Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi uudet miestuttavat alkaa heti puhua vaimostaan minulle?

Vierailija
23.08.2020 |

Viime aikoina olen pannut merkille esim. työelämässä, että jos tapaan uuden miespuolisen henkilön, niin jo ensimmäisten minuuttien aikana tämä alkaa puhua vaimostaan tai ainakin mainitsee tämän jossain sivulauseessa. Tätä on tapahtunut niin usein, että mietin jo vainoharhaisena että se jotenkin johtuu minusta. Koska vastaavasti itselläni ei olisi tullut mieleenkään mainita miestäni siinä tilanteessa. Olen persoonana rauhallinen ja jopa ylikorrekti, joten en usko että se olisi mikään puolustusmekanismi päällekäyväksi koettua naista kohtaan. Ja kun tilanteet vielä ovat ihan normaaleja arkisia juttuja kuten töitä, harrastuksia tai opiskelua, eikä mitään villiä vapaa-aikaa.

Esimerkkinä se, että olen täydennyskoulutuksen tiimoilta työharjoitttelussa ja minulla on ollut kaksi eri miespuolista ohjaajaa. Kummankin kanssa on käynyt niin, että olemme tuskin ehtineet tervehtiä, esittäytyä ja istua alas niin kohta on tullut joku "vaimoni sitä ja tätä" -juttu. Ja siinä yhteydessä se vaan on tuntunut niin kummalliselta, että olen jäänyt sitä miettimään.

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet verenhimoinen syöjätär ulkoiselta olemukselta tai sitten joku on puhunut susta paljon paskaa, joko niin, että itse olet pettäjä tai sitten niin ,että sun mies on pettäjä ja olet joku itkuinen raukka. Itse tykkäisin enemmän tuosta "pettäjä" leimasta.

Vierailija
142/145 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olet verenhimoinen syöjätär ulkoiselta olemukselta tai sitten joku on puhunut susta paljon paskaa, joko niin, että itse olet pettäjä tai sitten niin ,että sun mies on pettäjä ja olet joku itkuinen raukka. Itse tykkäisin enemmän tuosta "pettäjä" leimasta.

Tai on kuullut susta, että olet surkea äiti ja surkea vaimo ihanalle miehelle ja kertovat millainen vaimon pitäisi olla, jotta suhde paranisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulevat , että sä yrität iskeä tai että sä Ihastut heihin helposti.

Näin heti kättelyssä tekevät sen selväksi ,vettä Heillä on vaimo.

Heillä kun itsellään on itsestään niin Huono luottamus itseensä yrittävät sitä peitellä.

Naiset kun miehille heikkous.

No mutta miksi jotkut luulisivat noin, elleivät ole kuulleet jotain kummia huhuja. Outo oletus noin muuten, ellei jotain selvää flirttailua ole.

Ehkä ovat kuitenkin kuulleet jotain, mikä myös outoa, jos yhteisiä tuttuja ei teillä ole. Miten jotkut tietäisi jonkun ihastumisista ellei sitten joku tarkoituksellisestu halua jotenkin mustamaalata.itse en kerro uusille tuttavuuksille mitään parisuhteesta. Joku on suuttunut kun vasta pienen jutustelun jälkeen kävi ilmi, että en ole miestä etsimässä. Silti, hassua olisi heti ensi lauseissa sanoa, että hei en muuten ole sinkku, vaikka olisi flirttailun tyylistä.

Jos olettaa niin olettaa.

Vierailija
144/145 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen sinkku ja epäilen, että naispuolinen työkaveri yrittää heti wink wink iskeä kun puhutaan työasioita niin pitääkö minun varmuuden vuoksi valehdella, että minulla on vaimo?

Vierailija
145/145 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin käy noin ja naiset puolestaan nyrpistävät nenäänsä ja sivaltavat jotain tyyliin "onneksi en itse näytä lapselta". Ei tietenkään minulle suoraan mutta niin että kuulen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi