Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mulle aina käy näin? Kiinnostus päättyy inhoon.

Vierailija
24.09.2013 |

Tapaan kivan oloisen (vapaan) miehen harrastuksessa tai työpaikalla ja x kuukautta vaihdetaan katseita ja muuta pientä flirttiä jossa mies aktiivisempi ja aloitteellisempi. Minun tulkintani mukaan hän on jossain määrin kiinnostunut tai ainakin pitää musta kaverina. Mitään varsinaista aloitetta hän ei kuitenkaan tee, ja lopulta ystävällisyyskin vaihtuu välinpitämättömyyteen, ilkeään käytökseen ja halveksiviin mulkaisuihin. Miksi????

En ole mikään epätoivoinen ripustautuja tms. enkä välttämättä odota, että pieni flirtti johtaisi mihinkään, mutta miksi pitää päättää "juttu" noin törkeästi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi veikkaus; sinä olet näitä naisia, joiden mielestä "kylmä" suhtautuminen on flirttailua ja osoittaa varmasti, että sinäkin olet kiinnostava ja mielenkiintoinen.

Vierailija
2/13 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea arvioida näkemättä ensin miten käyttäydyt itse tilanteessa. Kuvaa ensin pari videopätkää ja laita tuubiin, katsellaan ja keskustellaan sitten lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 23:03"]

Villi veikkaus; sinä olet näitä naisia, joiden mielestä "kylmä" suhtautuminen on flirttailua ja osoittaa varmasti, että sinäkin olet kiinnostava ja mielenkiintoinen.

[/quote]Siis käyttäydyn itse kylmästi vaikka luulen flirttailevani vai että tulkitsen miehen alunperinkin kylmän käytöksen kiinnostukseksi itseäni kohtaan? Ehkä, ehkä ei.

Vierailija
4/13 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustureaktio. Kokee ettei voi saada sinua ja muuttuu töykeäksi. Itse olen tehnyt niin, en ole siitä ylpeä ja toivottavasti oppisin olemaan ystävällinen vaikken voi ihastustani saadakaan...

Vierailija
5/13 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat pikkuisen äärimmäiseltä: "kiinnostus vaihtuu inhoon". Tuskin sentään.

Voi olla, että tulkitset ne "flirtit" myös vähän yläkanttiin. Monesti tutussa porukassa heitettään hurjaakin läppää, ilman että se välttämättä tarkoittaa yhtään mitään.

Yhdessä asiassa olet kyllä oikeassa: Suomalainen mies - ei siitä ota selvää. En ainakaan minä.

Vierailija
6/13 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistappa vielä tarkemmin et onko ne varmasti sinkkuja ,sillä varatut pelleilee juuri noin . Kun ajanviete-lelu ei enää näytä hyvältä se loppuu noin.

Vierailija
7/13 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, kyllä se vaan hyvältä näyttää. Pienemmät ihastukset menee helposti ohi, vain niistä todella isoista tulee noita vastareaktioita.

Vierailija
8/13 |
25.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyt itse kylmästi. Olet lukenut Cosmosta että se tekee sinusta eteerisen ja tavoiteltavan. Ei tee. Se tekee sinusta töykeän.

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 23:12"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 23:03"]

[/quote]Siis käyttäydyn itse kylmästi vaikka luulen flirttailevani vai että tulkitsen miehen alunperinkin kylmän käytöksen kiinnostukseksi itseäni kohtaan? Ehkä, ehkä ei.

[/quote]

Vierailija
9/13 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies sitten ole tehnyt suoraa aloitetta (=kysynyt jhnk), jos on oikeasti ja tarpeeksi kiinnostunut? Korkeintaan näiltä tulee sellasta epämääräistä vihjailua tai puolivakavaa kokeilua. Pelkkää läppää, ehkä. Mut jos ei ole kiinnostunut ja ollaan hänen mielestään vain kavereita/tuttuja/what ever, niin mikä on ongelma ja miksi pitää alkaa noin jäiseksi? Oletetaan, että on vapaa edelleen.

Omaa käytöstäni kuvaisin ehkä enemmän neutraalin ystävälliseksi tai kaverillisen leikkisäksi kuin kylmäksi ja tympeäksi. Tai toisaalta myöskään ihastustaan näyttäväksi. Sitäkö pitäis sit kuitenkin kokeilla, vaikka jo pikku flirtillä saan miehet perääntymään?

Niin ja onko tässä enää mitään keinoa pelastaa tällaiseksi päässyt tilanne ja miten se pitäis tehdä? Mies välttelee ja kylmistelee livenä eikä olla niin hyvissä väleissä ja/tai minä en ole niin rohkea et muuten ottaisin yhteyttä.

Vierailija
10/13 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kiinnostunut sinusta, mutta ei tiedä oletko sinä kiinnostunut vai flirttailetko vain lämpimiksesi. Kun aikaa kuluu eikä flirtti muutu sen vakavammaksi, mies kyllästyy ja on kylmä/ilkeä, koska on ihastunut ja haluaa päästä eroon tunteesta, joka vaikuttaisi johtavan vain ongelmiin. Terveet yksilöt koettavat lopettaa itse yksipuolisen ihastuksensa. Vinksahtaneet sitten vievät sen äärimmilleen. 

Vierailija
11/13 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuten luulette: voiko tähän olennaisesti vaikuttaa se, että en ole facebookissa ja tekeekö se musta miesten silmissä jotenkin epäilyttävän tai epäluotettavan oloisen? Tai vaikeasti lähestyttävän?

Vierailija
12/13 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 & 12=ap

Vierailija
13/13 |
26.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 14:11"]

Mitä muuten luulette: voiko tähän olennaisesti vaikuttaa se, että en ole facebookissa ja tekeekö se musta miesten silmissä jotenkin epäilyttävän tai epäluotettavan oloisen? Tai vaikeasti lähestyttävän?

[/quote]Oisko kellään näkemystä tähän?