! Annokseksi antoi 2 pv kp3-5! Eli kokeillaan nyt siis nain!

Voi kun pisti heti toiveet korkeelle!

Hannalla kans onnea clomeista heh hee! Josko nyt tulis tulostakin!!!

Vierailija
17/35 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levinialle kanssa peukut pystyssä!! Toivottavasti saadaan myös sinulta plussauutisia jonkin ajan kuluttua! Pikkasen turhan vähän niitä on tähän ketjuun viime aikoina tullut...

Vierailija
18/35 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannalle ja Levinialle onnittelut clomireseptin johdosta! Toivotaan että niistä on apua teille! Saitko Hanna Lugeja ollenkaan, niistä voisi olla apua lyhyeen luteaalivaiheeseen?

Irmeli: Mulla on myös joissain clomikierrossa yöllä kuumia aaltoja ja ne oli tosi ikäviä.Pakko oli aina aamulla käydä suihkussa.

No eilen kävin Uä:ssä ja siellähän näkyi yksi kunnon munarakkula ja toinenkin melkein yhtä iso. Ihan mukavaa että clomit vaihteeksi tehosivat. Mulla on siis kaksi kertaa viidestä irronnut munis. Nyt tietysti toiveita tälle kierrolle. Jännittää jossain mielessä, että jos sieltä irtoaa kaksi kerralla. Onpahan mahdollisuudet sitten suuremmat. Tietysti kaksosraskauskin on sitten mahdollinen, mutta mua ei haittaa, kunhan vain tärppäis niin se olisi pääasia!!!!

Lisäksi sain pregnyl-injektion, jonka pistin itseeni aamulla. Sitten lisäksi sain luget. No ei voi liikaa kumminkaan herätellä toiveita, kun ei se niin helposti enää käykkään, vaikka ennen on tärpännyt muutamasta kierrosta. Kyllä ihmistä osataan koetella! Itse olen vielä niin malttamaton, että ei jaksaisi odottaa kovin pitkään.

No jos ei nyt pian tapahdu jotain, niin syksyllä aletaan varmaan rankempiin hoitoihin. Kun on kerran leikkiin ryhdytty, niin koetetaan loppuun asti.

Ovisonnea kaikille ja toivotaan että plussiakin tulisi pitkästä aikaa!

Omppu

Vierailija
19/35 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa..oon pitäny taas vähä lomaa vauvajutuista...myös kesälomaa vietetty ja takas töihinkin oon jo kerenny mennä.

kp27/28(31) ja ei ainakaan vielä tätsykkää näy..luulen kyllä et tästä tulee 31 päivänen kierto miten viime kierrossakin oli... ärsyttävää ku ei clomitkaan(+terolutit) auta... eli 5 kierto niillä sit alkais seuraavaksi jossei nyt oo raskaana. aattelinkin että soittelen ensi viikolla sitten taas lääkärille jos pääsis tutkimuksiin sit kunnolla...

ei oo kyllä mitään hajuakaan mitä muille kuuluu kun pitkään aikaan en oo lukenu pinoja,mutta koittelen joku päivä niitä lueskella..

adette

Vierailija
20/35 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kesälomat vietetty ja takasin arkeen palattu.Oli kyllä upeat ilmat ja heti kun loma loppui tuli kylmää, mutta ei haittaa.

Täällä menossa toinen clomikierto nyt kp 11 eli clomit on syöty ja parin päivän päästä pitäis aloittaa terot. Ei tosiaan ekasta kierrosta tärpänny, mutta niin vähän ajattelinkin, kun ennen näitä nappeja mulla oli 3kk väli ettei ollut menkkoja ja nyt kiertopäiviä tuli viime kiertoon 26 eli aikamoinen harppaus.Nyt tietysti on toiveet korkeella, mutta aika varauksella kaikkeen suhtaudun.

Joku täällä kyseli clomien sivuvaikutuksista.Mulla oli tosi vaikee toi eka kierto eli oli kuumia aaltoja, huimausta, alavattaa vihlo välillä ihan hirveesti, mieli oli ihan maassa ja päätä särki melkein kaks viikkoo putkeen.Että vähän oli lomalla huonot fiilikset aina välillä.No nyt on menossa tää toinen kierto eikä oo muuta kun noi kuumat aallot ja välillä huippaa aika paljon, mutta kaikki muu on pois.Tosin noi kuumat aallot antaisin ihan mielelläni pois...aika kamalia ovat!Äitini tosin totesi, että nytpähän saat esimakua näistä vaihdevuosista.

Sellaisia tänne...toivottavasti saadaan niitä plussia tänne pian!

Hauskaa kesän jatkoa!!