Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mitä mieltä olette nimestä Charlotta?
07.09.2013 |
Mitä mieltä olette nimestä Charlotta?
Kommentit (12)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miksi kukaan suomalainen antaisi lapselle nimeksi Charlotta. Miksei suomalainen Lotta kelpaa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tulee mieleen lässyn lässyn hemmoteltu suomenruotsalainen pikkutyttö.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaunis nimi, mutta en itse en tykkää kun siitä ei pysty tekemään kirjoitusasultaan suomalaista nimeä. Sarlotta tai Sharlotta ei oikein toimi :) Lotta on ihana.
Supisuomalaisen, ei-ruotsinkielisen nimenä huvittava. Muuten tulee mieleen joko hemmoteltu ruotsinkielinen pikkutyttö tai jonkinlainen jälkiruoka. Vanukas?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kaunis nimi.