Miten mulla ei nyt kauheesti riitä myötätuntoa näille reissuvalittajille?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006610869.html
Kovasti mietittiin että kannattaako lähteä, mutta lähdettiin sit ja nyt itkettää kun meni vituilleen ja soitellaan lehtiin kun meitä nyt näin kaltoin kohdellaan.
Kommentit (41)
Ootte vaan kateellisia kun toiset jatkaa iloisina elämäänsä!
Onpa huomaavaista miten matkanjärjestäjä kiirehtii paluuta, jotta ihmiset pääsevät reissusta suoraan työpaikoille, kouluun ja päiväkotiin ilman huolta karanteeneista!
Vierailija kirjoitti:
Eikö tätä aihetta ole täällä jo satoja kertoja vatkattu ja kaikki mäkättäjät jo moneen kertaan mäkätyksensä mäkättäneet? Ettekö te kyllästy koskaan tohon omaan mäkätykseenne?
Kateus on kova tauti.
Unohdit pakon seurata sairastumisia aamusta iltaan ja niiden raportoinnin täällä korona ketjussa!
Nolo äijä 😁 Pakko päästä reissuun pandemiasta huolimatta, ja nyt suurin ongelma on lento Tukholman kautta. Olisi edes tajunnut pysyä hiljaa, mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tätä aihetta ole täällä jo satoja kertoja vatkattu ja kaikki mäkättäjät jo moneen kertaan mäkätyksensä mäkättäneet? Ettekö te kyllästy koskaan tohon omaan mäkätykseenne?
Huomenta Kreetalle.
Onko lämmintä?
Ihan kuule Suomessa olen ja olen ollut koko tämän vuoden. Ärsyttää vain tämä loputon määkiminen matkustamisesta. Mitä se teidän napaa kaivaa mitä muut tekee?
Minä minä minä minä minä minä minä.
Jos vähän tautia tuon niin mitä se muille kuuluu.
No eihän hän tuossa mäkätä, vaan ihmettelee miksi matkanjärjestäjä kierrättää ihmiset Tukholman kautta kun Korona-tilanne siellä kuitenkin on mikä on. Ja kuulostaa siltä että Tuo ei kyllä hirveästi välitä...
Piti kirjoittaman Tui, eikä Tuo...
Pandemian raivotessa kun reissaa niin pitää varautua yllätyksiin ja ne ei ole oman mielen mukaisia
Onneks asuu Tuusulassa.
Ettei ole nämä kaikki Stadissa.
Älytöntä lähteä ja älytöntä nyt valittaa!
Omassa ystäväpiirissä on aika paljon ihmisiä, jotka ovat kovia matkustelemaan ulkomailla.
Fiksut totesivat jo helmikuussa, että nyt ei kannata matkustella - vaikka ei pelkäisikään sairastumista, niin ihan varmasti pandemian leviäminen aiheuttaa kaikenlaisia poikkeustilanteita, jotka tekevät matkustamisesta kaikkea muuta kuin rentoa. Ovat osanneet keksiä mukavaa tekemistä ihan kotimaassa, eivätkä he kyllä juuri ole valittaneet tilannetta.
Ne, joita en aiemminkaan ole pitänyt penaalin terävimpinä kyninä, ovat väen vängällä jatkaneet, ja valitus on kyllä ollut kova, kun asiat menevätkin nyt jostain kumman syystä eri tavalla kuin ennen.
No entä matkayhtiö: "Päätettiin lennättää porukka mahdollisimman nopeasti vaan kotiin, ettei kenenkään tarvitsis olla karanteenissa" (!?). VATTU RUOTSIN KAUTTA VIELÄ!
Minne tosta TUIn toiminnasta voi ilmottaa? Ei kuulosta normaalilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän sanottiin että matkan keskeytyminen ei harmita, koska osattiin odottaa että niinkin voi käydä. Paluulennon järjestelyt heitä ihmetyttää, kun joutuu Ruotsin kautta lentämään.
Ihan oikein sille mul kerolle.
t. köyhä ja kateellinen mulkku
Kohta sekin on köyhä ja kateellinen mulkku, paitsi viimenen on tainnut olla jo ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Reissaajatartuttajakin löysi keskustelun.
Nyt en ihan ymmärrä tuota asiakasta. Kehtaakin valittaa iltapäivälehteen. Olisi tyytyväinen että pääsee Suomeen, ihan sama vaikka joutuukin tekemään välilaskun. Oikeasti tässä tilanteessa tuo on murheista pienin.
Vierailija kirjoitti:
No mutta pääsitpähän sinäkin jälkeen kerran mäkättämään oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Ukko on toiminut täysin Suomen hallituksen ja matkanjärjestäjän vastuulliseen toimintaan ja harkintavaltaan luottaen. Kreikan S A A R I L L A ei edelleenkään ole koronavaaraa Suomea enempää, mutta Suomi päätti niputtaa koko maan yhden säännön alle. Kun matka alkoi ei rajoitusta ollut. Pällit paskapäät täällä haukkuu täysin viatonta ihmistä.
Olisi sitten voinut luottaa matkanjärjestäjän vastuulliseen toimintaan loppuun asti, mennä sille paluulennolle mitä tarjotaan. Ja jäädä omaehtoiseen karanteeniin kahdeksi viikoksi, kun tulee Ruotsin kautta.
En tosiaan näe mitään syytä, miksi tässä pitää Iltalehdelle itkeä, paitsi tietysti raha. Itsensä nolaamalla saa juttupalkkion ja lehti saa klikkauksia.
Vierailija kirjoitti:
Pandemian raivotessa kun reissaa niin pitää varautua yllätyksiin ja ne ei ole oman mielen mukaisia
Juuri niin. Tässä maailmantilassa on täysin mahdollista, että jää esimerkiksi lomakohteen hotelliin jumiin viikoiksi tai jopa kuukausiksi. Ja jos niin käy, se on täysin matkailijan omasta tyhmyydestä ja itsekeskeisyydestä johtuva asia.
Mäkä mäkä vol 1596