mitä teette jos uudet ostamanne pikkuhousut tai liivit värjäytyy pesussa?
Pidättekö silti vai heitättekö pois ja ostatte uudet?
Kommentit (7)
Heitän roskiin!! Mieheni kauhistuisi housujani repiessään jos mulla olis jotkut kulahtaneet pikkarit!
Guru-Kimmo
Siis Guru-Keijo
Autocorrect
Heitän roskiin!! Mieheni kauhistuisi housujani repiessään jos mulla olis jotkut kulahtaneet pikkarit!
Guru-Kimmo
En todellakaan heitä mitään vaatetta roskiin koskaan, vaan käytän ne loppuun asti ja sitten vielä pesurätteinä loppuun, tosin alushousuja en käytä sisätilojen pesuun, vaan jossain autonrengasrätteinä.
Eipä ole koskaan käynyt noin. Tai itseasiassa on, joskus ihan nuorena, kirkkaan valkoiset liivit värjäytyivät norsunluunvalkoisiksi. Väri ei ollut paha, mutta harmitti tietenkin kun oli eriparia sitten alushousujen kanssa. En heittänyt pois (enkä varmaan heittäisi nytkään).
En heitä pois jos muuten ovat ok. Jos väri häiritsee, saatan värjätä uuden värin pesukoneväreillä samalla kun värjään muitakin vaatteita.
Käytän vaatteet loppuun ja lopuksi niistä tulee autotalliin öljy- ym korjausrättejä.
Sen verran alkaa ottamaan päähän että heitän ne pois.
Jos noin kävisi, niin pitäisin silti arkikäytössä. Mulla tuo ei kuitenkaan ole mahdollista, koska pukeudun aina mustiin alusvaatteita myöten ;)