Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka helvetti on valveilla aamuseitsemältä sunnuntaina?

Vierailija
23.08.2020 |

Halveksun teitä. Itse heräsin vain koska ryyppyillan seurauksena ei enää uni maita

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. sinä

Vierailija
2/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon herännyt jo neljältä, kuten joka aamu. Ei vaan uni riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä. Nukun yleensä mahdollisimman paljon/pitkään, mutta nyt lomalla olen tainnut saada univelat pois ja unta vähän varastoonkin, kun ei väsytä. Kävin eilen suht aikaisin nukkumaan, raittiin illan jälkeen, ja heräsin itsestäni n. klo 6.30. Nyt makoilen kuitenkin yhä sängyssä ja annan kyllä unen vielä tulla, jos on tullakseen. Jos ei tule, nousen nauttimaan aamiaisesta ja siitä, että on koko päivä edessä.

Vierailija
4/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen puolta yötä nukkumaan, heräsin 0622 ja kun ei nukuttanut päätin nousta. Pari jaksoa telkkaria, kerään pyykit kuivumasta ja kohta lähden ulkoilemaan. Mitäpä tässä sinkkuihmisellä yksin kotona ollessa on kellolla suuremmin merkitystä.

Vierailija
5/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin viiden jälkeen, olen henkisesti ja fyysisesti terve toisin kuin ap, jolla on f10.2

Vierailija
6/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla hereillä jomman kumman puolisoista joka ikinen aamu, koska lapsi herää aikaisin.

Vierailija
7/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää herätä aikaisin, että ehtii lenkille ennen kuin tulee kuuma.

Vierailija
8/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä joka nukkuu pari h vuorokaudessa jos tuuri käy.

Minä halveksun sinua. Juoppo.

T. Kroonistunut univaikeus

Vierailija
9/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset heräs 6.45, mikä on toisaalta hyvä, onpahan helpompaa nousta huomenna kouluun/päiväkotiin. Annan aamupalaa ja sit vaihetaan miehen kans, joka nukkuu nyt.

Vierailija
10/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hieveästi ei kosketa joku juopon halveksunta :D

Kuka vätys jaksaa maata yli klo 7 koskaan?

Vierailija
12/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä. Nukun yleensä mahdollisimman paljon/pitkään, mutta nyt lomalla olen tainnut saada univelat pois ja unta vähän varastoonkin, kun ei väsytä. Kävin eilen suht aikaisin nukkumaan, raittiin illan jälkeen, ja heräsin itsestäni n. klo 6.30. Nyt makoilen kuitenkin yhä sängyssä ja annan kyllä unen vielä tulla, jos on tullakseen. Jos ei tule, nousen nauttimaan aamiaisesta ja siitä, että on koko päivä edessä.

Nyt nukut sen verran mitä tarvitset unta. Kannattaisi arkenakin pyrkiä siihen että järjestät itsellesi nukkumiseen saman verran aikaa kuin nyt, muuten alkaa väsymys painaa.

Vierailija
13/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Rauhassa aamupalaa ja tunnin päästä töihin.

Vierailija
14/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kk vauvan äiti. Olen tosin nukkunut jo ruhtinaalliset 6 tuntia, sillä vauva vaikuttaisi alkaneen erottaa yön ja päivän toisistaan ja nukkuu jo ilman yösyömisiä. Toivottavasti tämä on pysyvää!

15/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuppi kahvia ja lähde aamukävelylle, niin lähtee sinunkin päivä käyntiin.

Itse olen hereillä, koska aikaisin alkava työ sekoittaa normaalia unirytmiäni viikonloppuisin. Olen enemmän yöihminen, mutta en enää jaksa valvoa viikonloppuisin. Herään sitten aikaisin. Seuraavaksi syön jotain ja lähden sitten aamulenkille. Juon kahvit sieltä palattuani.

Vierailija
16/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan parhautta nousta viikonloppuna aikaisin ilma krapulaa hyvin nukutun yön jälkeen. Ehtii tekemään vaikka mitä ja nauttimaan vapaasta. Herään aina klo 6-7 välillä. Parhaat hetket on juoda aamukahvit rauhassa ennen kun muu perhe nousee ylös.

Vierailija
17/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät aukesivat. Meni nukkumaan puoliltaöin, ei riittänyt pidemmälle.

Vierailija
18/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen lapsen äiti

Vierailija
19/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu herään viideltä. Jos nukkuisin viikonloppuisin puoleen päivään tuntuisi että viikonloppu on hetkessä ohi. En halua tuhlata kallisarvoista vapaa-aikaani nukkumiseen. Kuolleena saa sitten maata tarperksi.

Vierailija
20/50 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemältä aamulla pyykkivuoro - ihan itse valitsemani, joskin historiallisista syistä - mutta ei enää kauan kun pyykit voi jo laitaa kuivumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä