Miten jaksaa työnhakua
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Et ole töihin ajatellut mennä?
Menisin jos joskus saisin töitä. Mutta joku vika kai on kun jatkuvaan tulee hylsyä.
Upup onko kellään mitään lohdutuksen sanoja?
Kaikki ei työllisty ikinä. Siihen tottuu. Itse olen vuosikymmeniä ollut vajaakuntoinen työtön työnhakija.
Mäkään en tiedä, miten sitä jaksaisi. Välillä haen, sitten on pakko pitää taukoa, jottei pää hajoa. Onneksi puolisolla on työ, niin ei ole niin kovaa stressiä omasta työllistymisestä.
Työn tekeminen se vasta rankkaa onkin mutta siitä saa rahaaaa. Ha hah haaaa.
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en tiedä, miten sitä jaksaisi. Välillä haen, sitten on pakko pitää taukoa, jottei pää hajoa. Onneksi puolisolla on työ, niin ei ole niin kovaa stressiä omasta työllistymisestä.
Onnellinen, meistä toinen on opiskelija ja joten ei jatkuvat hylsyt oikein nosta mielialaa.
Vierailija kirjoitti:
Lättys kii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisin jos joskus saisin töitä. Mutta joku vika kai on kun jatkuvaan tulee hylsyä.
Kannattaisi varmaan ottaa yhteyttä te-toimistoon ja pyytää sieltä esim kuntouttavaa, työkokeilua tai työvoimakoulutuksia. Jos olet missäkään noissa ja ilmoitat siitä työhakemuksessa, niin saat paikan todennäköisemmin kuin jos olisit tällä hetkellä sohvalla.
Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi varmaan ottaa yhteyttä te-toimistoon ja pyytää sieltä esim kuntouttavaa, työkokeilua tai työvoimakoulutuksia. Jos olet missäkään noissa ja ilmoitat siitä työhakemuksessa, niin saat paikan todennäköisemmin kuin jos olisit tällä hetkellä sohvalla.
Tsemppiä!
Kiitos!
Joo ehkä tämänhetkinen suuntaus mihin olen yrittänyt päästä ei sitten vaan ole se mitä pitäisi tehdä. Opiskelemaan jotain muuta sitten vaan.