Kuka helvetti on valveilla aamuseitsemältä sunnuntaina?
Halveksun teitä. Itse heräsin vain koska ryyppyillan seurauksena ei enää uni maita
Kommentit (50)
Minä! Tytär tuli ennen seitsemään halaamaan ja kertomaan, että hän on nyt 6-vuotias. Synttärisankari ei malttanut nukkua, joten nousin ylös tekemään erikoisaamiaisen.
Mä halveksun kaikkia alkoholin kanssa läträäviä, yök.
Minä nousin viideltä. Yleensä nousen puoli kuudelta. Helvetiksi minua ei ole ikinä tituleerannut kuin yksi existäni. Hänen sanomanaan se on imartelua kykyjäni kohtaan.
Heräsin ennen kuutta ja kuuden jälkeen olin jo lähijärvellä uimassa kaverini kanssa. Päivän parhaat tunnit, en halua hukata niitä!
Ap halveksii ihan vapaasti.
Tää lähtee koiran kanssa klo 3-5.lenkil.Koira liikkuu 2-4 h.Iltasinkin liikutaan puoleen yöhön yleensä.Ikinä saanut nukkua pitkään,jo muksuna,teininä herätys klo 5-6 koulubussille 7jälkeen.Töihin herätys 5ltä. Kuka hullu makkaa puolille päivin?
Juopottelu tuhoaa ihmissuhteet, terveyden ja työkyvyn, ap. Jos aamulla pystyy vielä vetämään kaljaa, niin tilanne on päässyt pahaksi. AA voisi ehkä auttaa, tosin muutos lähtee ensin itsestä. Nyt tämä reipas heräilijä lähtee sienimetsään.
Vierailija kirjoitti:
Oon herännyt jo neljältä, kuten joka aamu. Ei vaan uni riitä.
Sama täällä. Taisi mulla unet loppua jo 3.30. Nekin vähät (n. 3 h) sain unilääkkeillä ja kipulääkkeillä. Muuten en nukkuisi yhtään, en edes nukahda. Yläkerran ämmä tömisteli vielä klo 1.40 ja aamulla laittoi tv:n päälle klo 4 pintaan. Vtutus on taas ankara, kuten joka aamu... :(
Aamunvirkku,illanvirkku kirjoitti:
Tää lähtee koiran kanssa klo 3-5.lenkil.Koira liikkuu 2-4 h.Iltasinkin liikutaan puoleen yöhön yleensä.Ikinä saanut nukkua pitkään,jo muksuna,teininä herätys klo 5-6 koulubussille 7jälkeen.Töihin herätys 5ltä. Kuka hullu makkaa puolille päivin?
Itepä oot koitan ottanut. Kuka sun käskee pitää koiraa. Luovu koirasta, niin saat nukkua.
Heräsin klo 6 kolmen tunnin unien jälkeen. Kaksi tuntia pyörin sängyssä yrittäen nukahtaa jotenkin ylivirittyneessä tilassa ja eihän siitä mitään tullut. Kyllästyin ja nousin kahvinkeittoon. Kiva kun lomalla nukkuu tuommoisia 3-4 tunnin yöunia jatkuvasti, on lepoa ja akkujen latausta joo..
Koira tuli herättämään seiskan jälkeen.
Aamulenkki ihanan hiljaisessa lämpimässä kaupungissa.
Nyt surffailen ja odotan, että herätän teinin ja miehen aamupalalle joskus 10 maissa.
Omat aamut ovat parhaita.