Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarjouskampanja ovis- ja raskaustesteistä

14.12.2007 |

kuukauden setti alle kympin, löytyy http://www.babyplus.fi. Jos kiinnostaapi tikutella ovista:-)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kestä vinkistä:-) Olen käyttänyt itse nyt useana kuukautena ja aina ovat hyvin oviksen näyttäneet, ja sitten seuraa nippailut yms limat.

Toivotaan nyt, että tärppäis plussan siihen toiseenkin testiin:-)

Vierailija
2/8 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö noissa testeissä kaksi tasavahvaa viivaa ovista osoittaan? Alotin tikuttamaan kp 12 ja heti tuli yhtävahvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaksi tasavahvaa ovikselta vaikuttaisi, onnea! Toki helpompi on oikein selkeästi havaita ovis niin, että alkaa tarpeeksi aikaisin testaamaan ja havaitsee sitten sen LH-huipun. Nimittäin ne tasavahvat viivat saattavat viipyä testissä useammankin päivän.

Mutta hyvältä vaikuttaa:-)

Vierailija
4/8 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten heti kyllä ilmestyi limat, joten kyllä se varmasti ovis oli:-) Onkohan se kuinka tärkeää testata aina samaan aikaan päivästä, onko tietoa?

Vierailija
5/8 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jos oikein olen asian käsittänyt, niin tärkeää olisi testata sen vuoksi noin kerran vuorokaudessa, että testi parhaiten osoittaisi ovulaation. Jos testaa harvemmin kuin kerran päivään, voisi olla niin, että vahvaa ovisplussaa ei saisi näkyviin. Itse kyllä olen testannut katsomatta kelloon ja aina se ovis sieltä on löytynyt.

Vierailija
6/8 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään kellosta jaksanut tarkistella, välillä aamusta ja sitten illasta. Nyt ei enää olis monta päivää kun pääsis testaamaan sillä toisellakin testillä. Kuinka aikaisin olette testannut babyplussan testeillä?

Vierailija
7/8 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto :-DD

onnea oviksen metsästykseen:-)

pikkukakkosta kuumeileva aurinkopullo ja poisu 1 v 9kk

Vierailija
8/8 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilattu on ja odottelevat tuossa hyllyssä. Oletko käyttänyt itse ky testejä? Toimivatko hyvin?

Toinen pikkukkakkosta kuumeileva