Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut ihmiset löytää kumppanin niin helposti

23.08.2020 |

Ja toiset ei sitten niin millään.

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä suhde yli 25v.

Normaali suhde 2v-15v, 15v- ja yli 20v on normaalin ja pitkän välimuoto

Lyhyt suhde 1kk-2v

Se jos asuu jonkun kanssa ja 3v yhdessä ei ole millään mittarilla pitkä suhde.

Itellä nyt 6v ja kuukausia, kyllä edelleen tutustutaan. Ikää 35 nyt.

Vierailija
22/135 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen. Itselläni takana vain satunnaisia tapailusuhteita max kuukauden pituisia.

N24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen kyllä ihmetellyt monestikin. Toiset löytää kumppanin kun astuvat ulos asunnostaan, seurustelevat sitten hetken ja eroavat, mutta saman tien löytyy uusi kumppani tilalle. Ja samaa olen ihmetellyt, että miten tietyt ihmiset löytävät myös seksiseuraa silloin kun sitä "tarvitsevat". Menevät vaan taas kerran ulos ja kohta karvainen takapuoli nousee ja laskee.

Toiset taas etsivät vuositolkulla kumppania ja hyvällä tsägällä pääsevät kerran tai pari treffeille, vaikka ihmisessä sinällään ei ole muuta vikaa kuin, että ei ole jollain tavalla mielenkiintoinen. Ja ennen kuin joku alkaa huomauttelemaan, että minussa on muutakin vikaa kuin mielenkiinnottomuus, niin en tarkoittanut itseäni tässä.

Terveisin Naispelko27

Suurin osa miehistä ei kuitenkaan löydä seksiseuraa aina, kun sitä tarvitsee. Tunnen myös ns. pelimiehiä, joilta se ei onnistu mitenkään helposti.

M31

Vierailija
24/135 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös siksi että ottavat sen jonka huomaavat olevan kiinnostunut. ainakin siksi aikaa kun löytyy joku joka kiinnostaa itseäkin.  kun ei pysty olemaan olemaan yksin niin lähes  kaikki kelpaa ainakin vähäksi aikaa.

25/135 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osalla on semmonen luonne ja kiinnostuksenkohteet, että iso osa asioista käy. Joidenkin tunne-elämä on valikouvampi ja kapeammat kiinnostuksenkohteet ja/tai luonne erikoisempi.

Noin se taitaa olla. 

Osa pariutuneista myös suhtautuu koko asiaan käytännöllisemmin. Heidän ei tarvitse olla tunteellisesti valtavan rakastuneita solmiakseen parisuhteen / avioliiton, vaan he ajattelevat ennemminkin, että haluavat vakiintua ja perustaa perheen, ja kun sopivan kunnollinen puolisoehdokas löytyy, tarttuvat tilaisuuteen. Rakkaus noissa suhteissa kasvaa kiintymykseen perustuen yhteisen elämän myötä. Näin moni esim. tämän palstan keskusteluissa on kertonut.

Jos kaikki edellyttäisivät molemminpuolista hullaantumista ja tunteellista rakastumista solmiakseen parisuhteen, olisi paljon enemmän sinkkuja. 

Vierailija
26/135 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta kumppani ei löydy väen väkisin etsimällä, se on sattuman  kauppaa. ihmiset jotka ovat hyvin sosiaalisia törmäävät siihen kumppaniin nopeastikin.

Vierailija
27/135 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin akka on hyvä esimerkki ei pysty olemaan kovinkaan pitkää aikaa ilman miestä ja kaikki miehet ovat olleet juoppoja. Nuorempana oli ihan siedettävän näköinen pubiruusu tasolla ja vaikka oli naimisissa niin aina kun ukkonsa silmä vältti niin joku oli laittamassa melaa mekkoon. Nykyään on jo aivan karmea harppu, mutta siltikin tuntuu aina löytävän jonkun retkun ja nyt on kainalossa ikääntynyt pikkurikollinen juoppo myös jonka moraalinen rappio alkoi jo nuorena. Nainen on hankala varsinkin humalassa ja yritti ainakin nuorempana saada konflikteja aikaan miesten välillä, toisinaan sai itsekin turpaansakin. Se vain on jotenkin paistanut naisesta koko hänen ikänsä ettei ole tarkka parhaastaan ja se houkuttelee tietyn tyyppisiä miehiä kuin haaskaeläimiä haaskalle.

Vierailija
28/135 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sellainen luonne, että on yleensäkin kiinnostunut ihmisistä ja tutustuu mielellään uusiin ihmisiin. Tykkää jutella iloisesti ja nauttii keskusteluhetkistä kaikkien kanssa. Ei hae kumppania valmiin vaatimuslistan kanssa, vaan on avoimin mielin kohtaamassa ihmisiä sellaisena kuin he ovat.

Vierailija
29/135 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on syynä rumat kasvonpiirteet. Olen rehellisesti sanoen liian ruma kasvoistani suomalaisille miehille. Muuten olisin ihan ok esim. kropaltani ja hiusteni osalta jne. Ulkomailla flaksi kävisi paremmin ja useimmissa muissa maissa olisin keskiverromman näköinen. En myöskään ihastu kovinkaan helposti keneenkään. Ajattelen myös niiden miesten näkökulmasta tilannetta ja toivon, että he löytäisivät jonkun minua kauniimman ja seksikkäämmän.

Vierailija
30/135 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jänistätte aina tositilanteessa tai muuten vaan nirsoilette, sitten ihmetellään kun ei ketään löydy. Nää helposti pariutuvat ei arkaile tai turhia kranttuile, siinä se salaisuus.

Vierailija
31/135 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan itse aina tosi helposti. Pitää vain ihastella miehiä ja olla iloinen ja vähän höpsö, eikä tähdätä liian korkealle.

