Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suurin unelmasi toteutunut?

Vierailija
07.09.2013 |

voit kertoa sen jos haluat

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On: olen äiti ja opettaja ja vaimo. Eli aika arkisia ovat unelmani olleet, mutta niiden saavuttaminen on kyllä ollut mukavaa. Rakastan elämääni. Tietenkin on ollut myös vaikeita vaiheita, mutta olen ainakin nykyään hyvin onnellinen. :)

Vierailija
2/22 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen äiti,avokki ja minulla on suklaata ;)

Vierailija
4/22 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen, veit sanat suustani! :) Kuvailemasi elämäntilanne täälläkin, täsmälleen. Bonuspalkintona sain elämältä toivomani kolmen lapsen lisäksi vielä neljännenkin!

Vierailija
5/22 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.  Eniten halusin olla onnellinen ja tyytyväinen elämääni.  Sitä olen nyt.  Aina en ole ollut, joten olen "saavuttanut" sen.

Vierailija
6/22 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta toivottavasti sunnuntaina toteutuu.

Vierailija
7/22 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Sain terveitä lapsia haluamani määrän, rakastamani ja luotettavan aviomiehen, unelma-ammattini. Olen erittäin onnellinen ja kiitollinen

Vierailija
8/22 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. asun juuri siellä missä olen aina halunnut. en ole töissä, koska en yksinkertaisesti halua olla. sain 2 lasta, sain kokea vanhemmuuden - tosin nyt menettänyt huoltajuuden. vielä kun saisi 10 kiloa pois, olisin superonnellinen.

Vierailija
9/22 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan ollut mitään erityisiä unelmia. Paitsi nyt ihan viime aikoina on yksi ollut ja se ei ole toteutunut.

se unelma on se, että minullakin olisi laaja kaveripiiri ja aktiivinen ja sosiaalinen elämä. En jaksa uskoa tuon toteutumiseen enää näin aikuisena. Ei aikuisena näköjään enää mitään tiiviitä kaverisuheita luoda... Mutta jos nyt edes yhden kaverin saisi. Siinä mun unelma.

Vierailija
10/22 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki vielä mutta monet ovat. Ihana mies ja lapset on, olen matkustanut moneen haluamaani paikkaan, tehnyt tutkintoni loppuun. Vielä puuttuu oma asunto ja toive ammatti. Mutta ehkä ei kaikkea kuulukaan saada. :)

Vierailija
11/22 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monelta osin on toteutunut: saan osakseni rakkautta, minulla on hyviä ystäviä ja olen unelmatyössäni. Näiden lisäksi on vielä tulossa suuri asia, vuosia toivottu esikoinen.

Rakkauden ja työn suhteen olen käynyt läpi karikoita mutta sinnikkäästi ponnistellut eteenpäin saavuttaakseni nykyisen tilanteen. Samoin kävi esikoisen kanssa: vuosien itkut ja epätoivo vaihtuivat sittenkin onneen. Mikään ei tullut helpolla, mutta olen kiitollinen ja onnellinen tästä kaikesta, mitä olen saanut.

Vierailija
12/22 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10,voi toteutua!

Itse sain paljon uusia tuttuja ja kavereita uuden harrastuksen kautta.Olin kauan haaveillut rotukissasta ja viimein hankin sen.On mukava käydä näyttelyissä ja jutella eläimistä muiden samanhenkisten kanssa.

Suosittelen siis harrastusta,sellaista jossa tapaat muitakin aikuisia.Esim.aikuisten baletti/tanssiryhmä,aikuisten ratsastusryhmä...Alkeiskursseilla tapaat muitakin aikuisia,jotka haluavat elämäänsä uutta sisältöä.

Vierailija
13/22 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Menetin kauan sitten suuren rakkauteni jonka kanssa olisin halunnut perheen ja elämän. Kumpikaan meistä ei saanut sitä mitä halusi ja nyt on myöhäistä.

Molemmilla silti hyvä elämä toisaalla - ollut jo parikymmentä vuotta. Nyt on uusia unelmia jotka ratkeaa rahalla.

Vierailija
14/22 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
15/22 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, pääsin eroon neitsyydestäni :)

Vierailija
16/22 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. En päässyt opiskelemaan ammattia, jota halusin, olin masentunut elämäni tärkeimmät vuodet sen kannalta, kun elämää rakennetaan, en ole naimisissa unelmieni miehen kanssa, vaan avoliitossa mukiinmenevän miehen kanssa, minulla ei juuri ole ystäviä. Masennus vaikutti päällä ollessaan myös luonteeseeni negatiivisesti. 

En ole enää masentunut, se on kyllä iso asia minulle, ja parantuminen oli suurin unelmani pois lukien ammatit, perhekuviot, varallisuudet jne. Eli sikäli sentään olen onnekas.

Mutta vähän kuin olisit onnellinen, ettei sinua enää lyödä halolla päähän, kun kaksikymmentä vuotta on lyöty. Ja itse sairastumisen hetki oli kuin olisi tukilla lyöty päähän, se oli shokki.

Niin että toivon, ettei kukaan onnellinen kuvittele onnensa olevan täysin oma saavutus. 

Vierailija
17/22 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- lapset olivat ja ovat suurin unelma

- myös akateeminen ammatti ja

- urheilullinen raitis mies olivat unelmiani ja

- oma rivari- kaikki ovat toteutuneet

Vierailija
18/22 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena unelmoin lähinnä siitä, että voisin auttaa kehitysmaiden köyhiä lapsia. Tuo ei ole toteutunut ainakaan vielä.

Vierailija
19/22 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On: sain lapsia. Kliseistä, mutta totta. Lasten saantia edelsi useiden vuosien lapsettomuushoidot, keskenmeno ja kohtukuolema. Vaikka varmaan olisin vastannut näin myös, vaikka lasten saaminen olisi sujunut helposti.

Vierailija
20/22 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen lapseton, hyvässä parisuhteessa ja toiveammatissani, saan matkustella ja tehdä taidetta. Elämäni on mallillaan ja saisi jatkua tällaisena vaikka kuinka pitkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan