Kuka helvetti on valveilla aamuseitsemältä sunnuntaina?
Halveksun teitä. Itse heräsin vain koska ryyppyillan seurauksena ei enää uni maita
Kommentit (50)
Istun töissä ja kuulen sunnuntailisien kilisevän tililleni.
Heräsin naapureiden metelöintiin...
Jos tänä aamuna nukkuisi vielä ei tietäisi että aurinko paistoi äsken.
Minä. Vauva päätti herätä klo 6.30 aamukakalle. 😅
Olen vaan aamuvirkku. Aamut on vuorokauden paras aika.
Naapurin rouvakin taitaa olla aamuvirkku. Huuto kuuluu joka päivä seitsemästä kymmeneen. Joskus se alkaa jo kuudelta. Miten sen äänihuulet ei jo ole riekaleina ja miten koko perhe ei ole kuuroutunut?
Arvatkaa, miten iloinen meidän emäntä on, kun herää tuohon minä tahansa aamuna?
Minulla on söpö ja hassu kissa, joka tulee taputtelemaan käpälällä auringon nousun aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen vaan aamuvirkku. Aamut on vuorokauden paras aika.
Naapurin rouvakin taitaa olla aamuvirkku. Huuto kuuluu joka päivä seitsemästä kymmeneen. Joskus se alkaa jo kuudelta. Miten sen äänihuulet ei jo ole riekaleina ja miten koko perhe ei ole kuuroutunut?
Arvatkaa, miten iloinen meidän emäntä on, kun herää tuohon minä tahansa aamuna?
Seksin takiako se aamuisin huutaa? Vaimos on kade.
Harmillista tosiaan nousta jo kuudelta, mutta minkäs teet, ikä alkanut painaa, ei pysty enää nukkumaan pitkään aina silloin kun vain sattuu huvittamaan, ja hellejaksonkin univelat tuli kuitattua jo eilen.
Heräsin vaille 7, kävin veskissä ja yritin nukkua. Huomasin heti ettei uni jatku. Nukkumaan rupesin vaille 23 (näin ainakin muistelisin)
4 aikaan sitä noustaan silloin on oikea aika herätä ja nähdä kun aamuaurinko alkaa sarastamaan tuntureiden takaa.
yli puoli elämää oppinut tiettyyn rytmiin nousemaan ei se enää vanhana muutu.
Vierailija kirjoitti:
4 aikaan sitä noustaan silloin on oikea aika herätä ja nähdä kun aamuaurinko alkaa sarastamaan tuntureiden takaa.
yli puoli elämää oppinut tiettyyn rytmiin nousemaan ei se enää vanhana muutu.
Mä olen 41, herännyt töiden takia viimeiset 20 vuotta klo 5, en ole tottunut. Voinko odottaa tottumista parin vuoden sisällä, kun mennyt on yli puoli elämää, vai kuinka vanhaksi pitää odotella?
Kurjaa se olisi mennä nukkumaankin klo 21.
Kuudelta heräsin, kuten joka aamu. Eilen pari drinksua mutta onneksi ei tunnu missään.
En minäkään mutta pitkän 3 vuoro rupeaman jälkeen alkoi tuossa 20 ikäisenä rytmi muuttumaan, 5h max unet sama miten yrittää. 22-23 aikaa nukkumaan ja 3:30-4 aikoihin herään ylös. Ei tule uni vaikka kuinka makoilisi ja ottaisi kirjan. Kaikista paras on vain ottaa kahvi ja lähteä pihalle, kävelylle, metsähommiin tai napata reppu selkään ja hiukan vaeltaa luonnossa.
Moni on jo takaisin kotona aamulenkiltä seitsemän aikaan.
Ei kesää kannata tuhlata sisällä kökkimällä.
Vaihdevuodet kolkuttavat ovella, ja unen tarve vähentynyt. Nukkumaan menin jo klo 22.30, herään aina suunnilleen kuuden aikaan. Lenkillä käyty, nyt aamupuuro ja aamun lehti lukuun, tosin tabletilla. Mutta joo, on meitä aamuvirkkuja. Päivä pilalla, jos nukkuisi puoliin päiviin.
Herään arkiaamuisin Klo 4.15, koska työt alkaa aikaisin. Viikonloppuisin herään tottumuksesta 4-5 välillä. Pienet lapseni herää viikonloppuisin viimeistään klo 6. On kiva herätä ennen lapsia, jotta ehtii juoda aamukahvin ja orientoitua uuteen päivään rauhassa.
Onneksi olen aamuvirkku ja aamuisin olen parhaimmillani. En pidä myöhään valvomista mitenkään hienona. Tykkään puuhailla päivällä ja nukkua yöllä, mutta ymmärrän, että olemme kaikki erilaisia ja se on ok.
Tulin juuri metsästä ja alan siivoilla sieniä.
Ahkeruuskupillinen ja ehkä voileipä.
Jos ei satelemaan ylly niin järvellä voisi poiketa päivemmällä.
Siis en voisi kuvitellakaan makaavani krapulassa vapaapäivääni.
Minä herään joka ikinen aamu viimestään klo 7. Olen nukkunut pitkään viimeksi noin 10v sitten. Menen joka aamu talliin.
Nukuin klo 18-4