Vierailija
32/135 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on sellainen luonne, että on yleensäkin kiinnostunut ihmisistä ja tutustuu mielellään uusiin ihmisiin. Tykkää jutella iloisesti ja nauttii keskusteluhetkistä kaikkien kanssa. Ei hae kumppania valmiin vaatimuslistan kanssa, vaan on avoimin mielin kohtaamassa ihmisiä sellaisena kuin he ovat.

Tämä ei selitä sitä, että joitain ihmisiä lähestytään jo ennen kuin ovat edes suutaan avanneet tai kohti kääntyneet. Eivätkä välttämättä ole edes erityisen komeita/kauniita.

Vierailija
33/135 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei rehellisesti sanoen kiinnosta kovinkaan moni ihminen. Siis yleisellä tasolla pidän paljonkin ihmisistä ja olen heille mukava, mutta miellän itseni jotenkin erilliseksi muista ihmisistä ja erilaiseksi. Monet ihmiset ovat aika tylsiä ja ennalta-arvattavia ja oletan yleensä, että he eivät pidä minusta. Olen myös ujo introvertti ja pohdiskelen sosiaalisia tilanteita jälkikäteen sekä koen epäonnistuvani niissä. Ajattelen usein, että olkoot nuo muut tavalliset normot keskenään, minun osani (entisenä koulukiusattuna) on olla yksinään, joten en edes tuppaa kenenkään seuraan.

Vierailija
34/135 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löydän kumppanin helposti, mutta en ihastu saati rakastu melkein kehenkään. Nuorempana luulin, että kaikki pariskunnat ovat hullun lailla rakastuneita., se kun oli minulle kriteeri suhteeseen ryhtymiseen. Nyt olen tajunnut, että kevytseurustella voi ilman ihastumistakin, ja veikkaankin, että iso osa ihmisistä tekee näin. Minä rakastun ehkä kerran kymmenessä vuodessa, joten saisin olla aina sinkku, kun odottaisin Sitä Oikeaa. Nyt vanhempana olen tajunnut, että rakastumisten välissä voi viihtyä ja pitää hauskaa muiden kanssa.

Vierailija
35/135 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen kyllä ihmetellyt monestikin. Toiset löytää kumppanin kun astuvat ulos asunnostaan, seurustelevat sitten hetken ja eroavat, mutta saman tien löytyy uusi kumppani tilalle. Ja samaa olen ihmetellyt, että miten tietyt ihmiset löytävät myös seksiseuraa silloin kun sitä "tarvitsevat". Menevät vaan taas kerran ulos ja kohta karvainen takapuoli nousee ja laskee.

Toiset taas etsivät vuositolkulla kumppania ja hyvällä tsägällä pääsevät kerran tai pari treffeille, vaikka ihmisessä sinällään ei ole muuta vikaa kuin, että ei ole jollain tavalla mielenkiintoinen. Ja ennen kuin joku alkaa huomauttelemaan, että minussa on muutakin vikaa kuin mielenkiinnottomuus, niin en tarkoittanut itseäni tässä.

Terveisin Naispelko27

Naispelko on karvainen takapuolitrolli O.o

Vierailija
36/135 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimuus, sun pitää olla sen näköinen, että sulle voi kaupassa tulla juttelemaan. Myöskin avarakatseisuus, ei saa olla kiinnostunut vaan yhdestä ihmistyypistä niin varmasti löytyy seuraa. Kannattaa laittaa myös profiili someen, et sut voi löytää sieltä, jos ei tuu tavattua enää.

Vierailija
37/135 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ihminen löytää seuraa. Qusipäälle se on vaikeaa.

Ihmiset löytävät helposti seksiseuraa. Toisten mielestä se voi tuntua qusipäiseltä jos ei anna jokaiselle vastaantulijalle.

Vierailija
38/135 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko27

Suurin osa miehistä ei kuitenkaan löydä seksiseuraa aina, kun sitä tarvitsee. Tunnen myös ns. pelimiehiä, joilta se ei onnistu mitenkään helposti.

M31

Olet idiootti.

Vierailija
39/135 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko27

M31

Mutta niin on myös miehiä jotka saavat aina kun haluavat, esim kaverini jolla on 1-3 naista joka viikonloppu. Vielä ei ole torjuntaa tullut.

Ja toisaalta on meitä naisia jotka emme saa vaikka haluaisimme, esim minä melkein nelikymppinen neitsyt joka olen aika monta kertaa yrittänyt ilman tulosta.

Kaikilla on se oma tarina.

Vierailija
40/135 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä löydän kumppanin helposti, mutta en ihastu saati rakastu melkein kehenkään. Nuorempana luulin, että kaikki pariskunnat ovat hullun lailla rakastuneita., se kun oli minulle kriteeri suhteeseen ryhtymiseen. Nyt olen tajunnut, että kevytseurustella voi ilman ihastumistakin, ja veikkaankin, että iso osa ihmisistä tekee näin. Minä rakastun ehkä kerran kymmenessä vuodessa, joten saisin olla aina sinkku, kun odottaisin Sitä Oikeaa. Nyt vanhempana olen tajunnut, että rakastumisten välissä voi viihtyä ja pitää hauskaa muiden kanssa.

Minä taas demiseksuaalina en pysty kevytdeittailuun, koska en pysty menemään sänkyyn ilman tunteita. Eli ensin pitäisi löytää mies johon ihastun ja joka antaa minulle aikaa eikä jätä hommaa sikseen kun en kolmansilla enkä ehkä kymmenensilläkään treffeillä "anna". Minulle on suoraan sanottu etten tule koskaan löytämään ketään. Olen alkanut uskoa siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi