Nainen, eroiaisitko vai mitä tekisit..?
Minä ja mieheni ollaan oltu naimisissa kohta vuosi, ja meillä on vuoden lopussa 3v täyttävä lapsi. Minä siivoan, kokkaan, hoidan lapsen, pyykkään.. Hyvin hyvin harvoin mies sattuu tekemään jotain, vaikka olen sanonut että sekin kun hän laittaa pyykit kuivumaan on minulta pois. Poistun kotoa ainoastaan töihin ilman lasta, muuten en saa omaa aikaa ollenkaan. Mies ei koskaan ota lasta mukaan minnekkään että saisin olla kotona yksin, tai jos haluan mennä jonnekki käymään se on aina kauhea sota. Mies myös juo paljon alkoholia. Selviä päiviä on todella paljon vähemmän kun humalaisia. Humalassa hän käyttäytyy todella sikamaisesti, haukkuu minua ja minun sukua ja uhoaa miten jättää jne. Myös lapsemme on alkanut vältellä isiään. Tässä viikonlopun sisällä kävi taas näin. Aina humalaisen raivoamisen jälkeen aamulla on normaali,kuin mitään ei tapahtunut. Olen myös sanonut että hän on juoppo, josta toki suuttuu ja haukkuu vaan minut. Nyt yritän keksiä syitä jäädä, mutta alkaa olla vaikeaa.. Varmasti teen itse asioita mitkä ärsyttää miestä enkä ole itsekkään täydellinen mutta tätä on jatkunut jo kauan, eikä mies aio alkoholia lopettaa perheensä vuoksi. Joten naiset, jäisittekö suhteeseen vai poistuisitteko?
Kommentit (42)
"Selviä päiviä vähemmän kuin humalaisia".
Lähtisin jo tänään.
En edes uskalla ajatella asiaa että juotaisiin yhdessä. Tapeltais varmaa niin pahasti että naapurit soittais poliisit..
-aloittaja
Käske sen valita viina tai perhe-elämä. Jos ei halua muuttua niin lähde, tuolla tavalla pilaat vain oman ja lapsesi elämän.
Ekaa kertaa sanon näin mutta nyt on pakko: 0/5
Eiköhän suurin osa olisi ennemmin yh-äitiniä kuin tuollaisessa suhteessa, mutta jokainen tekee toki omat ratkaisunsa. Jälkiviisastelua voi toki harjoittaa, mutta mitään hyötyähän siitä ei ole.
Miten ihmeessä päädyit naimisiin hänen kanssaan? Vai alkoiko juopottelu, laiskottelu, itsekkyys ja huono käytös vasta myöhemmin.
Humalassa riehuminen on asia, jolta sinun pitää suojella lastasi.
Vierailija kirjoitti:
Ekaa kertaa sanon näin mutta nyt on pakko: 0/5
Tästä olikin kauheasti apua :)
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä päädyit naimisiin hänen kanssaan? Vai alkoiko juopottelu, laiskottelu, itsekkyys ja huono käytös vasta myöhemmin.
Humalassa riehuminen on asia, jolta sinun pitää suojella lastasi.
Tätä mietin itsekkin! Paheni huomattavasti kun sanoimme tahdon.. Mies osaa olla myös todella kultainen aviomies ja isä joskus, mutta en tiedä riittääkö se enää..
,-aloittaja
Kyllä eroaisin, ja erosinkin. Lapseni ansaitsi parempaa kuin lapsuuden alkoholistin varjossa.
Anteeksi nyt vaan, mutta sulla olisi järkeä päässä ja tavoitteita elämälle tai haluaisit antaa lapsellesi hyvän lapsuuden, et miettisi eroa vaan eroaisit.
Teit virheen menemällä tuon miehen kanssa yhteen. Myönnä se ja jatka matkaasi pää pystyssä.
Toivoisin provoksi mutta valitettava totuus on että aina vain naiset alistuvat kuvatun kaltaiseen osaan. Pahalta tuntuu ja mies ei kuuntele eikä auta mutta omaa tahtoa, lujaa luonnetta ja itsekunnioitusta ei löydy.
Erosinkin, tosin olisi pitänyt erota jo paljon aiemmin. Liian kauan katselin.
Mun tätini meni naimisiin aikana jolloin ei ollut tapana erota. Lapsia syntyi, mies joi ja paskoi housuun, täti hoiti talon. Kun mies tuli aamulla kotiin hän sai ämpärillisen kylmää vettä päällensä. Tätini myös sanoi lyöneensä miestä kunnes juominen loppui. Miehestä tuli ihan kelpo aviomies.
En kehota lyömään ketään mutta ottakaa naiset kova ja määrätietoinen linja juomisen suhteen tavalla tai toisella. Itku ja anelu ei auta, ei ole koskaan auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Erosinkin, tosin olisi pitänyt erota jo paljon aiemmin. Liian kauan katselin.
Olen pahoillani että olet joutunut kokemaan tälläistä!
Aloittaja
Alkoiko hän käyttätyä noin vasta häiden jälkeen? Miksi muuten olisit mennyt naimisiin hänen kanssaan?
Omat vanhemmat eros kanssa ton takia että isä aina ryyppäs ja ryyppää edelleen vaikka erosivat. Että ymmärrän hyvin jos on raskasta. Mitään ratkaisua mulla ei ole tarjota.. rukoile apua, ehkäpä se saattais auttaa. Uskovien piireissä on paljon ex-alkoholisteja, mutta taitaa olla yleisempää että sitä parannusta noihin tapoihin ei tule.
Pidä kuukausi "päiväkirjaa". Merkitse siihen miehen tekemiset, niin hyvät kuin huonot. Katso sitä kuukauden päästä. Onko hän todella hyvä isä ja aviomies muuna aikana vai haluatko vain uskoa niin?
Olette olleet naimisissa vajaan vuoden? Tuliko miehen käytös ihan yllätyksenä, kun lapsikin on kohta 3 vuotta?
Ota salaa videota miehen humalaisesta törkykäyttäytymisestä ja näytä hänelle kun on selvinpäin. Ehkä tajuaa jotain omasta käytöksestään.
Voisiko lapsen laittaa hoitoon ja ottaisitte yhdessä kuppia?